2003 - 2004: 4-1
2010 - 2011: 1-2

Zit een stijgende lijn in dus hehe
Moderator: mods
Als je begint met Sigthórsson en/of Boerrigter ben je vooraf al één of twee wissels kwijt, een serieuze tactische handicap. Met allebei beginnen lijkt me dan ook alleen een optie als ze in staat zijn een hele wedstrijd te spelen (lijkt me niet).Ajax Rules schreef:Het valt trouwens te overwegen om Sightorsson te laten beginnen. Dan kan hij zolang doorspelen als hij zich goed voelt. Mocht hij een pijntje voelen of toch nog wedstrijdritme blijken te missen, dan haal je hem er gewoon uit.
Als je hem als invaller inbrengt, dan is dat in zekere zin riskanter, omdat je hem dan meestal niet meer kunt/wilt wisselen.
Geldt trouwens ook voor Boerrigter. Als hij 45 minuten kan spelen, dan misschien liever de eerste helft dan de tweede helft.
Jij ziet Greg die Breuer al helemaal gek maken?Bertje schreef:Beginnen met Van der Wiel als rechtsbuiten
Maar Blind niet, ajb.Toppie schreef:van Rhijn laten staan
Zo beroerd voetbalde Blind niet, tegen PSV en Heracles.Arthur schreef:Maar Blind niet, ajb.Toppie schreef:van Rhijn laten staan
Ik denk dat we ons niet gaan moeten aanpassen aan Doke Schmidt, Breuer en co.mattie schreef:"nood breek wet" Enoh op de plek van Anita en Anita LB.. De rest gewoon zo laten
Hoezo 1-4-4-2?Boabdil schreef:Jammer dat nog niet iedereen fit is, want dan kan zo spelen:
Vermeer
vd Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Boilsen
Anita
Eriksen-Janssen
De Jong
Sigthersson-Boerrigter