Precies: zoals ik zojuist heb gepost. Ik heb zijn acties zitten turven en hij had veel meer goede dan slechte momenten.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als je objectief naar VDH kijkt, had hij tegen Legia veel meer goede ingrepen dan foute; geef die gozer gewoon eens de tijd. Er lijkt wel iets in te zitten; ik zie in ieder geval een fysiek sterke vent die zichzelf verbetert
Het ziet er motorisch nog weleens wat knullig uit, bij VI lieten ze dat gisteravond zien, maar nog veel droeviger is het spel van een onomstreden 'topclub' CV als Jeffrey Bruma. Die kan er echt nog vééééééél minder van hoor en die mag al een paar seizoenen op rij elke week blijven staan.

De pech van Van der Hoorn is dat hij een maand of wat te vroeg gehaald is en dat hij allicht inderdaad niet het Ajax niveau gaat halen wanneer je jongens als Bogarde, F. de Boer, Jaap Stam of Grygera als achterhoedespeler de maat neemt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(de VDH van vorig seizoen was een stuk slechter dan die van 2015) en dan zien we wel of het er uitkomt, of dat zijn plafond niveautje Utrecht is.
Maar verdedigers van dat niveau zijn op dit moment een utopie.
Om op dat te vroeg halen terug te komen: Ajax wilde in de zomer van 2013 omdat PSV Van der Hoorn ook wilde vastleggen. Jammer, want als Mike tot aan vlak voor de transfer deadline bij Utrecht was gebleven dan geef ik je op een briefje dat Utrecht zich niet voor lul zou hebben gezet tegen Differdange en dat Ajax vervolgens een speler binnen zou hebben gehad die, weliswaar een heel korte vakantie had gehad, maar wel al in een goed ritme en fysiek + mentaal één stapje verder zou zijn ingestroomd..........