Beginnen we nu al met dat gemopper?Alexander schreef:Dit Ajax kan je concentratie toch nauwelijks vasthouden?
FC Groningen - Ajax 14-02-2016
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 14-02-2016
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Zometeen Arsenal-Leicester. Die gaat parallel aan. :-)Alexander schreef:Dit Ajax kan je concentratie toch nauwelijks vasthouden?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dijks een lompe boer noemen, is een belediging voor lompe boeren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het middenveld van Ajax is weer eens volledig afwezig.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Pff of je nu Milik of AEG er neerzet maakt geen reet uit..Khraa schreef:Het middenveld van Ajax is weer eens volledig afwezig.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die indruk heb ik wel.Sandro_Calááábro schreef: Beginnen we nu al met dat gemopper?

En toch gaan we deze wedstrijd gewoon winnen.
Nil volentibus arduum
Dan zou het wel handig zijn dat Klaassen en Gudelj niet hun voet terugtrekken in duels. Nu moet VDHoorn ingrijpen met geel als resultaat.
- mattie
Pff Ajax zwijmt op alle fronten.. Ajax komt overal tekort.. WatjesMarillion schreef:Die indruk heb ik wel.Sandro_Calááábro schreef: Beginnen we nu al met dat gemopper?![]()
En toch gaan we deze wedstrijd gewoon winnen.
Het is fijn dat die Groningers panikeren als ze in schietpositie zijn....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat dit AJAX tot nu toe laat zien gaat echt helemaal nergens over ...
Blij met de punten ...
Groningen speelt prima verzorgd overigens.
Hmm, ik doe mijn best om positief te blijven maar ze maken het me niet gemakkelijk. Ajax nu echt in een slechte fase. Dat moet niet te lang duren want dan valt er straks één binnen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Frank is er niet bij
Eerste 15-20 min ging nog wel, een paar goede kansen. Spel was toen al niet best, maar was de omschakeling via Klaassen en Schöne een paar keer gevaarlijk. Daarna is het wachten op de 1-0.

Eerste 15-20 min ging nog wel, een paar goede kansen. Spel was toen al niet best, maar was de omschakeling via Klaassen en Schöne een paar keer gevaarlijk. Daarna is het wachten op de 1-0.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iedereen staat op 3 meter te verdedigen. Bazoer, Klaassen, Gudelj lopen geen meter te veel, en dat is heerlijk voetballen voor een tegenstander.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- mattie
Mooi he die lange bal van Dijks op AEG, dan snap je werkelijk weinig van het spelletje
Ik lees het al het is weer niks ben er klaar mee dit doet geen goed Pisvee kampioen en wij net 2de Dag Frank en je hele Cruijff aanhang

Ik word sowieso doodmoe van dat 'opportunistische' voetbal van Ajax. Ik heb nu al een keer of 10 een lange bal gezien die meteen balverlies was. Waar is het verzorgde Ajax voetbal gebleven?
En als je mag kiezen tussen Maduro of Gudelj op 6, wie zou jij dan nemen?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als je middenvelders en aanvallers verstoppertje spelen, als je centrale verdedigers geen bal rechtdoor kunnen spelen, dan heb je dus Veltman met een constante lange bal die altijd over iedereen heen gaat, of Dijks die als een rugbyspeler door de laatste lijn wil rennen.Alexander schreef:Ik word sowieso doodmoe van dat 'opportunistische' voetbal van Ajax. Ik heb nu al een keer of 10 een lange bal gezien die meteen balverlies was. Waar is het verzorgde Ajax voetbal gebleven?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zou Frank op zijn ziekbed Fox kijken?
Kanonnen. Die beelden net bij Fox over het 'druk zetten' zijn echt dodelijk. Dat apatische gesjok!!!
Vuur en Passie doet daar ook weer lekker in mee he.
Er was een tijd onder FdB dat Ajax als team goed druk zette. Met die bruine broekjes driehoek centraal achterin gaat dat natuurlijk niet lukken. Gudelj wederom de slechtste Ajacied, die gast snapt en ziet het echt niet. Groningen speelt leuk en goed voetbal, het is wachten op een paar goals van ze.