AJAX - VVV Venlo 20-02-2011
Moderator: mods
Re: AJAX - VVV Venlo 20-02-2011
De Jong zwakjes.
- Ajaciedjuh
VVV zwaar verdedigend. Ajax slordig in de passing.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Yep, of ze durven de steekpass niet te geven of maken de aanval niet af ..
Blij met de punten ...
Sulejmani maakt wel indruk op me vandaag. Hij is vaak aanspeelbaar, sterk en snel....
- Ajaciedjuh
2-0 moet vallen, dan wordt het een stuk makkelijker. Kansen zijn er al voor geweest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Enoh haalt PSV niet. Hopen op de 2/3-0 en dan wisselen.
Hopen dat Enoh geel krijgt en dan Siem op Toivonen zetten.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom wachten? De overwinning zal er niet vanaf hangen. Lindgren erin.Ajaciedjuh schreef:Enoh haalt PSV niet. Hopen op de 2/3-0 en dan wisselen.
- Ajaciedjuh
We hebben Enoh hard nodig tegen psv.Rishi schreef:Hopen dat Enoh geel krijgt en dan Siem op Toivonen zetten.
- Ajaciedjuh
Gaap
Ik vind hem spelen zoals altijd, oftewel weinig bijzonders. Voorspelbaar als wat.WP_LeGeNd schreef:Sulejmani maakt wel indruk op me vandaag. Hij is vaak aanspeelbaar, sterk en snel....
Winterslaap. 0 concentratie. Je ziet ook dat het elftal nog niet is ingesteld op de looplijnen van EH.Ajaciedjuh schreef:Gaap
- Ajaciedjuh
Slechts 1-0. Verder was het niet best. Wel kansen op 2-0 gehad.
We zijn vooral sterk in de omschakeling, maar die zijn er niet veel geweest
We zijn vooral sterk in de omschakeling, maar die zijn er niet veel geweest

Mwah, er zijn genoeg momenten geweest dat de bal er tussendoor kon.Maar dan zou ie wel secuur gespeeld moeten worden.Blijkbaar hebben dat er een paar niet in hun bagage ..wimpey schreef:Winterslaap. 0 concentratie. Je ziet ook dat het elftal nog niet is ingesteld op de looplijnen van EH.Ajaciedjuh schreef:Gaap
Blij met de punten ...
Vond hem verreweg de beste speler vandaag...D_skilled schreef:Ik vind hem spelen zoals altijd, oftewel weinig bijzonders. Voorspelbaar als wat.WP_LeGeNd schreef:Sulejmani maakt wel indruk op me vandaag. Hij is vaak aanspeelbaar, sterk en snel....
Ebecilio heeft ook wel wat, maar hij mist nog wat finesse en vooral ook het overzicht!
- Giacomo Puccini
Ik vind Sulejmani prima vandaag, zeker voor zijn doen. Ik hoop op een kaartje voor Eyong 'ziekenhuisbal' Enoh in de tweede helft, dan kan tegen PSV mooi De Zeeuw erin.
Het is te hopen dat net als tegen Anderlecht na de thee de tweelingbroer van Eriksen erin komt.
Het is te hopen dat net als tegen Anderlecht na de thee de tweelingbroer van Eriksen erin komt.
Ajax!
Wanneer komt dat Enoh-verbod voor Rishi nou eens? Wat een hangende plaat...Rishi schreef:Hopen dat Enoh geel krijgt en dan Siem op Toivonen zetten.
Hij gaat nooit z'n man voorbij. Hij heeft voortdurend ondersteuning van Van der Wiel nodig, omdat ie alleen een rechterbeen heeft om op te lopen. Beperkte voetballer.WP_LeGeNd schreef:
Ik vind hem spelen zoals altijd, oftewel weinig bijzonders. Voorspelbaar als wat.
- Giacomo Puccini
God allemachtig! Het niet geven van die pass op Siem de Jong is genoeg reden om hem voor straf drie wedstrijden ernaast te zetten. Mag toch hopen dat hij er in de rust flink van langs krijgt. Een speler mag van mij fouten maken, de bal verspelen, over schieten, etc. maar die bal niet geven op De Jong mag nooit. Laten we het houden op een black out...WP_LeGeNd schreef:Ebecilio heeft ook wel wat, maar hij mist nog wat finesse en vooral ook het overzicht!
Ajax!
Hij loopt veel te veel. Gewoon in de spits blijven en het simpel houden. Heeft het elftal veel meer aan.999 schreef: Mwah, er zijn genoeg momenten geweest dat de bal er tussendoor kon.Maar dan zou ie wel secuur gespeeld moeten worden.Blijkbaar hebben dat er een paar niet in hun bagage ..
Zowiezo lopen we te veel met de bal... het gaat ook net even iets te makkelijk. vvv laat ons maar spelen.
maar goed ik zie die 2-0 nog wel komen.
maar goed ik zie die 2-0 nog wel komen.