Ajax - Vitesse (KNVB Beker) 18-12-2014
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse (KNVB Beker) 18-12-2014
Ja ach, Vite$$e. Onwijze nepclub, maarja.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Boabdil zit al op de kast.
Ach, Ajax zal morgen wel winnen. Bosz heeft er een zooitje van gemaakt immers.
Ach, Ajax zal morgen wel winnen. Bosz heeft er een zooitje van gemaakt immers.
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom wordt Bosz eigenlijk niet ontslagen, Wouter? Het zou toch wel terecht zijn.
Ze zijn bij Chelsea waarschijnlijk te bang dat een fatsoenlijke trainer de CL haalt met Vitesse. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Omdat Allach en kornuiten vinden dat hij het geweldig doet. Beter dan NAC bijvoorbeeld, joehoe!brigade zuid schreef:Waarom wordt Bosz eigenlijk niet ontslagen, Wouter? Het zou toch wel terecht zijn.
Er moet meer in zitten met deze spelers, maar de speelwijze is erg naïef en lief.Er zitten geen vechters in de ploeg en dan gaan ze ook nog eens met de verdediging op de middenlijn staan, zodat elke counter gevaarlijk wordt en voorin Ibarra geen ruimte heeft om zijn snelheid te benutten.
Ik moet wel zeggen dat het ook ontbreekt aan een goede spits. Dauda is niet best en ook Traore kan er geen reet van.
Traoré kan er geen reet van? Precies een jaar geleden werd nog door insiders voorspeld dat hij Vitesse de titel ging bezorgen.
Ik kijk af en toe naar Vitesse en wat me dan opvalt is dat het spel totaal niet attractief is - iets wat gek genoeg wel wordt beweerd want Bosz is zo'n attractieve coach, zogenaamd. Zoals Ajax in de eerste helft tegen Apoel speelde, zo speelt Vitesse elke week 90 minuten lang: eindeloze 'een-tweetjes' tussen de centrale verdedigers en Vejinovic.
Ik kijk af en toe naar Vitesse en wat me dan opvalt is dat het spel totaal niet attractief is - iets wat gek genoeg wel wordt beweerd want Bosz is zo'n attractieve coach, zogenaamd. Zoals Ajax in de eerste helft tegen Apoel speelde, zo speelt Vitesse elke week 90 minuten lang: eindeloze 'een-tweetjes' tussen de centrale verdedigers en Vejinovic.
@ Thijs: ga je na Ajax-Vitesse nog naar dat feestje in het hoofdgebouw waar Sunnery James & Ryan Marciano plus Nicky Romero gaan draaien? 

Have fun bij de familie!Mr. Ajax schreef:Ik vlieg donderdagochtend naar Israel. Als het goed is kom ik dan ruim op tijd aan in Israel om de wedstrijd 's avonds nog op tv te kunnen pakken.
Voor hoeveel gaan die kaarten trouwens?

De kaarten zijn 7,50 per stuk achter het doel, 12,50 stuk op de lange zijde. Erg schappelijk dus!

Eens, Johnk. Het zou me niks verbazen als Vitesse morgen meer balbezit heeft dan Ajax. Maar gevaarlijk worden ze alleen als Vejinovic in de buurt van het strafschopgebied een vrije trap mag nemen.
En nee, die Traore kan er niks van. Die conclusie kan ik wel trekken na een jaar waarin hij zich bijna altijd vastliep en slappe rollertjes produceerde. Slecht schot, geen overzicht...
En nee, die Traore kan er niks van. Die conclusie kan ik wel trekken na een jaar waarin hij zich bijna altijd vastliep en slappe rollertjes produceerde. Slecht schot, geen overzicht...
De Boer wil per se winnen. Zouden zijn spelers er ook zo over denken?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee, ik moet morgen weer werken en bovendien is daarna de Ajax-kerstborrel. En zaterdagavond sluit ik met m'n maatjes het Ajax-jaar in de stad om op zondag rond het middaguur lekker in de bus naar Woudenstein te stappen.Cruijff schreef:@ Thijs: ga je na Ajax-Vitesse nog naar dat feestje in het hoofdgebouw waar Sunnery James & Ryan Marciano plus Nicky Romero gaan draaien?

Nog één keer ArenA-knallen vanavond! Gelukkig is het totaal niet koud.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ruim 34.000 kaarten verkocht.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Denswil, Riedewald en El Ghazi spelen deze keer i.p.v. Moisander, Andersen en Schöne. Met 2 echte buitenspelers dus.
En uiteraard Boer.
En uiteraard Boer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Barcelona, here he comes!!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Schöne heeft last van zijn lies, vandaar hij niet speelt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Pfff... Wat begint Ajax toch weer matig zeg...
0-1 verdiende voorsprong. Veltman laat zich voor de tweede keer zo makkelijk wegzetten en Traore schiet binnen. Droeftoeters...
- Ajaciedjuh
Lachwekkende verdediging: Veltman voorop, Denswil en Viergever. 
Vitesse 2 klasses beter dan Ajax op dit moment.

Vitesse 2 klasses beter dan Ajax op dit moment.

Ik denk dat ie het antwoord inmiddels wel weet.Yopi schreef:De Boer wil per se winnen. Zouden zijn spelers er ook zo over denken?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Het doet pijn aan mijn ogen.
Leuk, 0-1 achter! In de jaren 80 klaagde men dat Ajax in thuiswedstrijden zo weinig weerstand had met als verondersteld gevolg dat we daaardoor Europees niet meer mee konden. Dat zal ons voorlopig niet gebeuren! 

Laatst gewijzigd door Dubbel op do dec 18, 2014 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Gelukkig kijk ik finale expeditie Robinson.. is wel leuk
Weer op zoek naar een Interim coach..
42e minuut en Ajax heeft nog niet 1 schot op doel gehad...
- Ajaciedjuh
Veltman, Viergever, Denswil, Klaassen spelen dramatisch. El Ghazi en Kishna totaal onzichtbaar. Slechts 0-1 achter.
- Ajaciedjuh
Tjah. Schitterende goal. Klaassen