Ajax - NEC 20-11-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - NEC 20-11-2016
Knappe goal, AJAX mag wel eens onderhand wakker worden .. speelt slordig, tempoloos tot nu toe ..
Blij met de punten ...
OK. €40m.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Paar keer zweten en mooi uitgespeeld 2-0.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
En sneller dan Sanchez..zeux schreef:Die zat er lekker in...
En mazzel dat die NEC-er nét onzuiver was, want Onana zat daar flink mis.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Lekker aanvallende instelling deze ploeg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Please verlos Traore uit zijn zielige spel
Weer op zoek naar een Interim coach..
Precies, het feit dat er daardoor af en toe ook wat wordt weggegeven heb ik er graag voor over.zeux schreef:Lekker aanvallende instelling deze ploeg.
Wowie...
- Ajaciedjuh
Dolberg Show 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Cerny op links is ook niet best, komt veel beter op rechts tot zijn recht...mattie schreef:Please verlos Traore uit zijn zielige spel
Alleen kijkt de wereld mee, dus vraag me af of Dolbergvolgend seizoen nog bij Ajax loopt...
Alleen Cerny valt wat uit de toon
. Maar het is wel genieten
. Maar het is wel genieten
I think I lost my fucking headache
Niet slecht voor iemand waarvan ik op AT las dattie in de A1 nog niet goed genoeg was.Ajaciedjuh schreef:Dolberg Show

Hij is m.i. op deze leeftijd verder dan Zlatan, Suarez waren. Het wachten is op een terugval, lees je. En maar wachten, terwijl die jongen de sterren van de hemel speelt.

FC Dolberg-NEC 3-0
Eigenlijk ga je bijna hopen op een blessure aan t einde van t seizoen, zodat hij niet verkocht gaat worden...
Na rust zal overbodige aankoop Cassierra z'n plek wel overnemen. Dat vind ik persoonlijk tot dusver een speler van niks.Toppie schreef:FC Dolberg-NEC 3-0
- Ajaciedjuh
@Wimpey..... hoe vaak ga je dat nog aanhalen!?
Na de eerste 20 minuten was het genieten geblazen. Dolberg natuurlijk de absolute uitblinker, maar ook Klaassen, Veltman, Sinkgraven, Schöne en Ziyech spelen erg goed.
Er zit veel voetbal in het elftal, jammer dat de flankspelers niet meer diepgang hebben, dan zou het nog moeilijker te verdedigen zijn.
Van Cerny kun je zien dat uit veel talent heeft, is wat ongelukkig en zijn fysiek is gewoonweg nog onvoldoende. Hij moet zorgen dat hij niet in duel komt en daarom ook veel vaker diep gaan, met Sinkgraven en Ziyech achter hem, krijgt hij de bal op maat als hij diepgaat.

Na de eerste 20 minuten was het genieten geblazen. Dolberg natuurlijk de absolute uitblinker, maar ook Klaassen, Veltman, Sinkgraven, Schöne en Ziyech spelen erg goed.
Er zit veel voetbal in het elftal, jammer dat de flankspelers niet meer diepgang hebben, dan zou het nog moeilijker te verdedigen zijn.
Van Cerny kun je zien dat uit veel talent heeft, is wat ongelukkig en zijn fysiek is gewoonweg nog onvoldoende. Hij moet zorgen dat hij niet in duel komt en daarom ook veel vaker diep gaan, met Sinkgraven en Ziyech achter hem, krijgt hij de bal op maat als hij diepgaat.
De kracht van de boodschap zit m in de herhaling.Ajaciedjuh schreef:@Wimpey..... hoe vaak ga je dat nog aanhalen!?![]()

Ik kijk weer met plezier naar Ajax. Ziyech, Dolberg, Sánchez is des Ajax.

- Ajaciedjuh
Yep, hier ook. Eindelijk weer genieten.wimpey schreef:De kracht van de boodschap zit m in de herhaling.Ajaciedjuh schreef:@Wimpey..... hoe vaak ga je dat nog aanhalen!?![]()
![]()
Ik kijk weer met plezier naar Ajax. Ziyech, Dolberg, Sánchez is des Ajax.

Overigens speelt Viergever ook weer prima, naast degene die ik eerder noemde.
Jep Bosz heeft het aardig voor elkaar.
Ik vind dit één van de leukste wedstrijden van de afgelopen vijf jaar! Ik geniet eindelijk weer eens!
Ik vind dit één van de leukste wedstrijden van de afgelopen vijf jaar! Ik geniet eindelijk weer eens!
Sinkgraven als LB niet te vergeten. Ook zo'n duidelijke breuk met het recente verleden, in positieve zin.wimpey schreef: Ik kijk weer met plezier naar Ajax. Ziyech, Dolberg, Sánchez is des Ajax.