Ajax - RKC Waalwijk 15-09-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - RKC Waalwijk 15-09-2012
Babel in het centrum is voor mij geen optie. Totaal geen aanspeelpunt en ook geen slimme speler. Hij mag het met Boerrigter uitzoeken op links waarbij Derk de eerste keuze is als hij fit is. Gewoon met Siem de Jong in de spits spelen. Gaat het hele elftal beter van voetballen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hoe lang is FdB nu al trainer... hij bepaald en is zeer eigenwijs en eigenzinnig...Marillion schreef:Babel in het centrum is voor mij geen optie. Totaal geen aanspeelpunt en ook geen slimme speler. Hij mag het met Boerrigter uitzoeken op links waarbij Derk de eerste keuze is als hij fit is. Gewoon met Siem de Jong in de spits spelen. Gaat het hele elftal beter van voetballen.
Zou mij niet verbazen als hij morgen op 9 speelt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik klagen en verzuren ? ..Cruijff schreef:
Ik doe wel aan voorspellingen hoor. Ajax-RKC Waalwijk 4-1.
Eeuwig zonde dat je zo "verzuurd" bent trouwens... Je zou denken dat iemand van jouw leeftijd en met jouw medische dossier dagelijks dankbaar is voor het feit dat hij nog leeft, maar inplaats daar met volle teugen van te genieten juist vooral klaagt en mensen in de rug aanvalt... jammer.

Hou het maar bij AJAX - Rkc, lijkt me beter voor je .

Blij met de punten ...
RKC mag geen probleem zijn voor dit AJAX ...
Blij met de punten ...
Eens. Babel is een opportunistische speler, waarop 4-3-3 en positiespel eigenlijk niet van toepassing zijn. Ik denk dat hij op links goed kan functioneren, met Siem in de spits die ruimte creert met z'n loopacties en met Eriksen achter zich voor de bal in de diepte.Marillion schreef:Babel in het centrum is voor mij geen optie. Totaal geen aanspeelpunt en ook geen slimme speler.
Wat in Babel te prijzen is, is dat hij miljoenen heeft besteed om zichzelf vrij te kopen bij Hoffenheim. En dat hij voor een prikkie bij Ajax aan de slag gaat. Hij had ook voor de miljoenen bij bijv. Southampton kunnen gaan. Het besef is bij Babel dus aanwezig dat het 5 voor 12 is. Hopelijk profiteert Ajax daarvan.
Hij heeft zichzelf echt niet voor miljoenen vrijgekocht hoor.
Wel was het zo dat wanneer hij nog 2 officiële wedstrijden voor Hoffenheim zou hebben gespeeld, een optie in zijn contract zou zijn gelicht en hij automatisch meer was gaan verdienen. Dat is, naast zijn niet al te geweldige prestaties, voor Hoffenheim een belangrijke reden geweest om hem naar de amateurafdeling van de club te degraderen.
Ryan heeft inderdaad wel een dik salaris bij Southampton laten lopen omdat hij liever bij Ajax voetbal. Dat valt te prijzen.

Ryan heeft inderdaad wel een dik salaris bij Southampton laten lopen omdat hij liever bij Ajax voetbal. Dat valt te prijzen.

Voor meer dan 2 miljoen. Maar goed, jij zult wel weer een bron - dichtbij het TH natuurlijk - hebben die wat anders beweert.Cruijff schreef:Hij heeft zichzelf echt niet voor miljoenen vrijgekocht hoor.![]()
Neem maar van me aan dat dat bedrag klopt.
Hij heeft zelf werkelijk waar ruim twee miljoen euro neergelegd om bij Ajax te kunnen spelen ???

Ja. Die jongen gaat een geweldige aanwinst zijn voor Ajax.
Maar wel op links.
Maar wel op links.
IK GELOOF!!!!!!
Toen dan, Rishi. Babel heeft al jaren geen skippybal meer geraakt. Had al een gebrekkige techniek toen hij Ajax verliet en heeft zich sindsdien amper ontwikkeld door gebrek aan speeltijd.
4-3-3 zie ik hem niet doen. Hij is een opportunist. Dat gaat niet samen met het systeemvoetbal en positiespel van FdB. Maar ik laat me graag verrassen, want Babel heeft dus enorme offers gemaakt om z'n carrière nieuw leven in te blazen. Hopelijk bereikt hij zijn doel, want dan profiteert Ajax ervan.
4-3-3 zie ik hem niet doen. Hij is een opportunist. Dat gaat niet samen met het systeemvoetbal en positiespel van FdB. Maar ik laat me graag verrassen, want Babel heeft dus enorme offers gemaakt om z'n carrière nieuw leven in te blazen. Hopelijk bereikt hij zijn doel, want dan profiteert Ajax ervan.
We spelen vanavond tegen RKC, volgende week ADO, de rechtsback van Twente is Rosales... Ik verwacht niet dat hij er 7 maakt in de CL maar in de Nederlandse competitie verwacht ik een goal of 20.
En zo slecht was hij niet. Ik vond het bij hem meer mentaal. Hij is fysiek sterk, supersnel en hier krijgt hij voldoende ruimte om zijn gebrek aan techniek te compenseren.
Babel!
En zo slecht was hij niet. Ik vond het bij hem meer mentaal. Hij is fysiek sterk, supersnel en hier krijgt hij voldoende ruimte om zijn gebrek aan techniek te compenseren.
Babel!
IK GELOOF!!!!!!
En dit is dezelfde Rishi die Boerrigter niets vindt?Rishi schreef:We spelen vanavond tegen RKC, volgende week ADO, de rechtsback van Twente is Rosales... Ik verwacht niet dat hij er 7 maakt in de CL maar in de Nederlandse competitie verwacht ik een goal of 20.
Babel!

Laatst gewijzigd door D_skilled op za sep 15, 2012 9:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het probleem van Babel was altijd vooral dat zijn spel zonder bal heel slecht was. Zo zocht hij zelden de diepte, terwijl hij enorm snel is. Daarom zie ik het door Wimpey geschetste beeld waarin hij in de ruimte duikt ook niet helemaal. Ik ben benieuwd hoe hij zich wat dit betreft ontwikkeld heeft.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Met je eens wat dat eerste betreft, maar volgens mij valt daar relaief makkelijk aan te werken. Als hij van De Boer als opdracht krijgt om vaak de diepte te zoeken, dan doet hij dat gewoon, lijkt me. 'Diepte zoeken' op zich is niet iets wat moeilijk uit te voeren is. Het juiste moment kiezen/herkennen wellicht wel, maar ook dat valt mee vind ik.Bertje schreef:Het probleem van Babel was altijd vooral dat zijn spel zonder bal heel slecht was. Zo zocht hij zelden de diepte, terwijl hij enorm snel is. Daarom zie ik het door Wimpey geschetste beeld waarin hij in de ruimte duikt ook niet helemaal. Ik ben benieuwd hoe hij zich wat dit betreft ontwikkeld heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De Babel van een paar jaar geleden was wel ff drie klassen beter dan Derk nu.D_skilled schreef:En dit is dezelfde Rishi die Boerrigter niets vindt?Rishi schreef:We spelen vanavond tegen RKC, volgende week ADO, de rechtsback van Twente is Rosales... Ik verwacht niet dat hij er 7 maakt in de CL maar in de Nederlandse competitie verwacht ik een goal of 20.
Babel!Zijn qua type voetballer behoorlijk vergelijkbaar met elkaar. Groot, sterk, snel, goed schot en doelgericht, maar beide gebrekkige techniek en gedijen niet in combinatievoetbal.
IK GELOOF!!!!!!
Dus met Poulsen in de basis en Babel op de bank. Poulsen zal dan halverwege de wedstrijd wel gewisseld worden, want ik neem niet aan dat de Boer gaat gokken op het middenveld Eriksen, Schone, Serero tegen Dortmund.
- Ajaciedjuh
Poulsen zal vandaag maximaal 60 min. spelen. Babel 45 min.Rutger schreef:Dus met Poulsen in de basis en Babel op de bank. Poulsen zal dan halverwege de wedstrijd wel gewisseld worden, want ik neem niet aan dat de Boer gaat gokken op het middenveld Eriksen, Schone, Serero tegen Dortmund.
As dinsdag met Serero, Poulsen en Eriksen. Boccara zal er telkens inkomen voor Poulsen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Schone moet plaatsmaken voor Poulsen neem ik dan maar even aan. Lijkt me wel een aardige omzetting. Vraag is hoe Poulsen uit de verf komt. Mooie staat van dienst dus dat geeft wel wat vertrouwen. Geen typische Ajacied met z'n overtredingen en zo, wie weet een cult speler in de dop.Rutger schreef:Dus met Poulsen in de basis en Babel op de bank. Poulsen zal dan halverwege de wedstrijd wel gewisseld worden, want ik neem niet aan dat de Boer gaat gokken op het middenveld Eriksen, Schone, Serero tegen Dortmund.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Compleet Deens middenveld. Bijzonder.
O ja, rood voor Serrero vorige keer.Peter schreef:Compleet Deens middenveld. Bijzonder.

Heeft iemand een Sopcast link?
Ja, ik.
125816
Ja, ik.

- peter
"Guy Ramos, international van Kaapverdische Eilanden. Speelde zeer goed tegen Kameroen", aldus Leo Driessen. Jaja.
Er mag wel wat korter gedekt worden...
- peter
Prima dieptepass van Poulsen. Die moet je dan alleen wel goed aannemen, Sana.
- Ajaciedjuh
Ik vind Sana een stuk gevaarlijker vanaf links. Tempo moet omhoog.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."