Ajax - PSV 24-08-2014
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 24-08-2014
Heel cool PSV nomineren om vervolgens te gillen als bitches.
IK GELOOF!!!!!!

Jezus, wat een stelletje wijven zeg. Soms zeggen een paar seconden meer dan een heel seizoen voetbal. Hier ga je de oorlog niet mee winnen.

Nil volentibus arduum
www.nrc.nlKoude douche
Het moment dat je wist dat zou komen, namelijk dat die hele Ice Bucket Challenge voor de ziekte ALS me te veel werd, bereikte ik begin deze week tijdens het kijken naar Knevel & Van de Brink. Jörgen Raymann was te gast en die deelt het liefst met zoveel mogelijk mensen zijn goede inborst. En ja hoor, ze deden het, ze lieten zichzelf overgieten met een emmer ijswater, zodat we nu allemaal weten dat Andries Knevel tietjes heeft.
Grapje van Raymann eroverheen: hij daagde Mark Rutte uit.
„Want die verdient wel een koude douche.”
Dachten we even dat het om aandacht voor het goede doel ging.
Paul de Leeuw heeft inmiddels een pudding in zijn gezicht geduwd voor de Maag- Lever en Darmstichting en de eerste radiopresentator is de dubbele uitdaging al aangegaan: en een pudding in je gezicht duwen en een emmer ijswater over je heen gooien. Dan is het wachten op het moment dat Giel Beelen daar voor altijd en eeuwig definitief overheen gaat. Voor het goede doel natuurlijk, want met aandacht voor jezelf heeft het allemaal niets te maken. Hart van Nederland kwam met een oproep voor groepen die met elkaar de uitdaging wilde aangaan. Je zag de vergaderingen van al die dorpsclubs, carnavalsverenigingen en middelbare scholen al voor je.
En voetbalverenigingen.
Want gisteren kwamen opeens ook de voetballers in actie. Marco Boogers van FC Dordrecht onderging de ijsdouche in een verder verlaten Riwal Hoogwerkers Stadion, Johnny Heitinga daagde Gregory van der Wiel uit en Wesley natuurlijk Yolanthe. Aanvoerder Niklas Moisander van Ajax sprak ons op robotachtige wijze toe. De spelers van Ajax nomineerden PSV en scheidsrechter Björn Kuipers, een oproep die ze, omdat er een goed doel aan gekoppeld is, natuurlijk niet kunnen weigeren. Daar lagen ze dan, de Ajax-spelers, in groepjes op de grond. Na een scheut ijswater gilden ze het uit en sprongen ze alle kanten op, het werd meteen duidelijk waarom Eto’o op het laatste moment afzag van een transfer. Nu nog even de rest van de eredivisie. Vitesse zal volgende week ook wel aan de beurt zijn, mijn voorspelling is dat ze dan NEC nomineren.
Royalty-journalist Marc van der Linden twijfelt ondertussen nog of hij net als Paul de Leeuw een pudding in zijn gezicht gaat drukken.
Spannend hoor.
Daar ga je dan met je guerrillamarketing, zullen we gewoon weer gaan doneren?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En ondertussen haalt de ALS stichting meer dan het 14-voudige (!) op van vorig jaar...vooral klagen over die Ice Bucket Challenge. Niemand ook die wordt verplicht de filmpjes te kijken. Man man, wat zijn we toch een zurig volkje geworden
PS: Dit is overigens niet aan jou gericht Duke, ik word alleen moe van de vele journalisten die nu willen scoren en bepaalde zaken 'vergeten'.
PPS: Om ook ontopic te gaan: Wij gaan winnen

PS: Dit is overigens niet aan jou gericht Duke, ik word alleen moe van de vele journalisten die nu willen scoren en bepaalde zaken 'vergeten'.
PPS: Om ook ontopic te gaan: Wij gaan winnen

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Helemaal eens met Baseman! Ja, laten we vooral nergens om lachen en met elkaar huilend massaal gaan doneren...oh nee. Dat doet dan natuurlijk helemaal niemand.
Laten we ook geen veilingen voor het goede doel meer doen. Je kunt toch ook gewoon doneren? Kap met sponsorlopen. Hoezo rennen? Je kunt toch ook gewoon doneren?
Zucht. Anyway. WIJ gaan winnen.
Laten we ook geen veilingen voor het goede doel meer doen. Je kunt toch ook gewoon doneren? Kap met sponsorlopen. Hoezo rennen? Je kunt toch ook gewoon doneren?
Zucht. Anyway. WIJ gaan winnen.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Helemaal mee eens. Trieste journalist.
PSV krijgt pak slaag. 4-1.
PSV krijgt pak slaag. 4-1.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Base, zullen we een weddenschapje afleggen. Degene die verliest gaat de ICE bucket challenge aan? Met filmpje op AT?Baseman schreef:En ondertussen haalt de ALS stichting meer dan het 14-voudige (!) op van vorig jaar...vooral klagen over die Ice Bucket Challenge. Niemand ook die wordt verplicht de filmpjes te kijken. Man man, wat zijn we toch een zurig volkje geworden![]()
PPS: Om ook ontopic te gaan: Wij gaan winnen![]()
![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat heeft toch niets met zuinig zijn te maken? Ik begrijp dat de actie zo bedoeld is dat als je niet aan de challenge voldoet, je geld aan ALS moet doneren? Dan zou ik liever zien dat al die BN'ers hun portemonnee zouden trekken in plaats van een emmer ijswater over zich uitgooien.Baseman schreef:En ondertussen haalt de ALS stichting meer dan het 14-voudige (!) op van vorig jaar...vooral klagen over die Ice Bucket Challenge. Niemand ook die wordt verplicht de filmpjes te kijken. Man man, wat zijn we toch een zurig volkje geworden![]()
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik vind het ordinaire aandachttrekkerij. Het heeft niks met het Goede Doel te maken. Goed artikel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Wanneer zal FdB die Zivkovic laten debuteren in het eerste , ik dacht dat die er gelijk zou kunnen staan. Gaat die dan niet te veel op nivo achteruit was vorig seizoen toch belangrijk bij Grunn. Kan een risico zijn zo laat debuteren.
-
- AT Toto winner 15/16
Vind ik ook, het merendeel gaat het volgens mij meer om de aandacht die ze zelf krijgen als ze die emmer water over zich heen kieperen, durf te wedden dat de meesten geen eens weten dat het om een goed doel gaat.Boabdil schreef:Ik vind het ordinaire aandachttrekkerij. Het heeft niks met het Goede Doel te maken. Goed artikel.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
True, maar feit blijft dat deze stunt die steeds verder van het goede doel af komt te staan, wél ontzettend veel geld en aandacht heeft opgeleverd voor ALS-onderzoek. Dat de BN-ers en wereldburgers er ook 10 seconds of fame mee krijgen interesseert me dan echt weinig.brigade zuid schreef:Vind ik ook, het merendeel gaat het volgens mij meer om de aandacht die ze zelf krijgen als ze die emmer water over zich heen kieperen, durf te wedden dat de meesten geen eens weten dat het om een goed doel gaat.Boabdil schreef:Ik vind het ordinaire aandachttrekkerij. Het heeft niks met het Goede Doel te maken. Goed artikel.
Maar ON-TOPIC:
Ik heb er zin in. Denk dat we PSV pijn kunnen doen. Ze hebben net wat vertrouwen tegen NAC gekregen, dat kunnen we gelijk teniet doen. Wat een start zou dat zijn met dit programma. 9 uit de eerste 3 wedstrijden.
Op naar de vierde ster!
Met minder dan een overwinning neem ik zondag geen genoegen. We moeten er nu echt een goede start van maken. Het elftal is compleet, we spelen thuis, hebben er de hele week naartoe kunnen trainen en PSV is nog aan het puzzelen met hun elftal. Het gevaar zit 'm met name in individuele acties tegen onze toch wel enigszins wankele defensie. Maar op basis van het beter ingespeelde elftal moeten we dit gaan winnen.
Dan staan we er straks met 9 uit 3 perfect voor en hebben we al drie lastige wedstrijden gehad.
Dan staan we er straks met 9 uit 3 perfect voor en hebben we al drie lastige wedstrijden gehad.
Nil volentibus arduum
Die hele campagne heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik 100 euro heb gestort. En zo zullen er nog wel meer mensen zijn die er hetzelfde over denken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik weet het, verkeerde topic, maar kijk deze hele video:
https://www.youtube.com/watch?v=h07OT8p ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=h07OT8p ... e=youtu.be
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
En ik ben het geheel eens met Duke en de NRC-journalist. Het begint leuk en daarna wordt het een soort van irritant over elkaar heen buitelen waarbij, voorspel ik, iemand die weigert omdat hij graag doneert maar hier geen zin in heeft bedreigd wordt. Zò zijn we geworden in Nederland.Duke schreef:http://www.nrc.nlKoude douche
Het moment dat je wist dat zou komen, namelijk dat die hele Ice Bucket Challenge voor de ziekte ALS me te veel werd, bereikte ik begin deze week tijdens het kijken naar Knevel & Van de Brink. Jörgen Raymann was te gast en die deelt het liefst met zoveel mogelijk mensen zijn goede inborst. En ja hoor, ze deden het, ze lieten zichzelf overgieten met een emmer ijswater, zodat we nu allemaal weten dat Andries Knevel tietjes heeft.
Grapje van Raymann eroverheen: hij daagde Mark Rutte uit.
„Want die verdient wel een koude douche.”
Dachten we even dat het om aandacht voor het goede doel ging.
Paul de Leeuw heeft inmiddels een pudding in zijn gezicht geduwd voor de Maag- Lever en Darmstichting en de eerste radiopresentator is de dubbele uitdaging al aangegaan: en een pudding in je gezicht duwen en een emmer ijswater over je heen gooien. Dan is het wachten op het moment dat Giel Beelen daar voor altijd en eeuwig definitief overheen gaat. Voor het goede doel natuurlijk, want met aandacht voor jezelf heeft het allemaal niets te maken. Hart van Nederland kwam met een oproep voor groepen die met elkaar de uitdaging wilde aangaan. Je zag de vergaderingen van al die dorpsclubs, carnavalsverenigingen en middelbare scholen al voor je.
En voetbalverenigingen.
Want gisteren kwamen opeens ook de voetballers in actie. Marco Boogers van FC Dordrecht onderging de ijsdouche in een verder verlaten Riwal Hoogwerkers Stadion, Johnny Heitinga daagde Gregory van der Wiel uit en Wesley natuurlijk Yolanthe. Aanvoerder Niklas Moisander van Ajax sprak ons op robotachtige wijze toe. De spelers van Ajax nomineerden PSV en scheidsrechter Björn Kuipers, een oproep die ze, omdat er een goed doel aan gekoppeld is, natuurlijk niet kunnen weigeren. Daar lagen ze dan, de Ajax-spelers, in groepjes op de grond. Na een scheut ijswater gilden ze het uit en sprongen ze alle kanten op, het werd meteen duidelijk waarom Eto’o op het laatste moment afzag van een transfer. Nu nog even de rest van de eredivisie. Vitesse zal volgende week ook wel aan de beurt zijn, mijn voorspelling is dat ze dan NEC nomineren.
Royalty-journalist Marc van der Linden twijfelt ondertussen nog of hij net als Paul de Leeuw een pudding in zijn gezicht gaat drukken.
Spannend hoor.
Daar ga je dan met je guerrillamarketing, zullen we gewoon weer gaan doneren?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
PSV denkt eindelijk weer eens kans te maken( een compleet klein uitverkocht uitvak) na gewonnen potjes tegen 2 degradatiekandidaten. Ik denk dus gewoon nog steeds dat Ajax dit gaat winnen, 3-1.
- InnerHarbour
Blijft stil he.Raymon schreef:Base, zullen we een weddenschapje afleggen. Degene die verliest gaat de ICE bucket challenge aan? Met filmpje op AT?Baseman schreef:En ondertussen haalt de ALS stichting meer dan het 14-voudige (!) op van vorig jaar...vooral klagen over die Ice Bucket Challenge. Niemand ook die wordt verplicht de filmpjes te kijken. Man man, wat zijn we toch een zurig volkje geworden![]()
PPS: Om ook ontopic te gaan: Wij gaan winnen![]()
![]()

YNWA
-
Kan me voorstellen dat Baseman er niet aan meedoet, dan maar spelbreker..
De wedstrijd tussen Depay en Wijnaldum aan de ene kant en Blind aan de andere kant? Het lijkt erop dat de wk-gangers ineens beter zijn gaan voetballen. Zal Ajax aanvallen en, om het voetbaljargon maar eens te gebruiken: "In het mes van PSV lopen?".
Wint Ajax en verandert er qua selecties voor 1 september niets, dan lijkt het erop dat het een gemakkelijk seizoen wordt.
De wedstrijd tussen Depay en Wijnaldum aan de ene kant en Blind aan de andere kant? Het lijkt erop dat de wk-gangers ineens beter zijn gaan voetballen. Zal Ajax aanvallen en, om het voetbaljargon maar eens te gebruiken: "In het mes van PSV lopen?".
Wint Ajax en verandert er qua selecties voor 1 september niets, dan lijkt het erop dat het een gemakkelijk seizoen wordt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Veltman en Ricardo starten beide in de basis as zondag (persconferentie). Kolbeinn start ook.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
FdB geeft aan dat hij het moeilijk vindt om Serero, Vermeer, Andersen en Denswil teleur te stellen. Ook een voorbeeld mbt El Ghazi. Opstelling is dus wel bekend:
---------------- Cillessen
- Ricardo - Veltman - Moisander - Boilesen
--------------- Viergever
- Klaassen ------------------- Blind
- El Ghazi --- Kolbeinn ----- Scöne
Kleine twijfel t.a.v. El Ghazi / Kishna (zal dan van positie wisselen met Schöne).
---------------- Cillessen
- Ricardo - Veltman - Moisander - Boilesen
--------------- Viergever
- Klaassen ------------------- Blind
- El Ghazi --- Kolbeinn ----- Scöne
Kleine twijfel t.a.v. El Ghazi / Kishna (zal dan van positie wisselen met Schöne).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Verwacht dat hij start met Kishna. Gelukkig spelen Rhijn en Veltman weer, het spel van hun vervangers was zeker niet om over naar huis te schrijven.
Hij zei over de eerste 2 toch dat ze allebei zullen spelen? Betekent niet automatisch dat ze beginnen...Ajaciedjuh schreef:Veltman en Ricardo starten beide in de basis as zondag (persconferentie). Kolbeinn start ook.
- Ajaciedjuh
FdB zei later ook dat ze zouden startten.wimpey schreef:Hij zei over de eerste 2 toch dat ze allebei zullen spelen? Betekent niet automatisch dat ze beginnen...Ajaciedjuh schreef:Veltman en Ricardo starten beide in de basis as zondag (persconferentie). Kolbeinn start ook.