Ajax - FC Utrecht 03-10-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Utrecht 03-10-2010
Heb ik ook ingevuld op mijn toto formulier. Verwacht een makkelijk middagje.Rishi schreef:4-0
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik ook. Ik verwacht niet veel van Utrecht en juist veel van Ajax. Utrecht heeft de wedstrijd tegen Liverpool nog in de benen. Als Ajax vroeg scoort en druk blijft zetten lopen we simpel uit naar een mooie score.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hier sluit ik me geheel bij aan!666 schreef:De idioot die heeft bedacht dat wedstrijden om half een op de vroege zondagochtend moeten beginnen verdient (1) een levenslang stadionverbod, (2) een eeuwigdurende AT-ban en (3) een nekschot om ervoor te zorgen dat ie zich niet aan de eerste twee straffen kan onttrekken.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Monkey Tonk
Ajax wordt daardoor het meest getroffen. Het kan je zo een kampioenschap kosten, want de body-clock stelt zich in op een bepaald schema. Je ziet het in de NFL vaak. Ploegen van de West coast die twee of meer tijdzones oostelijker spelen, op een tijdstip dat voor hun twee of drie uur 'te vroeg' is, spelen meestal ver ondermaats. Dit is bekend bij de gokkers, maar die zitten blijkbaar niet in Zeist.
Thijs, kan je niet vragen of de wedstrijd om zes uur worst gespeEld? Ik heb slaaaaaaaaaaaaaaaap!
IK GELOOF!!!!!!
Aan de andere kant zit er voor Utrecht nu, nog, minder tijd tussen de wedstrijd tegen Liverpool en die van vandaag. Dit mag geen probleem zijn, ik verwacht een 3 of 4-0 overwinning.Monkey Tonk schreef:Ajax wordt daardoor het meest getroffen. Het kan je zo een kampioenschap kosten, want de body-clock stelt zich in op een bepaald schema. Je ziet het in de NFL vaak. Ploegen van de West coast die twee of meer tijdzones oostelijker spelen, op een tijdstip dat voor hun twee of drie uur 'te vroeg' is, spelen meestal ver ondermaats. Dit is bekend bij de gokkers, maar die zitten blijkbaar niet in Zeist.
Jol kiest voor een opstelling met 9 man. De Zeeuw en Sulejmani spelen nl. 

- Ajaciedjuh
Is toch een logische opstelling? Alleen kun je kiezen voor meer zekerheid op het middenveld, omdat je voorin spelers hebt die niet veel mee verdedigen.wimpey schreef:Jol kiest voor een opstelling met 9 man. De Zeeuw en Sulejmani spelen nl.
De andere mogelijkheid is om met Jozefzoon te spelen. Ik hoop vandaag dat Sulejmani zijn goaltje gaat meepikken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nee, het is een spastische opstelling. Ze vielen tegen Milan volledig door de mand. Niet voor het eerst.Ajaciedjuh schreef: Is toch een logische opstelling?
Dus dan moet je 2 anderen opstellen.
- Ajaciedjuh
Wie? Lindgren neem ik aan voor De Zeeuw, maar voorin!?wimpey schreef:Nee, het is een spastische opstelling. Ze vielen tegen Milan volledig door de mand. Niet voor het eerst.Ajaciedjuh schreef: Is toch een logische opstelling?
Dus dan moet je 2 anderen opstellen.
Voor de volledigheid de opstellingen:
Ajax.nl schreef:Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson, De Zeeuw, De Jong, Enoh, Suarez, El Hamdaoui, Sulejmani.
Wissels: Verhoeven, Eriksen, Ooijer, Blind, Lindgren, Oleguer, Jozefzoon.
Opstelling FC Utrecht: Vorm, Cornelisse, Schut, Wuytens, Nesu, Silberbauer (c), Lensky, Duplan, Mulenga, Mertens, Van Wolfswinkel.
Wissels: Sinouh, Demouge, Van der Maarel, Maguire, Keller, Vorstermans, Nijholt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
4-4-2. Spelen met Sulejmani heeft geen zin.
- Ajaciedjuh
En wie speelt dan op het middenveld, behalve Siem en Enoh?wimpey schreef:4-4-2. Spelen met Sulejmani heeft geen zin.
Keuze zat.
Ik denk dat Ajax een lastige middag tegemoet gaat.
- Ajaciedjuh
Maak eens een keuze dan.wimpey schreef:Keuze zat.
- Ajaciedjuh
Jol had ook kunnen kiezen voor Blind linksback en Urby voorin laten staan. Dat zal denk ik ook wel gebeuren als het met Sulejmani niet loopt.
Vandaag Enoh - Lindgren - Eriksen - de Jong. In een ruitje.
- Ajaciedjuh
Het is echt lachwekkend hoe slecht Patrick Kluivert als analist is.
Ik vind hem één van de betere.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Stream, iemand?
Bedankt!jamie schreef:http://atdhe.net/25231/watch-ajax-vs-utrecht
- Ajaciedjuh
Tjonge tjonge Suarez