Ik ben blij met de veranderingen onder Bosz en het spel is stukken aantrekkelijker dan de afgelopen jaren. Tegelijkertijd geven we iedere wedstrijd veel kansen weg. Zelfs tegen NEC thuis. Ben bang dat PSV de kansen wel afstraft. Alleen individuele klasse van de Ajax spitsen en middenvelders kan ons de zege bezorgen. Fingers crossedLionel schreef:Vol druk op de verdediging van PSV. Die zullen wel spelen als tegen Rostov laatst.
Ajax - PSV 18-12
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 18-12
Ik mag toch hopen dat ze tegen PSV iets geconcentreerder zullen zijn?
IK GELOOF!!!!!!
-
Zal dat genoeg zijn voor een overwinning?Lionel schreef:Ik mag toch hopen dat ze tegen PSV iets geconcentreerder zullen zijn?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Bosz heeft bevestigd dat Riedewald tegen PSV de vervanger is van Viergever.
Luuk en Siem zullen zich in de speeltuin wanen. Elke hoge bal in de 16 is levensgevaarlijk.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
K heb er weinig fiducie in. Ajax gaat thuis willen aanvallen tegen de sterkste verdediging van de eredivisie en PSV speelt ineens tegen een tegenstander die eens niet de bus parkeert en kan op de counter relatief eenvoudig de zwakke plekken in onze verdediging opzoeken. Fucked up.
- InnerHarbour
Wordt wel weer eens tijd dat we thuis van Psv winnen ...
Blij met de punten ...
999 schreef:Wordt wel weer eens tijd dat we thuis van Psv winnen ...
Echt wel.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
0-2 voor JC
-
Waarom moet ik bij Ajax - PSV nog steeds denken aan Van Nistelrooy? Wordt een zware middag.Lionel schreef:Ajax wint dit easy.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Omdat je een meester bent in het benadrukken van het negatieve. We hebben de afgelopen 10-12 jaar heel wat moois meegemaakt wat Ajax - psv betreft. Mooie, dikke uitslagen, prachtige goals.Demosthenes schreef:Waarom moet ik bij Ajax - PSV nog steeds denken aan Van Nistelrooy? Wordt een zware middag.Lionel schreef:Ajax wint dit easy.
Ik heb er zin in!

-
https://www.wikiwand.com/en/Self-defeating_prophecy en een seizoenkaart in de jaren dat het niet zo gemakkelijk ging; ben blij dat het, zoals jij denkt/hoopt, een ruime overwinning wordt, maar, in het algemeen: door het tegenovergestelde te beweren (van wat ik schrijf), neem je niet iemands twijfel of vrees weg.Omdat je een meester bent in het benadrukken van het negatieve.
Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling, je moet lekker zelf weten hoe en wat je er allemaal over denkt. Je stelt een vraag en ik geef daar een antwoord op.Demosthenes schreef:https://www.wikiwand.com/en/Self-defeating_prophecy en een seizoenkaart in de jaren dat het niet zo gemakkelijk ging; ben blij dat het, zoals jij denkt/hoopt, een ruime overwinning wordt, maar, in het algemeen: door het tegenovergestelde te beweren (van wat ik schrijf), neem je niet iemands twijfel of vrees weg.Omdat je een meester bent in het benadrukken van het negatieve.

Getuige de topictitel wordt het een korfbal uitslag
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Dan scoort Ajax vaker dan PSV, maar het maken van doelpunten loopt even wat stroever.zeux schreef:Getuige de topictitel wordt het een korfbal uitslag
- Giacomo Puccini
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Geen gelul, 2-0!

Ajax moet wel erg slecht zijn wanneer het van dit edsv verliest.
Ik neem aan dat Klaassen bij de eerste gelegenheid de fitheid van Guardado test. Vorig seizoen liet Ajax dat in de Arena na.
Ik neem aan dat Klaassen bij de eerste gelegenheid de fitheid van Guardado test. Vorig seizoen liet Ajax dat in de Arena na.
- Ajaciedjuh
Peter Bosz als coach tegen PSV:
- Duels: 16
- Winst: 1x
- Gelijk: 2x
- Verlies: 13x
Statische gezien komt een 2e zege steeds dichterbij.
- Duels: 16
- Winst: 1x
- Gelijk: 2x
- Verlies: 13x
Statische gezien komt een 2e zege steeds dichterbij.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dit edsv wint amper van Go Ahead joh. Alles andere dan een overwinning voor Ajax zou me verbazen. Die komen als aangeschoten wild naar de Arena en willen - conform de landsaard - counteren. Grijp ze bij de strot, dan maken ze fouten bij de vleet. 3-0. Hattrick Dolberg.Ajaciedjuh schreef: Statische gezien komt een 2e zege steeds dichterbij.
Precies. Geef die gast een paar tikken en blijf er overheen gaan.wimpey schreef:Ajax moet wel erg slecht zijn wanneer het van dit edsv verliest.
IK GELOOF!!!!!!
Dat soort gogme heeft Klaassen juist niet, vind ik. Is daar veel te braaf en correct voor. Heel misschien dat Lasse nog een tikkie uitdeelt, maar voor de rest heb je eigenlijk niemand in deze selectie die zoiets op zich neemt.Lionel schreef:Precies. Geef die gast een paar tikken en blijf er overheen gaan.wimpey schreef:Ajax moet wel erg slecht zijn wanneer het van dit edsv verliest.
Hoe heerlijk was psv - Ajax 2013 trouwens, toen Poulsen binnen 2 minuten even de toon zette. Kunst was dat hoor.

Siem is blijkbaar niet de enige mol in Eindhovense dienst
:

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent