Uitwedstrijd 16 dit jaar voor mij en m'n vrienden, best bizar dat ik Ajax buitenshuis niet eens heb zien verliezen! Nog één keer knallen en dan richten op de Champions League-loting-dag. Ohhhh kan al niet wachten!

Moderator: mods
Of die goal van doelman Martin Hansen van Ado den Haag.Sandro_Calaaabro schreef:Hoe belangrijk zijn die 2 late goals tegen Utrecht dan waarschijnlijk geweest zeg.
Inderdaad.We hebben nog helemaal niks.Thijs schreef:Moet goedkomen zou je zeggen! Maar even allemaal nog een week het koppie erbij, ze moeten het nog wel effe doen.
Uitwedstrijd 16 dit jaar voor mij en m'n vrienden, best bizar dat ik Ajax buitenshuis niet eens heb zien verliezen! Nog één keer knallen en dan richten op de Champions League-loting-dag. Ohhhh kan al niet wachten!
Mee eens.Mano schreef:Zelfde team opstellen als tegen twente alleen met Dijks ipv Tete.
Minimaal zelfde instelling, focus, en gaan voor die winst.
Dan moet het goed komen.
Liep Tete nou een beetje te sjokken achter de doorgebroken Cabral?Lionel schreef:Tete rechtsback. Veltman centraal. Viergever of Hoorn eruit dan.
Kennelijk kenden ze in Utrecht dit seizoen ook jouw talisman kwaliteiten...Thijs schreef:Moet goedkomen zou je zeggen! Maar even allemaal nog een week het koppie erbij, ze moeten het nog wel effe doen.
Lionel schreef:Tete rechtsback. Veltman centraal. Viergever of Hoorn eruit dan.
Met Viergever en van der Hoorn. Wat zei Bredero ook alweer?Mr. Ajax schreef:Waarom zou je dit doen? Het prima functionerende defensie helemaal omgooien zo in de laatste wedstrijd? Gewoon laten staan, met Dijks weer op links. Zie echt geen reden om het aan te passen.
Pcs. Het zou wel erg vervelend zijn wanneer bijv. Vincent Vermeij de Zier Tebbenhoff van 2016 wordt. Hopelijk is het elftal bestand tegen de druk!999 schreef: Inderdaad.We hebben nog helemaal niks.
Jij gaat weer niet kijken he?wimpey schreef:Pcs. Het zou wel erg vervelend zijn wanneer bijv. Vincent Vermeij de Zier Tebbenhoff van 2016 wordt. Hopelijk is het elftal bestand tegen de druk!999 schreef: Inderdaad.We hebben nog helemaal niks.
Sandro_Calaaabro schreef:Ja, ik vind wel dat Mano die ochtend weer het gordijn open moet trekken en de zon op z'n scrotum moet laten schijnen. Aan zon geen gebrek en z'n scrotum zal er ook nog wel zitten.
Ik ben op mijn manier wel een echte Ajacied, ja. Adel verplicht en wanneer adel dat niet waar maakt, dan sla ik gewoon ff over. Ik heb dit Ajax dit seizoen zo weinig goede wedstrijden zien spelen dat ik sceptisch blijf. Het wordt nog een hele kluif in Doetinchem, zoals het dat laatst in Leeuwarden ook was. Ik hoop uiteraard wel heel erg dat de club die titel pakt!!Marillion schreef:Ja, hij moppert wel eens op onze club maar als het er op aankomt is Wimpey een echte Ajacied hoor. Stapt gewoon in het vliegtuig om de titel veilig te stellen.
Mr. Ajax schreef:Sandro_Calaaabro schreef:Ja, ik vind wel dat Mano die ochtend weer het gordijn open moet trekken en de zon op z'n scrotum moet laten schijnen. Aan zon geen gebrek en z'n scrotum zal er ook nog wel zitten.
![]()
Sandro_Calaaabro schreef:Ja, ik vind wel dat Mano die ochtend weer het gordijn open moet trekken en de zon op z'n scrotum moet laten schijnen. Aan zon geen gebrek en z'n scrotum zal er ook nog wel zitten.