Ajax - Heracles Almelo 23-11-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Heracles Almelo 23-11-2013
Ik hoop dat de Boer Denswil laat staan.
Als het nu uitstekend had gelopen de laatste tijd, dan had ik gedacht laat het zo staan. Echter het voetbal is nog steeds van een teleurstellend niveau, dus lijkt me het beter om juist nu wel wat te proberen. Eerder hebben blessures ons ook op het juiste pad gebracht.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik denk dat dat juiste pad met name was om De Jong spits te zetten.
Met Moisander en Veltman 'staat' de achterhoede wat beter dan met Denswil - Veltman.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Mee eens.Bert schreef:Bojan is niet fit.
Ik stel voor dat De Boer niet meer gaat sleutelen dan nodig is. Dus: Schöne rechtsbuiten, Klaassen rechtshalf; Duarte erin voor de falende Serero, Denswil maakt even plaats voor Moisander. Dan blijft de vraag wie de posities van Sig'son en De Jong moeten overnemen. Ik zou daar 'gewoon' Fischer en Hoesen opstellen.

Bojan kan straks de rol van Hoesen overnemen als hij weer fit is. Hopelijk sluit Siem over een paar weken weer aan, dan kan Bojan het gevecht aan met Fischer voor de linksbuiten positie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als Hoesen een beetje presteert laat ik die liever staan dan straks Bojan in te passen. We hebben een aanspeelpunt nodig. Bij gebrek aan De Jong is Hoesen daar het beste alternatief voor.
Wat de opstelling voor zaterdag betreft kan ik me prima vinden in het voorstel van Bertje.
Wat de opstelling voor zaterdag betreft kan ik me prima vinden in het voorstel van Bertje.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Hoesen is de beste spits die we hebben. Mooi dat hij nu eindelijk eens een paar wedstrijden achter elkaar kan laten zien.
Hoesen kan er helemaal niets van. We kunnen bijna nog beter Castillion opstellen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Koeman was een aankoop. Nooit echt een van ons. Kwam van Groningen, heeft een jaar of 3 bij ons gespeeld en ging toen naar PSV. Kan me het 'KOEMAN. KLOOTZAK' nog wel herinneren in de Meer. Niet helemaal terecht m.i. maar gezien de misse praktijken van Psv in die tijd wel weer logisch.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Even extreem off topic dan; hoe komt Ronald Koeman er steeds mee weg dat bij alle drie de topclubs heeft gevoetbald én gecoacht, zonder dat ie ergens echt uitgekotst wordt?
Wanneer je een boegbeeld bent van een club zoals de Boer is (en Koeman nooit was) dan moet je wel verdomd goede redenen hebben om naar een concurrent over te stappen vind ik. Anders is het een schoffering van je eigen fans. Zelfs als er een paar jaar tussen zit. Neem bijvoorbeeld Hiddink. Hij zou dolgraag bij Ajax aan de slag gaan maar zegt dat niet te zullen doen ivm met zijn ikonische status bij het Psv publiek.
En als je geen boegbeeld bent dan luistert het allemaal niet zo nauw en wordt je sneller vergeten en vergeven.
Zoals ene Johan?Dubbel schreef: Wanneer je een boegbeeld bent van een club zoals de Boer is (en Koeman nooit was) dan moet je wel verdomd goede redenen hebben om naar een concurrent over te stappen vind ik. Anders is het een schoffering van je eigen fans.

On-Topic: Ik ben benieuwd of Duarte alweer fit genoeg is om mee te doen. Denk dat we hem goed kunnen gebruiken met het gemis van Siem en in mindere mate Sightorsson.
De vraag is of we deze wedstrijd (en de volgende) Moisander wel weer terug gaan zien in de basis. Immers, als je geen basisspeler bent bij Ajax en ook geen geschiedenis hebt op het hoogste niveau, kom je natuurlijk zo en zo niet in aanmerking.
De Boer ziet ook WK-kansen voor Denswil
BvdPloeg
, 21-11-2013 11:17
Frank de Boer sluit niet uit dat er volgend jaar twee centrale verdedigers van Ajax aanwezig zullen zijn op het WK in Brazilië. Joël Veltman maakte tegen Colombia zijn debuut, maar de Ajax-trainer ziet ook Denswil de laatste wel maken.
'Dat hangt af van hoe we het met Ajax in Europa doen en hoe Stefano zich in de duels met topspelers houdt', wijst De Boer in De Telegraaf naar het niveau op het hoogste niveau. 'En dat staat je op een WK ook te wachten. Als Stefano zich Europees fantastisch presenteert, denk ik dat hij evenveel kans op het WK maakt als Joël, want ze zijn beiden grote talenten.'
www.ajaxshowtime.com
I think I lost my fucking headache
Ik heb m'n twijfels... Ik vind hem vooral een "leuke" speler, mis het vuur. Het is tot dusver allemaal wat vrijblijvend.Zlatan Son of God schreef:Hoesen is de beste spits die we hebben. Mooi dat hij nu eindelijk eens een paar wedstrijden achter elkaar kan laten zien.
De combi Hoesen - Fischer was trouwens wel beslissend in m.i. een van de beste Ajax-wedstrijden van de afg. jaren, voig seizoen tegen psv thuis.
Duarte-Hoesen-Fischer-Klaassen vind ik alle vier fijne spelers. Beweeglijk, redelijk snel, goede techniek... Die moeten het gaan doen de komende weken.
IK GELOOF!!!!!!
Zlatan Son of God schreef:Hoesen is de beste spits die we hebben. Mooi dat hij nu eindelijk eens een paar wedstrijden achter elkaar kan laten zien.
200% mee eens. Dat hij een eerlijke kans verdient is een flinke understatement.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Duarte doet mee met Jong Ajax, met het oog op de wedstrijd tegen Barcelona.Rutger schreef:Zoals ene Johan?Dubbel schreef: Wanneer je een boegbeeld bent van een club zoals de Boer is (en Koeman nooit was) dan moet je wel verdomd goede redenen hebben om naar een concurrent over te stappen vind ik. Anders is het een schoffering van je eigen fans.![]()
On-Topic: Ik ben benieuwd of Duarte alweer fit genoeg is om mee te doen. Denk dat we hem goed kunnen gebruiken met het gemis van Siem en in mindere mate Sightorsson.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Eigenlijk is het best triest dat we onze hoop moeten vestigen op een jongen die van Fortuna in een B elftal van Fulham terecht kwam en een jongen die vorig jaar bij Heracles een aardig seizoen had....
- Ajaciedjuh
Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Blind, Serero, Schone, Hoesen, Fischer.
Bank: Vermeer, Poulsen, Denswil, Van der Hoorn, Andersen, De Sa, Sana.
Moisander terug in de basis.
Bank: Vermeer, Poulsen, Denswil, Van der Hoorn, Andersen, De Sa, Sana.
Moisander terug in de basis.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik had toch Poulsen erin gezet, dit is allemaal wel heel licht en onervaren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Van wat er op de bank zit wordt je ook niet al te vrolijk van ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zo kan je ook je visite kaartje afgeven.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hahaha, die LCV van Heracles laat Hoesen los om RCV Veltman op te vangen!
Leuk voor Hoesen.

Leuk voor Hoesen.
na de 1 - 0 is het weer over en sluiten ...
Blij met de punten ...