Ajax is dit jaar zo wisselvallig dat er geen zinnig woord van te zeggen is.
Wat dacht je van een Salzburg om onze eer te herstellen?

Moderator: mods
Ploegen als RBS en Basel hebben goed naar de grote buurman gekeken. Opbouw, balbezit: leuk allemaal. Maar het gaat erom wat je in de buurt van het vijandelijke doel doet.Yopi schreef:Nee, bedankt.
Bij de laatste 16 of de laatste 8 Feyenoord treffen zou inderdaad het ultieme zijn.beelzebub schreef:Mochten we wel Feyenoord treffen, benieuwd of dat uitverbod dan nog steeds gehandhaafd wordt. Vrees het ergste. Maar goed die kans is klein en de voorpret is al leuk.
Indrukwekkend grote parkeergarage. Maar waar staat het stadion?beelzebub schreef:Voor de uitwedstrijdbezoekers, het nieuwe stadion van Bilbao is wel een aanrader heb ik gehoord.
Boilesen in de vorm van dit seizoen is ook niet best. Het is met de "6" positie het grootste zorgenkindje.Alexander schreef:Ik zie Ajax deze prijs niet winnen, maar we kunnen wel ver komen. En een beetje geluk met de loting zou fijn zijn. Hopen dat iedereen fit blijft en Boilesen snel terug komt. Viergever kan op dit niveau namelijk echt niet mee.
Boilesen is misschien ook een optie op 6 (heeft daar ook een paar keer gespeeld, ik geloof in JA). Dan los je wellicht twee problemen in een keer op. Je haalt hem weg op de plek waar hij een liability is, terwijl hij iig meer lengte brengt dan Serero.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Boilesen in de vorm van dit seizoen is ook niet best. Het is met de "6" positie het grootste zorgenkindje.
Bilbao heb ook een leuk museumpje.beelzebub schreef:Voor de uitwedstrijdbezoekers, het nieuwe stadion van Bilbao is wel een aanrader heb ik gehoord.
Waarom geen Besiktas of Zenit, Thijs? Voor mij vallen Kiev en Warschau af als opties. De rest zie ik in meer of mindere mate wel zitten.Thijs schreef:Nou, via een handig google.docs-documentje kunnen we in ons groepje nu allemaal aangeven waar we heen willen en waar niet.
We gaan iig niet naar Besiktas, Kiev of Sint-Petersburg. Salzburg twijfel ik over, dat was wel echt in elk opzicht heel kut vorig jaar.
Visum kost niet veel dan 20 euro meer dan een visum voor Turkije zal kosten.Thijs schreef:Heb weer via een rare constructie een retourtje Moskou gevonden voor 140 euro. Visum en hotels schijnen daar wel prijzig te zijn?