Ajax - De Graafschap 20-12-2015
Moderator: mods
Re: Ajax - De Graafschap 20-12-2015
Tja.... een muur he....daar is niet tegen te voetballen. 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Winterkampioen van de ARMOE dat dit voetbal bovenaan staat

Passend slot van een afschuwelijk slecht Ajax-jaar. Ik denk dat 2016 nog slechter wordt. De angst overheerst: man overslaan, de pass met risico, de felheid in de duels. Komt nog kwaliteit bij: aannames, keuzes, gebrek aan techniek en een trainer die tactisch en qua lef tekort schiet. Het wachten is op een staf die dit talent bundelt, er een goed voetballend elftal van maakt.
-
Kom er maar in, LvG.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ajax - De Graafschap 20-12-2015
Ik heb Ajax de laatste weken niet gezien vanwege vakantie, dus ik ga er gewoon vanuit dat we netjes onze punten hebben gepakt en dik verdiend bovenaan staan. Vanwege redenen die hier verder los van staan lees ik geen wedstrijdtopics uit deze periode.
Dat zou ik ook wel zien zitten. We doen de schatkist op slot en zeggen tegen LvG dat hij tot aan zijn pensioen lekker met de rondlopende talenten mag gaan spelen.De Dominee schreef:Kom er maar in, LvG.
-
- AT Toto winner 15/16
Schatkist op slot? Dat zal Overmars als muziek in de oren klinken.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mij ook want ook Overmars rot opbrigade zuid schreef:Schatkist op slot? Dat zal Overmars als muziek in de oren klinken.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Man, man, man. Wat ben ik toe aan de winterstop. Het leek werkelijk weer helemaal nergens op. Tempo te laag, volledig vleugellam, en tot de laatste minuut moeten hopen dat er niet een bal verkeerd valt.
We staan bovenaan en dat is op zichzelf natuurlijk gewoon erg prettig. De concurrentie laat bovendien ook zien dat ze het moeilijk hebben. Er is dus gewoon goed zicht op een nieuwe titel. Maar kunnen we alsjeblieft iets aan het spel doen?
We staan bovenaan en dat is op zichzelf natuurlijk gewoon erg prettig. De concurrentie laat bovendien ook zien dat ze het moeilijk hebben. Er is dus gewoon goed zicht op een nieuwe titel. Maar kunnen we alsjeblieft iets aan het spel doen?
Nil volentibus arduum
-
Precies. Fijne kerstdagen en alvast een goed nieuwjaar. Ik heb deze wedstrijd ook maar overgeslagen. Had er niet echt veel zin in.Lionel schreef:Slotje op dit jaar.
Whitey on the moon.
Bazoer is een enorm talent, maar het is toch enorm zonde dat hij steeds net te laat gaat bewegen zonder bal. Dit maakt hem toch enigszins ongeschikt om als halfspeler te functioneren, terwijl hij ook geen echte controleur is (hij is toch meer draver dan schaker, zeg maar). Je kunt je daarom afvragen of hij daarom, in plaats van als halfspeler, niet beter uit de voeten zou kunnen zoals Demy de Zeeuw speelde bij AZ: als enigszins vrije man tussen twee echte halfspelers (die hem ook in zijn rug kunnen dekken) in.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgende treurige vertoning. En maar kritiek hebben op de mensen die iets trachten te veranderen. Het is echt de omgekeerde wereld.
Wel leuk voor de Unaniemen dat hun tijdperk begint met een overwinning. Gefeliciteerd! 

Ik heb begrepen dat het minimaal vijf jaar zou duren voor de vorige veranderingen zichtbaar zouden zijn, het lijkt me dus niet meer dan logisch dat het de komende jaren allemaal gevolgen van de fr zijn.
I think I lost my fucking headache
Daar zijn ze vijf jaar mee bezig geweest, met dat veranderen. Met dit als eindresultaat.Alexander schreef:Volgende treurige vertoning. En maar kritiek hebben op de mensen die iets trachten te veranderen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe zou jij het middenveld invullen, Bertje?Bert schreef:Bazoer is een enorm talent, maar het is toch enorm zonde dat hij steeds net te laat gaat bewegen zonder bal. Dit maakt hem toch enigszins ongeschikt om als halfspeler te functioneren, terwijl hij ook geen echte controleur is (hij is toch meer draver dan schaker, zeg maar). Je kunt je daarom afvragen of hij daarom, in plaats van als halfspeler, niet beter uit de voeten zou kunnen zoals Demy de Zeeuw speelde bij AZ: als enigszins vrije man tussen twee echte halfspelers (die hem ook in zijn rug kunnen dekken) in.
IK GELOOF!!!!!!
Mooi he? Plotseling heeft niets meer met FR van doenzeux schreef:Daar zijn ze vijf jaar mee bezig geweest, met dat veranderen. Met dit als eindresultaat.Alexander schreef:Volgende treurige vertoning. En maar kritiek hebben op de mensen die iets trachten te veranderen.
De FR waar we 5 jaar in zaten

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Draak van een wedstrijd. Normaal geef ik FdB er van langs.
Maar dit keer was de inzet echt beneden peil, daar kan je FdB niet op afrekenen.
Typisch geval van: spelers denken het op 70% te kunnen.
Maar dit keer was de inzet echt beneden peil, daar kan je FdB niet op afrekenen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Was begonnen met Cerny. En met Van Beek en Nouri.Mano schreef:Draak van een wedstrijd. Normaal geef ik FdB er van langs.
IK GELOOF!!!!!!
Die jongen is nog maar 18. "Hij is enigszins ongeschikt om als halfspeler te functioneren" vind ik sowieso stevig overdreven. Hij heeft echt alles in zich wat een moderne halfspeler nodig heeft, naar mijn bescheiden mening.Bert schreef:Bazoer is een enorm talent, maar het is toch enorm zonde dat hij steeds net te laat gaat bewegen zonder bal. Dit maakt hem toch enigszins ongeschikt om als halfspeler te functioneren, terwijl hij ook geen echte controleur is (hij is toch meer draver dan schaker, zeg maar). Je kunt je daarom afvragen of hij daarom, in plaats van als halfspeler, niet beter uit de voeten zou kunnen zoals Demy de Zeeuw speelde bij AZ: als enigszins vrije man tussen twee echte halfspelers (die hem ook in zijn rug kunnen dekken) in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lastig, omdat Ajax niet écht complementaire spelers heeft. Bij voorkeur zou ik spelen met Klaassen en Van de Beek als controlerende halfspelers, zodat Bazoer wat meer positionele vrijheid heeft om druk op de bal te zetten. Maar je kunt je afvragen of deze jongens daar allemaal tactisch rijp voor zijn. Bovendien: met alleen je middenveld ben je er nog niet. Je zult ook je verdedigers en aanvallers hierop moeten afstemmen.Lionel schreef:Hoe zou jij het middenveld invullen, Bertje?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!