Heerlijk om te zien hoe de jongens van Frank elk jaar eerder op kop komen.
Moderator: mods
Nee, dat je zou zeggen....Arthur schreef:Hij is belangrijk, maar niet zo belangrijk als afgelopen zondag. Zo moeilijk is dat niet.
Volgens mij is deze wedstrijd nu belangrijker dan die tegen psv, die tegen psv is al gespeeld, gisteren hebben ze mogen nagenieten. Vanaf vandaag moet de aandacht weer gericht zijn op heerenveen thuis.999 schreef:Tuurlijk is deze wedstrijd ook net zo belangrijk als tegen Psv, verlies um maar eens ...
Vreemde stelling overigens
Wat is het nu ?.Is deze wedstrijd nu wel of niet belangrijk ..Ajax Rules schreef:Nu zijn ze in de positie dat puntverlies tegen Heerenveen opgevangen kan worden (hoewel het natuurlijk vermeden moet worden).
Is dit een afzeiktopic geworden? Zo ja, misschien de naam dan even aanpassen.Rishi schreef:Slim hoor
Wie ontkent dit dan?Zeux schreef:Ik ben het in die zin met 999 eens, dat een verlies tegen Heerenveen teveel onnodige spanning voor de laatste drie wedstrijden geeft. NAC, Groningen, het zijn ploegen die je zomaar kunnen verrassen. Liever dat risico niet nemen en gewoon die pot tegen Heerenveen geconcentreerd spelen en pakken.
Geen idee. Ik reageer op wat 999 zegt.Rishi schreef:Wie ontkent dit dan?Zeux schreef:Ik ben het in die zin met 999 eens, dat een verlies tegen Heerenveen teveel onnodige spanning voor de laatste drie wedstrijden geeft. NAC, Groningen, het zijn ploegen die je zomaar kunnen verrassen. Liever dat risico niet nemen en gewoon die pot tegen Heerenveen geconcentreerd spelen en pakken.
Precies, dat is echt de kern van de wedstrijd en het weekend.Zeux schreef:Ik ben het in die zin met 999 eens, dat een verlies tegen Heerenveen teveel onnodige spanning voor de laatste drie wedstrijden geeft. NAC, Groningen, het zijn ploegen die je zomaar kunnen verrassen. Liever dat risico niet nemen en gewoon die pot tegen Heerenveen geconcentreerd spelen en pakken.
Rishi schreef:999 zegt dat de wedstrijd even belangrijk is als de wedstrijd tegen PSV. Maar dat is natuurlijk niet zo.
Niemand ontkent verder het belang van de wedstrijd.
Ja!Marillion schreef:We hebben nu 13 x winst, 9 x gelijk en 2 nederlagen. En dan zouden we er nu ineens 10 op rij gaan winnen?
.
Als we van PSV hadden verloren zouden we de titel niet meer in eigen hand hebben.999 schreef:Rishi schreef:999 zegt dat de wedstrijd even belangrijk is als de wedstrijd tegen PSV. Maar dat is natuurlijk niet zo.
Niemand ontkent verder het belang van de wedstrijd.
Tuurlijk wel .. Ook net zo belangrijk .. Maar goed .. Ik blijf bij mijn mening ...
Geef het op, Rishi....Rishi schreef:Als we van PSV hadden verloren zouden we de titel niet meer in eigen hand hebben. Als we van Heerenveen verliezen vrijdag hebben we de titel nog steeds in eigen hand.
Dit is toch geen wiskunde?
Je kan ook gewoon iets voor een feit aannemen999 schreef:Je vergeet steeds het woordje OOK te lezen Rishi ..OOK OOK OOK ...
Overigens jammer dat de trend zich op dit forum steeds meer en meer doorzet .. Enkele menen dat alleen hun mening de enige juiste is ..
Afijn ...
Hier zeg je OOK net zo belangrijk999 schreef:Voor mij is ie ook net zo belangrijk.Zo goed ...
Die zal wel een beetje zoals ik denken zullen we maar zeggen ...Ajax speelt zondag thuis tegen Heracles, maar moet volgende week op bezoek bij PSV, dat maar drie punten minder heeft. Volgens Frank de Boer is het vizier echter volledig gericht op de eerstvolgende wedstrijd. "De eerste wedstrijd is het allerbelangrijkste", benadrukte De Boer op de website van zijn club. "Haal je daarin een goed resultaat dan ga je met meer vertrouwen naar de volgende. Volgens mij is niemand nu al bezig met PSV."