Inderdaad, hij op de positie van Siem en Poulsen in het elftal. Dat zal de oplossing zijn. Worden we niet sterker van maar het is niet anders.999 schreef:Wordt gewoon Schøne ..
Ajax - Feyenoord 18-08-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Feyenoord 18-08-2013
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Jezus, Schöne voor Siem. Mooie puinhoop.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- InnerHarbour
Ajaciedjuh schreef:Speciaal voor jou: Ligeon voor Ricardo (- 8cm) en Serero voor Siem (-13 cm).InnerHarbour schreef:Damn, dat kunnen we niet gebruiken, dat zal niet gebeuren bij nutteloze spelers als die Blind, maar net bij iemand waar je wat aan hebt.Maar ...... mogelijkerwijs Mike i.p.v. Toby (+2cm).

YNWA
- InnerHarbour
Hebben we niets in de jeugd lopen, iemand van al die jeugd buitenlanders die we hebben of spelen die op een andere plaats?Marillion schreef:Inderdaad, hij op de positie van Siem en Poulsen in het elftal. Dat zal de oplossing zijn. Worden we niet sterker van maar het is niet anders.999 schreef:Wordt gewoon Schøne ..
YNWA
Ja hebben we, maar die zitten zo rond de 1.55 m ...InnerHarbour schreef:Hebben we niets in de jeugd lopen, iemand van al die jeugd buitenlanders die we hebben of spelen die op een andere plaats?Marillion schreef:Inderdaad, hij op de positie van Siem en Poulsen in het elftal. Dat zal de oplossing zijn. Worden we niet sterker van maar het is niet anders.999 schreef:Wordt gewoon Schøne ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Gaat het as zondag zoiets worden:
--------------- Vermeer
- Ligeon -- Mike --- Moisander - Blind
--------------- Poulsen
- Schone -------------------- Eriksen / Serero
- Bojan -------- Kolbeinn --- Fischer
--------------- Vermeer
--------------- Poulsen
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
vermeer
blind toby moissander boilesen
poulsen
schone eriksen
bojan sig fischer
blind toby moissander boilesen
poulsen
schone eriksen
bojan sig fischer
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik zou Hoesen wel eens een wedstrijdje 2 of 3 als basis speler willen zien ..
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vind dat Hoesen écht veel kansen mist. Bovendien moet je nog steeds Siem vervangen.
Zou jij met Schöne op de plek van Siem en Hoesen op de plek van Sigh tegen Feyenoord spelen, 999?
Zou jij met Schöne op de plek van Siem en Hoesen op de plek van Sigh tegen Feyenoord spelen, 999?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ligeon rechtsback. Schone en Poulsen op het middenveld. Bojan in de spits en Andersen rechtsbuiten.
Schøne is natuurlijk geen Siem de Jong, en echt gecharmeerd ben ik niet van hem, maar is wel een nuttige kracht kwa posities die hij kan spelen.Hoesen mist kansen, maar is meer spits dan Kolbein.Kolbein mist overigens ook wel kansen hoor.Persoonlijk vind ik dat Kolbein zich veels te veel laat zakken uit de spitspositie en je daar door daar het aanspeelpunt mist.Hoesen doet dat tot nu toe veel en veel minder ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind dat Hoesen écht veel kansen mist. Bovendien moet je nog steeds Siem vervangen.
Blij met de punten ...
Serero??? Is er transfernieuws over Eriksen?Ajaciedjuh schreef:Gaat het as zondag zoiets worden:
--------------- Vermeer
--------------- Poulsen
Ik zou blind naar rechts zetten. Daar heeft hij bij groningen ook een goed seizoen gedraaid. Liever boilesen en blind dan ligeon.
Zonder siem missen we veel power en loopvermogen. Schone moet het maar doen waardoor er hopelijk iets meer creativiteit komt
Zonder siem missen we veel power en loopvermogen. Schone moet het maar doen waardoor er hopelijk iets meer creativiteit komt
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Die gaat denk ik in ieder geval speeltijd krijgen.Rishi schreef:Klaassen?
Voor de blessure van De Jong had ik graag gezien dat Poulsen weer in het elftal kwam en Schöne vervolgens naar de rechterkant zou verhuizen in plaats van Bojan. Die laatste dan naar de bank. Schöne heeft die positie een aantal keren heel aardig weten in te vullen en ik denk dat het elftal daar profijt van zou hebben. Nu Siem er niet bij zou je kunnen kiezen voor diezelfde variant maar dan met Klaassen op de plek van De Jong. Maar ik denk dat De Boer er voor kiest om Bojan te laten staan.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ligeon-Schone-Bojan. Oef.
Komt Bojan goed weg, want anders had die jongen er echt niet in gestaan.
Komt Bojan goed weg, want anders had die jongen er echt niet in gestaan.
Ligeon-Klaassen-Schöne lijkt me inderdaad een stukje sterker. Ik zou er gezien de omstandigheden wel iets voor voelen. Maar het elftal zal sowieso al op twee plaatsen wijzigen. Ik denk niet dat De Boer het nog meer gaat omgooien.
Nil volentibus arduum
De Boer kiest voor Ligeon als rechtsback tegen Feyenoord
Frank de Boer zal tegen Feyenoord met Ruben Ligeon starten als rechtsback. dat bevestigde hij tegenover Voetbal International. Ligeon komt in de basis als gevolg van de schorsing van Van Rhijn.
Voor de vervanging van De Jong stelt De Boer Lasse Schöne, Davy Klaassen, Thulani Serero en Lucas Andersenals opties te zien.
Meer: VI.nl
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
De keuze mbt vervanging Siem is er maar 1 vanuit het oogpunt van FdB: Schöne.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En Kuipers gaat fluiten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Ik zou overigens graag Andersen op het middenveld zien i.p.v. Siem. Belangrijk is dat je dan in ieder geval ook Poulsen opstelt. Dit zal ook wel gebeuren, omdat feyenooit met een 10 speelt.
Andersen? En dan vinden sommige mensen hier dat Eriksen en De Jong te weinig aanwezig zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Andersen gewoon lekker op de bank zetten. Die jongen kan misschien in de tweede helft wat minuten maken. Die gaan we echt niet op de plek van Siem opstellen.
Nil volentibus arduum
volgens mij is Immers de 10 bij feijenoordAjaciedjuh schreef:Ik zou overigens graag Andersen op het middenveld zien i.p.v. Siem. Belangrijk is dat je dan in ieder geval ook Poulsen opstelt. Dit zal ook wel gebeuren, omdat feyenooit met een 10 speelt.
normaal
boatius pelle schaken
immers
vilena clasie
nelon indi de vrij janmaat
mulder
nu zal het wel worden
cisse pelle schaken
immers
vilena clasie
nelom matthijsen indi cabral ?
of meer