PEC Zwolle - Ajax 11-11-2012
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PEC Zwolle - Ajax 11-11-2012
Zwolle heeft een erg leuke, frisse, voetballende ploeg. Verdedigend is het alleen dusdanig zwak dat je daar met een goede steekbal zo doorheen kan snijden. Als je weet dat Zwolle tegen Vitesse een punt had verdiend (en eigenlijk ook moeten halen), dan weet je dat het zeker niet zo makkelijk zal worden.
- Ajaciedjuh
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel.
Wissels: Cillessen, Veltman, Dijks, Schöne, Poulsen, Lukoki en Sana.
Verrassend dat Enoh en Fischer spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
KLopt, alleen kan en mag AJAX die potje nooit verliezen.Niet gezien het verschil in kwaliteit en begroting.Net zoals M.C. in principe ook niet zoveel punten kan en mag verliezen tegen AJAX.
Vooruit, laat ik eens gek doen ... (1) 0 - 6 ....
Vooruit, laat ik eens gek doen ... (1) 0 - 6 ....
Blij met de punten ...
Schone en Poulsen krijgen rust, Enoh en Fischer zijn de vervangers ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Zal dit dan niet eerder zijn met Eriksen op het middenveld, Babel in de spits en Boerrigter met Fischer op de vleugels?Ajaciedjuh schreef:Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel.
Neem aan dat FdB niet helemaal happy is met Poulsen... En Fischer moet gepamperd worden, zodat hij in de winterstop zijn contract verlengt.999 schreef:Schone en Poulsen krijgen rust, Enoh en Fischer zijn de vervangers ...
Zo geweldig kan Fischer me tot dusver niet bekoren. Hopelijk is ie beter dan de hypers hem 'gemaakt' hebben...
-
Is wennen: CL-gespeeld en de zondag erna speelt Ajax niet om 12.30 uur!
Voor Ajax is iedere uitwedstrijd lastig, maar stel dat Ajax snel op 0-2 komt, ja dan kan het een mooie middag worden.
Voor Ajax is iedere uitwedstrijd lastig, maar stel dat Ajax snel op 0-2 komt, ja dan kan het een mooie middag worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.
Scherrer schreef:Zal dit dan niet eerder zijn met Eriksen op het middenveld, Babel in de spits en Boerrigter met Fischer op de vleugels?Ajaciedjuh schreef:Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel.
Dat hoop ik ten zeerste... Anders begint het er echt op te lijken dat De Boer maar uit verveeldom de elftal om de week omgooit...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Tja, had nu Denswil maar bij de selectie gezeten.Benji schreef:Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heerlijk. Dijks zat inderdaad bij de selectie (en Denswil niet). Dijks heeft het geluk dat hij tegen iemand speelt die er nog minder van kan.Benji schreef:Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.
Denswil zit nu op de bank, was blijkbaar voor de zekerheid al mee. Snap alleen niet dat hij dan niet speelt.Peter schreef:Heerlijk. Dijks zat inderdaad bij de selectie (en Denswil niet). Dijks heeft het geluk dat hij tegen iemand speelt die er nog minder van kan.Benji schreef:Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.
Serieus??Benji schreef:Denswil zit nu op de bank, was blijkbaar voor de zekerheid al mee. Snap alleen niet dat hij dan niet speelt.Peter schreef:Heerlijk. Dijks zat inderdaad bij de selectie (en Denswil niet). Dijks heeft het geluk dat hij tegen iemand speelt die er nog minder van kan.Benji schreef:Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.
De Boer heeft bij mij echt ongelofelijk veel krediet, ik vind het echt een held en van mij mag hij nog 10 jaar blijven zitten. Maar dit seizoen grossiert hij echt in de onnavolgbare en misschien ook onbegrijpelijke keuzes vooral met betrekking tot jeugdspelers. Denswil, Boccara, Sporkslede, Andersen... Tsja, ik volg het niet meer en begin te twijfelen of het zo verstandig is op deze manier..
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Dat ziet er slecht uit voor Babel. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Schöne voor Babel. Eriksen of Siem in de spits.
- Ajaciedjuh
Siem zo te zien in de spits.
Wat was er met Babel? Ik kom er net in....Ajaciedjuh schreef:Dat ziet er slecht uit voor Babel.
Ongeloofelijk dit, je zet Schone ernaast omdat ie RUST nodig heeft, maar laat hem wel naar vijf minuten invallen.
Blij met de punten ...
Oh my god, Dijks...Benji schreef:Moisander blijkbaar ziek van het veld, Dijks vervangt hem.

Jij zou met 10 man verder gespeeld hebben?999 schreef:Ongeloofelijk dit, je zet Schone ernaast omdat ie RUST nodig heeft, maar laat hem wel naar vijf minuten invallen.

Klene botsing, hoogstwaarschijnlijk iets met zijn sleutelbeen, of onderarm ..wimpey schreef:Wat was er met Babel? Ik kom er net in....Ajaciedjuh schreef:Dat ziet er slecht uit voor Babel.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
In een duel pakt hij ineens naar zijn schouder, daarna net boven zijn pols. Schouder uit de kom of armbreuk leek het.wimpey schreef:Wat was er met Babel? Ik kom er net in....Ajaciedjuh schreef:Dat ziet er slecht uit voor Babel.
Als een trainer staat te tetteren dat spelers RUST moeten krijgen, dan zou ik ANDERE wisselspelers mee hebben genomen.Maar goed, De Boer kan in jou ogen niks verkeerd doen ..wimpey schreef:Jij zou met 10 man verder gespeeld hebben?999 schreef:Ongeloofelijk dit, je zet Schone ernaast omdat ie RUST nodig heeft, maar laat hem wel naar vijf minuten invallen.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh