Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Moderator: mods
Re: Noordwijk - Ajax 21-09-2011
Benieuwd hoe de spelers deze wedstrijd ingaan.Als je geconcentreed, met overtuiging en zonder onderschatting start dan maak je het je zelf alleen maar makkelijk .. skijken of dat de spelers dat ook begrijpen ..
Blij met de punten ...
Maar dat gold voor elke uitwedstrijd die we dit seizoen tot dusver gespeeld hebben, en het gebeurde geen één keer.999 schreef:Benieuwd hoe de spelers deze wedstrijd ingaan.Als je geconcentreed, met overtuiging en zonder onderschatting start dan maak je het je zelf alleen maar makkelijk .. skijken of dat de spelers dat ook begrijpen ..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik neem aan dat van Rhijn en de Sa minuten mogen maken, want anders neem je ze niet mee. Ik ga in ieder geval wel even kijken (op tv).
Ajax heeft een LB nodig de komende weken. Zou van Rhijn een kans krijgen?
- Ajaciedjuh
Ik denk eerder Koppers. Rhijn is toch een centrale verdediger / rechtsback?wimpey schreef:Ajax heeft een LB nodig de komende weken. Zou van Rhijn een kans krijgen?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die Koppers zit toch niet bij de selectie voor vanavond?Ajaciedjuh schreef:Ik denk eerder Koppers. Rhijn is toch een centrale verdediger / rechtsback?wimpey schreef:Ajax heeft een LB nodig de komende weken. Zou van Rhijn een kans krijgen?
Niet?
Raar dat Frankie hem er niet bij haalt. Of zou Jantje op links spelen?
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ik verwacht BlindRishi schreef:Niet?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Dan gaat het nog een lastige avond worden. Blind is en blijft een prutser.Ajaciedjuh schreef:Ik verwacht BlindRishi schreef:Niet?
Alsnog een kaartje op de kop kunnen tikken via iemand die Thijs heet, bij de ING bank werk, een vet Amsterdams accent en een kale kop heeft. Dat zal vast onze Tieske uit Utereg niet zijn...
...Bulykin zal er vandaag wel 2 a 3 inleggen. Hoop toch dat we hem even samen kunnen zien spelen met Sigthorsson, want in mijn ogen is dat een spelconcept waarmee Ajax op korte termijn nog weleens erg succesvol zou kunnen worden. Zeker als Boerrigter ook nog eens linksbuiten staat. Maar die zal naar verwachting 90 minuten op de bank blijven?
...Bulykin zal er vandaag wel 2 a 3 inleggen. Hoop toch dat we hem even samen kunnen zien spelen met Sigthorsson, want in mijn ogen is dat een spelconcept waarmee Ajax op korte termijn nog weleens erg succesvol zou kunnen worden. Zeker als Boerrigter ook nog eens linksbuiten staat. Maar die zal naar verwachting 90 minuten op de bank blijven?
Opstelling Ajax: Cillessen; Ooijer, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Serero, De Jong, Lodeiro; Lukoki, Bulykin, Özbiliz
Slecht teken: dit betekent dat Blind tegen Twente mag gaan schutteren.
Wellicht dat de rechtsbuiten van Noordwijk onze club een dienst kan bewijzen door de enorme gebreken van DB nog eens duidelijk en voor iedereen waarneembaar bloot te leggen.
Wellicht dat de rechtsbuiten van Noordwijk onze club een dienst kan bewijzen door de enorme gebreken van DB nog eens duidelijk en voor iedereen waarneembaar bloot te leggen.
Ik hoop het ook. Gelukkig speelt Rosales rechtsbuiten bij de Fc Twente.
Ik had wel een 'leukere' opstelling verwacht. Ooijer, Siem de Jong, Bulykin
Ik had wel een 'leukere' opstelling verwacht. Ooijer, Siem de Jong, Bulykin

IK GELOOF!!!!!!
3-4-3. Blind speelt op het middenveld.
Kan Anita sowieso niet spelen tegen Twente? Misschien spaart de Boer Anita wel voor zaterdag?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Storing op EL.
- peter
Iemand een link? Ben niet thuis.
- Ajaciedjuh
Volgens FdB gaat het de goede kant op voor Anita. Hetzelfde geldt voor Sulejmani!Jesse schreef:Kan Anita sowieso niet spelen tegen Twente? Misschien spaart de Boer Anita wel voor zaterdag?

Sop 106491Peter schreef:Iemand een link? Ben niet thuis.
- peter
Heb m'n Apple hier, dus dat lukt niet.wimpey schreef:Sop 106491Peter schreef:Iemand een link? Ben niet thuis.

Opstelling vind ik wel aardig. Daley Blind als controleur op het middenveld? Eens zien of hij daar voor minder gevaar zorgt.
Al geregeld via een omweggetje.
Laten we het hopen. DB is m.i. enkel stand-in voor Vertonghen. En dan hoop en smeek je dat die fit blijft.Ajaciedjuh schreef: Volgens FdB gaat het de goede kant op voor Anita. Hetzelfde geldt voor Sulejmani!
Op links.Peter schreef: Daley Blind als controleur op het middenveld? Eens zien of hij daar voor minder gevaar zorgt.
Hoewel? Denk dat je gelijk hebt.
- Ajaciedjuh
Lodeiro valt tot dusver het meest op.
- peter
OK het is nog vroeg, maar Lukoki lijkt een simpel dravertje te zijn. Serero is weer eens onnauwkeurig in de passing.
Kun je dat omweggetje ook met mij delen, Peter?Peter schreef:Al geregeld via een omweggetje.
Bertje for President!