Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
Moderator: mods
Re: Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
Na de goede verhalen over Denswil had ik hem wel bij de selectie verwacht. Kennelijk wil De Boer hem nog even uit de wind houden.
Is Sulejmani nu geblesseerd of is 'ie gewoon buiten de selectie gelaten?
Nil volentibus arduum
V.w.b. Denswil weet ik niet wat Frank van plan is. Ik snap deze keuze in ieder geval niet (tenzij er pijntjes zijn of een blessure).Marillion schreef:Na de goede verhalen over Denswil had ik hem wel bij de selectie verwacht. Kennelijk wil De Boer hem nog even uit de wind houden.
Sulejmani heeft nog geen wedstrijdminuten gemaakt (net als Boilesen), ze gaan voorzichtig met hem om.
Ik mag aannemen dat Frank nu toch ook wel doorheeft dat Sulejmani gewoon alles mist wat een voetballer nodig heeft om mee te gaan in het niveau dat Ajax nastreeft?

Misschien heeft het olijke duo Denswil en Lukoki weer iets uitgehaald wat De Boer niet zint? De Boer heeft een heel duidelijke voorkeur voor sympathieke schoonzonen.
Mocht er iemand toevallig een kaartje over hebben voor morgen, dan hou ik me aanbevolen!
Denswil is misschien wel de sympathiekste schoonzoon van het stel, dus dat zal het wsl. niet zijn.Jöhnk schreef:Misschien heeft het olijke duo Denswil en Lukoki weer iets uitgehaald wat De Boer niet zint? De Boer heeft een heel duidelijke voorkeur voor sympathieke schoonzonen.
Misschien zijn ze uit geweest met Ligeon en z'n pa. Zit ook al niet bij de selectie.
U heeft een PM!Alexander schreef:Mocht er iemand toevallig een kaartje over hebben voor morgen, dan hou ik me aanbevolen!
- Ajaciedjuh
Jammer voor Fischer dat Manulev er niet bij is. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tegenover wie staat onze jonge Deen dan wel? Ik moest er eergisteren een paar keer aan denken hoe f*cking vet dit voor zo'n jonge jongen als Viktor Fischer is. Hij heeft er tegen Celtic al op een leuke manier aan mogen proeven, maar straks staat hij voor 52.000 man tegen één van Ajax' grote rivalen. Gewoon lekker vrij voetballen en genieten van de energie die het publiek je geeft!
Al lekker veel Ajax shirtjes gezien op de route naar de Arena!
Al lekker veel Ajax shirtjes gezien op de route naar de Arena!

-
Is deze wedstrijd op SBS te zien of op een betaalzender?
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Waarschijnlijk tegen Hutchinson.
psv zal waarschijnlijk in de volgende opstelling aantreden:
--------------- Tyton
- Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
-------Strootman - Van Bommel
--------------- Toivonen
- Narsingh --- Lens --- Mertens
Ajax:
--- Fischer - Kolbeinn ---- Aras
- Theo ----------------- Siem
-------------- Anita
- Dijks -- Blind - Toby - Ricardo
------------ Vermeer
We zullen het moeten hebben van vastzetten (afjagen) en positiespel. Kolbeinn en Theo zijn niet geweldig in het afjagen, dus ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Fischer zal waarschijnlijk analoog aan de wedstrijd tegen Celtic rustig beginnen (weinig risico). Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Gregory, Boilesen, Eriksen, Boerrigter en Sulejmani scheelt een slok op een borrel. Het positieve is dat we het elftal nog op een aantal posities kunnen verbeteren.
psv zal waarschijnlijk in de volgende opstelling aantreden:
--------------- Tyton
- Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
-------Strootman - Van Bommel
--------------- Toivonen
- Narsingh --- Lens --- Mertens
Ajax:
--- Fischer - Kolbeinn ---- Aras
- Theo ----------------- Siem
-------------- Anita
- Dijks -- Blind - Toby - Ricardo
------------ Vermeer
We zullen het moeten hebben van vastzetten (afjagen) en positiespel. Kolbeinn en Theo zijn niet geweldig in het afjagen, dus ik verwacht een moeilijke wedstrijd. Fischer zal waarschijnlijk analoog aan de wedstrijd tegen Celtic rustig beginnen (weinig risico). Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Gregory, Boilesen, Eriksen, Boerrigter en Sulejmani scheelt een slok op een borrel. Het positieve is dat we het elftal nog op een aantal posities kunnen verbeteren.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo aug 05, 2012 3:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
SBSGangstaRiB schreef:Is deze wedstrijd op SBS te zien of op een betaalzender?
Juist beter. Manolev zou Fischer hebben stukgelopen. Z'n omschakeling is niet zijn sterkste punt. Hutchinson heeft die aanvallende drang niet.Ajaciedjuh schreef:Jammer voor Fischer dat Manulev er niet bij is.
Ik verwacht dat PSV wint. Ajax mist teveel sleutelspelers, heeft te weinig creativiteit en beweging op het middenveld met Janssen - Anita - de Jong, weinig diepte in de aanval, een liability als Blind tegenover Lens, een rookie op linksback. PSV in hun sterkste opstelling. Deze wedstrijd is geen waardige graadmeter, normaal gesproken. Hoewel, vorig seizoen trad Ajax ook aan met een veredeld jeugdelftal en won. Dit keer verwacht ik niet een herhaling van zetten, want PSV is er alleen maar op vooruit gegaan en Ajax met het vertrek van Vertonghen op achteruit.
- Ajaciedjuh
Verwachte opstelling:
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Janssen, Ozbiliz, Sigthorsson, Fischer
Wissels: Cillessen, Ebecilio, Klaassen, Schöne, Serero, Koppers, Veltman.
Opstelling gemeente Eindhoven: Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh.
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Janssen, Ozbiliz, Sigthorsson, Fischer
Wissels: Cillessen, Ebecilio, Klaassen, Schöne, Serero, Koppers, Veltman.
Opstelling gemeente Eindhoven: Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh.
Leuk, oefenpotje scherp! 

Ehm.... ligt SBS6 er bij jullie ook uit?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Khraa schreef:Ehm.... ligt SBS6 er bij jullie ook uit?
Nope
Grmbl, dan maar via Internet kijken.....
Heb iemand een link?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
internet linkje?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, Sopcast bij voorkeur.Raymon schreef:internet linkje?
- raymon
- Contacteer:
Ik reageerde niet op jou Wim :) Ik heb ook een linkje nodigwimpey schreef:Ja, Sopcast bij voorkeur.Raymon schreef:internet linkje?
- raymon
- Contacteer: