Oneens met Voetske maar deze pot winnen we.brigade zuid schreef:Ben het met Voetske eens, maar deze wedstrijd win je niet.
NEC - Ajax 19-08-2012
Moderator: mods
Re: 19-08-2012 NEC - Ajax
- InnerHarbour
Hier wordt je niet vrolijk van denk ik. Het zal geen flitsende wedstrijd worden in deze hitte.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Duidelijk. 0-3 verwacht ik dan ook.999 schreef:AJAX is toch gewoon aan hun stand verplicht om minimaal als winnaar van het Nec veld te stappen en maximaal met een 4 goals verschil.Wij zijn de kampioenen van Nederland, of gelden nu opeens andere regels ?.Daarbij, zelfs al is het pas wedstrijd nummer 2, kan en mag AJAX zich niet weer puntverlies veroorloven.Volgens AT stelt Nec nog minder voor dan vorig seizoen.Dus dit zou toch een makkelijke wedstrijd met een ruime overwinning moeten worden .. Toch ? ..
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Wie zal er op 6 staan vandaag? Ik verwacht Schöne.
-------------- Vermeer
- Gregory - Toby - Ricardo - Blind
-------------- Schöne
- Siem ------------------ Eriksen
- Lukoki ---- Kolbeinn - Sana
Bank: Cillissen, Veltman, Dijks, Theo, Serero, Klaassen en Boerrigter
-------------- Vermeer
-------------- Schöne
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Is het eigenlijk niet link voor iemand met het hart van Sno om in deze klerehitte te voetballen? 

Het is überhaupt vrij onverantwoord om met deze temperaturen topsport te bedrijven...
Ik denk Janssen. Schone op de vleugel voorin.Ajaciedjuh schreef:Wie zal er op 6 staan vandaag? Ik verwacht Schöne.
-------------- Vermeer
-------------- Schöne
Face your fears and live your dreams, No Fear
Laten we hopen van niet. Dat zijn twee bewezen mislukte concepten.
Klopt. En van dat soort concepten heeft FdB vaak wel een handje, helaas. Siem erbij op het middenveld is nr 3...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik hoop op Siem op 6. En als je Blind dan toch opstelt, zet hem dan op LCV. En Van Rhijn op LB.
Verder hoop ik op Janssen, zeker tegen NEC. Wat mij betreft blijft hij ook 'gewoon'.
Schöne zie ik niet als basisspeler.
Verder hoop ik op Janssen, zeker tegen NEC. Wat mij betreft blijft hij ook 'gewoon'.
Schöne zie ik niet als basisspeler.
Laten we het niet overdrijven. Het is niet fijn en ongetwijfeld nog vervelender voor spelers die het niet gewend zijn, maar er zijn mensen die vrijwel wekelijks in dit weer voetballen.Benji schreef:Het is überhaupt vrij onverantwoord om met deze temperaturen topsport te bedrijven...
Om Sno zou je je zorgen kunnen maken, maar ik ben geen expert op het gebied van hartaandoeningen.
Alvast gelachen om de openingspost. Dat pakken ze me niet meer af.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Kent een van de Londen-kenners hier een kroegje waar ik de wedstrijd zou kunnen zien vandaag???
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Er zit een sportbar op Haymarket (vlak voor de bocht naar Trafalgar Square).Mr. Ajax schreef:Kent een van de Londen-kenners hier een kroegje waar ik de wedstrijd zou kunnen zien vandaag???
Maar dat is geen 'kroegje'.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jep, bij zo'n sportbar moet je wellicht vantevoren wel ff regelen dat ze Ajax voor je aanzetten (op één van de vele schermen).
Of anders een vestiging van J.D. Wetherspoon opzoeken via het web, daar zijn er talloze van en daar kun je aansluitend ook meteen prima eten.
Of anders een vestiging van J.D. Wetherspoon opzoeken via het web, daar zijn er talloze van en daar kun je aansluitend ook meteen prima eten.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Het is 36 graden nu en tussen 16-17.00 uur moet 't nog warmer zijn.
Je zult maar moeten rennen...
Je zult maar moeten rennen...

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
South Kensington zit The 3 Kings (uit het metro station naar rechts 200 meter). Heel veel tv's en over het algemeen ook Ajax als je het vraagt.Mr. Ajax schreef:Kent een van de Londen-kenners hier een kroegje waar ik de wedstrijd zou kunnen zien vandaag???
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Misschien extra drinkpauzes inlassen. Kan me vaag herinneren dat zoiets wel eens werd gedaan. Was het niet tijdens een WK?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Gisteren ook bij Feyenoord-Heerenveen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En dat was later op de avond. Mietjes, die kakkies!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het zou voor Ajax toch iets gunstiger moeten zijn. NEC moet het meer hebben van strijd en kracht. Even laten uitrazen en dan toeslaan vandaag.
Mwa, je moet het tegen een verdedigende tegenstander hebben van snelheid maken. Als NEC besluit te verdedigen, dan zou het wel eens heel lastig kunnen worden.
Welkom trouwens.
Welkom trouwens.
I think I lost my fucking headache
Welkom!! Op voorhand zou je dat denken ja, maar het is maar de vraag hoe goed bepaalde Ajax paradepaardjes met hitte omstandigheden om kunnen gaan...Zeeburg schreef:Het zou voor Ajax toch iets gunstiger moeten zijn. NEC moet het meer hebben van strijd en kracht. Even laten uitrazen en dan toeslaan vandaag.
...Overigens zie je die drinkpauzes wel vaker bij beloftenwedstrijden en ook als je in juli Eredivisie clubs tegen amateurs of Jupiler League clubs onderling tegen elkaar ziet oefenen, komt het regelmatig voor dat de scheids zo'n wedstrijd ff 2 minuten stillegt voor een drinkpauze.
Dank LucaS en Cruijff. Het zal van beide kanten geen hoogstaande pot worden onder deze omstandigheden. Beste scenario is snel scoren en 'rustig' uitspelen.