Ja echt, zou niet meer bijkomen van het lachen. Denk dat ik even een luier om doe voordat ik het in me broek doe.999 schreef:Zou natuurlijk lachen zijn als AJAX zonder Suarez opeens een redelijke partij voetbal op de mat zou toveren ...
VVV Venlo - Ajax 28-11-2010
Moderator: mods
Re: VVV Venlo - Ajax 28-11-2010
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kun je je, sinds zijn komst bij Ajax, een wedstrijd zonder Suarez herinneren waarbij een redelijke partij voetbal op de mat werd gelegd?999 schreef:Zou natuurlijk lachen zijn als AJAX zonder Suarez opeens een redelijke partij voetbal op de mat zou toveren ...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Tegen Sparta, Vitesse om er maar een paar te noemen .. Maar goed op dit moment is ie een grote stoorzender met zijn ( veronglijkt ) gedrag en bakt ie er ook nog eens vrij weinig van ... laaste weken bijna elke wedstrijd rijp voor een wissel ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kun je je, sinds zijn komst bij Ajax, een wedstrijd zonder Suarez herinneren waarbij een redelijke partij voetbal op de mat werd gelegd?999 schreef:Zou natuurlijk lachen zijn als AJAX zonder Suarez opeens een redelijke partij voetbal op de mat zou toveren ...
Blij met de punten ...
Zo bijzonder is dat toch niet? Volgens mij zei ik twee jaar geleden al dat 'Ajaxvoetbal' met Suarez niet mogelijk is.
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Met deze selectie gaat dat echter zonder hem ook niet lukken. 0 automatismes, 0 beweging na veroveren van de bal, 0 incasseringsvermogen en een middenveld dat vooral gewogen en te licht bevonden wordt, de afgelopen weken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Tja, dat roep ik ook al meer dan twee jaar .. Maar goed ..LucaS schreef:Zo bijzonder is dat toch niet? Volgens mij zei ik twee jaar geleden al dat 'Ajaxvoetbal' met Suarez niet mogelijk is.
Blij met de punten ...
Tja, ik blijf er bij dat deze selectie een niks aparts nivo heeft.Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er zonder Suarez, waar je de laatste weken ook geen ruk aan had, er nieteen redelijk nivo gehaald kan worden.Misschien niet meteen ( of wel, soms gebeuren er gekke dingen ).Misschien dat sommige speler " vrijer " gaan voetballen nu er niet steeds " de bal inleveren bij Suarez " hoeft te worden toegepast .. we zullen het vlug genoeg merken ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Met deze selectie gaat dat echter zonder hem ook niet lukken. 0 automatismes, 0 beweging na veroveren van de bal, 0 incasseringsvermogen en een middenveld dat vooral gewogen en te licht bevonden wordt, de afgelopen weken.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De keren zonder Suarez waren veelal armetierig helaas.999 schreef:Tja, dat roep ik ook al meer dan twee jaar .. Maar goed ..LucaS schreef:Zo bijzonder is dat toch niet? Volgens mij zei ik twee jaar geleden al dat 'Ajaxvoetbal' met Suarez niet mogelijk is.
Viel best mee en dit seizoen is het met Suarez ook armetierig.Afijn Suarez heeft zijn kansen gehad in de Champions L. en om nu te zeggen dat ie een onuitwisbare indruk heeft achtergelaetn ...Peter schreef:De keren zonder Suarez waren veelal armetierig helaas.999 schreef:Tja, dat roep ik ook al meer dan twee jaar .. Maar goed ..LucaS schreef:Zo bijzonder is dat toch niet? Volgens mij zei ik twee jaar geleden al dat 'Ajaxvoetbal' met Suarez niet mogelijk is.
Blij met de punten ...
Er is natuurlijk best het een en ander mis met Suarez, maar ik vind het onzin om het gebrekkige voetbal aan hem op te hangen. Daarvoor moeten we toch echt bij de vele zwakke schakels in de selectie zijn, en niet bij een van de beste spelers.
Om beter te presteren moet het niveau van de 'onderkant' van de selectie omhoog, en moeten we vooral niet de 'bovenkant' wegdoen.
Om beter te presteren moet het niveau van de 'onderkant' van de selectie omhoog, en moeten we vooral niet de 'bovenkant' wegdoen.
-
- AT Toto winner 15/16
Je haat tegen Suarez neemt potsierlijke vormen aan voetske. Maargoed als jij liever met Suk ofzo gaat spelen, ik ben benieuwd!
Heb je um weer met zijn nonsens.Type dan niks 

Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is reinste geschiedvervalsing dat de wedstrijden zonder Suarez beter gingen dan met Suarez in ieder geval. Maakt mij verder niet uit, maar ik denk dat het met Bodul in de spits minder gaat in ieder geval.
El Hamdaoui fit voor duel tegen VVV
Mounir El Hamdaoui blijkt op tijd fit voor het duel tegen VVV, zo meldt Nieuws.nl. De aanvaller viel tegen Real Madrid uit met een gekneusde enkel. Vrijdag kon hij echter de training zonder al teveel problemen afwerken. Zijn inzetbaarheid komt Jol goed uit nu Suarez geschorst is. Anders waren Bodul en Suk in beeld gekomen.

Mounir El Hamdaoui blijkt op tijd fit voor het duel tegen VVV, zo meldt Nieuws.nl. De aanvaller viel tegen Real Madrid uit met een gekneusde enkel. Vrijdag kon hij echter de training zonder al teveel problemen afwerken. Zijn inzetbaarheid komt Jol goed uit nu Suarez geschorst is. Anders waren Bodul en Suk in beeld gekomen.

Inderdaad, ik kan me nog bekerwedstrijden herinneren waar hij gespaard werd. Pfff, die waren pas slecht.Peter schreef:Het is reinste geschiedvervalsing dat de wedstrijden zonder Suarez beter gingen dan met Suarez in ieder geval. Maakt mij verder niet uit, maar ik denk dat het met Bodul in de spits minder gaat in ieder geval.
Dat was allemaal zonder El Hamdaoui als ik me niet vergis.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens div. media is het toch al aardig wit in Limburg en kan er wel eens meer gaan vallen..Rishi schreef:Is er een kans dat het heel erg hard gaat sneeuwen in Venlo?
Voordeel
Nadeel
zeggen jullie het maar.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
KAMPIOENUHHHHHHHHH!!!
Maak het gat tot 3 verdomme, het is nog niet te laat!
(ik maak mezelf nog een keer van kant door die vermaledijde hoop)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- SylvievdVaart
Niet doen, Thijssie, het komt dit weekend helemaal goed. Ik voel een nul-vijfje aankomen, let maar op! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Als die gasten die passie aan de dag zouden leggen die wij voor Ajax hebben... Je weet wel.Thijs schreef: (ik maak mezelf nog een keer van kant door die vermaledijde hoop)
Van VVV moet je winnen (in het kader van hoop kun je daaraan toevoegen: zeker nu!), maakt niet uit hoe. En dat hebben we hier collectief in tig situaties zeker al tig keer opgetikt. Om al tig keer teleurgesteld te worden. Je weet wel: als ze het nu nog niet begrepen hebben...
De sneeuw opvreten, het strooizout snuiven en winnen daar, zou ik persoonlijk denken. Coute que coute, egal wie. Hopelijk denken juffies als Mounir, Demy en Siem er ook zo over.
Zoals onze Grootheid vd Wiel zou zeggen: Veel succes zondag!
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Excuus na zondag... Ajax kan de druk niet aanThijs schreef:KAMPIOENUHHHHHHHHH!!!

Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ik moet zeggen, dat Ajax redelijk voetbalde in het begin van dit seizoen zonder Suarez. Groningen uit bijvoorbeeld met 2 goals van El-Ham. Toen werd er echt goed gevoetbald, alleen toen zakte de verdediging door de hoeven.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kun je je, sinds zijn komst bij Ajax, een wedstrijd zonder Suarez herinneren waarbij een redelijke partij voetbal op de mat werd gelegd?999 schreef:Zou natuurlijk lachen zijn als AJAX zonder Suarez opeens een redelijke partij voetbal op de mat zou toveren ...
Whitey on the moon.
Ajax voelde toen ook goed thuis tegen PAOK met Suarez.. In de eerste helft heb ik toen genoten.
Verder is het altijd prut zonder Luis.
Verder is het altijd prut zonder Luis.
IK GELOOF!!!!!!
Wedstrijdselectie VVV - Ajax
Maarten Stekelenburg
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh