Excelsior - Ajax 21-12-2014
Moderator: mods
Re: Excelsior - Ajax 21-12-2014
Het doet me denken aan het eind van vorig seizoen, inspiratieloos en blij zijn met gelijke spelen tegen laagvliegers...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Niet alleen de Staf.. de spelers ook.. tergend KUT ditGangstaRiB schreef:Het is weer worstelen in de polder terwijl de hogere legerleiding van de CL finale droomt.
Hoe ver kan het uit elkaar liggen.
noem 1 speler op die nu een 7 of meer scoort
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat is het niet, het staat tactisch verkeerd. Ze slagen er niet in om een man-meer-situatie te scheppen. Excelsior daarentegen vindt steeds gemakkelijk de vrije man.mattie schreef:En dan te bedenken dat je afgelopen donderdag nog klop kreeg in eigen huis.. moet je nu toch minimaal inzet en agressie verwachten.. maar helemaal niks daarvan..
Balverlies komt vooral doordat er geen afspeelmogelijkheden zijn voorin.
Frank kan beter boos op zichzelf worden. Ik heb zin om hem op zijn bek te rammen.

Je kunt ook van beide last hebben. Als het niet goed staat is het lastiger voetballen. Maar dan kun je er vervolgens nog wel voor vechten om toch de bovenhand te krijgen in de wedstrijd. Dat aspect mis ik wel hoor.Yopi schreef:Dat is het niet, het staat tactisch verkeerd. Ze slagen er niet in om een man-meer-situatie te scheppen. Excelsior daarentegen vindt steeds gemakkelijk de vrije man.mattie schreef:En dan te bedenken dat je afgelopen donderdag nog klop kreeg in eigen huis.. moet je nu toch minimaal inzet en agressie verwachten.. maar helemaal niks daarvan..
Balverlies komt vooral doordat er geen afspeelmogelijkheden zijn voorin.
Frank kan beter boos op zichzelf worden. Ik heb zin om hem op zijn bek te rammen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ik hoop het. Hopelijk dat ze ongelooflijk op de sodemieter krijgen. Ik zou El Ghazi brengen. Meer kracht en snelheid voorin.zeux schreef:Frank ramt er een paar op hun bek straks in de kleedkamer. :-)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Wat ook opvallend is: klein veld en Schöne en Kishna continue naar binnen. Alles wordt dicht gelopen. Dat is makkelijk te verdedigen voor Excelsior.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ze proberen het wel maar lopen achter de feiten aan.Marillion schreef:Je kunt ook van beide last hebben. Als het niet goed staat is het lastiger voetballen. Maar dan kun je er vervolgens nog wel voor vechten om toch de bovenhand te krijgen in de wedstrijd. Dat aspect mis ik wel hoor.
De verdediging moet aansluiten, zodat je meteen de ruimtes klein kunt maken en bij balverlies Excelsior op kunt sluiten. Het veld is veel te lang. Daardoor lopen ze zich de pokken en zijn de aanvallers amper bereikbaar.
Excelsior heeft veel mindere spelers, maar pakt het tactisch slimmer aan.
Natuurlijk voetballen ze niet goed, maar al dat balverlies komt ergens door.
We gaan gelukkig vrolijk verder waar we gebleven waren
Aardige poeier van Van Rhijn, helaas de lat
Aardige poeier van Van Rhijn, helaas de lat
-
- AT Toto winner 15/16
We gaan deze wedstrijd toch nog wel winnen? Ik vind het helemaal niks om op 6 punten achterstand te komen.
- mattie
Wissel nu maar je lieverdje.. Schone.. wat bagger..
Bal achter de man geplaatst door Van Rhijn: vaart uit aanval. Simpele kleine dingen gaan fout.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Cruijff zei altijd: je moet je taak uitvoeren. Een vleugelspeler bijvoorbeeld moet het veld breed houden. Kishna met name begint pas te voetballen als hij de bal heeft. Lekker acties maken, dat is zijn idee van een bijdrage leveren. Dat is leuk als het lukt, maar op het moment dat hij zijn dag niet heeft, heeft het team niets aan hem. Integendeel zelfs, want door zijn egoïstische gedrag is er nóg minder ruimte.
Dieptepunt vond ik die actie van Serero. Lopen, lopen, lopen, en toen de onzuivere pass. Te veel spelers willen de bal te vaak raken.
Dieptepunt vond ik die actie van Serero. Lopen, lopen, lopen, en toen de onzuivere pass. Te veel spelers willen de bal te vaak raken.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo dec 21, 2014 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-

Daar komen we goed weg
Waar blijven de wissels, Frank?
Pfff komen we goed weg. Ajax wint geen enkele 2e bal en dat is m.i. puur instelling. Als je daarnaast voetbalt in een bejaardentempo creëer je niet. En zo geschiedde, 58e minuut en nog geen fatsoenlijke kans gehad.
Ajax verdient helemaal niets vandaag... Treurig, clubs als Excelsior moet je oprollen, altijd!
Ajax verdient helemaal niets vandaag... Treurig, clubs als Excelsior moet je oprollen, altijd!
Pfffffffff. Komen we weer goed weg...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat verwacht je daar dan van? Op deze manier komt de bal niet eens bij een spits.Benji schreef:![]()
Daar komen we goed weg
Waar blijven de wissels, Frank?
De Boer zal zijn oogappeltje Schone wel weer laten staan...
-
- mattie
Weer blijft lieverdje Schone staan.. mijn god..
Treurig inderdaad. Schone loopt werkelijk alles dicht. Kishna heeft nog een actie zo nu en dan.mattie schreef:Weer blijft lieverdje Schone staan.. mijn god..
Geloof er niet meer in. Al gaan we door tot Pasen, een goal gaan we niet meer maken wanneer zo slecht en dramatisch voetbalt
- mattie
In dit tempo kan het zo de hele winterstop blijven voetballen, zonder te scoren..
-