Ik heb er inderdaad maar nooit mijn werk van gemaakt.wimpey schreef:Jij voorspelt net zo slecht als menig ander.Marillion schreef:Het goede nieuws is overigens dat we bij winst inlopen op PSV. Die winnen zaterdagavond namelijk niet in Leeuwarden.![]()
Marillion schreef:Ze missen er zaterdag een paar thuis tegen AZ. Mooie kans op puntverlies wellicht? Ik gun die Van den Brom eigenlijk geen succes maar hiervoor wil ik wel een uitzondering maken.

Wat zondag betreft. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze achteruit gaan lopen in de Arena. Zelfs als ze goed beginnen en de wedstrijd onder controle hebben kan dat zomaar gebeuren. Zie de 2-1 waar ze via Pelle op voorsprong kwamen. Ze zijn toch gewoon vaak een beetje bang als ze naar Ajax komen. En ze scoren moeizaam, dat helpt ook niet mee.
Ik verwacht in ieder geval een spannende wedstrijd. Het goede Ajax uit (een gedeelte) van de eerste helft tegen Groningen pakt de drie punten. Maar het elftal uit de tweede helft kon wel eens lelijk te kort komen. Hopelijk doet Boulahrouz nog een keertje mee, daar weten jongens als Kishna wel raad mee. Maar zo stom zal Rutten wel niet zijn.