Ik wil GVD CL weer zien met onze club uit Amsterdam.

Moderator: mods
Ik mag aannemen dat er ook niemand is die denkt van wel.Thijs schreef:WE ZIJN ER NOG LANG NIET!
Ik ben vader van 2 kids... en bij allebei heb ik nooit zo'n avond bezocht... Waar je op controle bent(vrouw dan) hebben ook alle informatie die jij als vader nodig denkt te hebben.. Dus als je vrouw(vriendin) het goed vind... Gaat dan gewoon lekker.Kowalczyk schreef:Oké, en dan nu mijn biecht: ik ga de wedstrijd missen...
Terwijl Ajax tegen Dinamo Kiev speelt, zit ik met een stuk of dertig, veertig hoogzwangere vrouwen en hun partners in een buurtcentrum. Informatieavond van de kraamhulp over de geboorte: wat moet je verwachten, wanneer moet je de verloskundige bellen, wie is er verantwoordelijk, wanneer ga je naar het ziekenhuis, wie tref je daar aan, wie is je aanspreekpunt, wat kun je als vader doen, etc. Bij zo'n avond móet de vader aanwezig zijn, en ik zou het uiteraard ook beslist niet willen missen, maar het is natuurlijk wel een geval van dikke vette kutzooi dat zoiets precies samenvalt met deze wedstrijd. Er is één zo'n avond per maand. De volgende is rond 20 september, en dan is het voor ons te laat (uitgerekende datum: 17 september).
Ik denk dat er heel wat vaders hun telefoon zitten te checken, tijdens de avond... Ikke wel, in elk geval.
Tja, tja, tja. Prioriteiten. Keuzes. Je kent het wel. Niet dat het een moeilijke keuze was, maar dat maakt het nog niet minder klote dat ik 'm heb moeten maken...
K.
Geinige site... ben vandaag eens bezig geweest om al mijn wedstrijden erop te gooien.Thijs schreef:Ohja, je hebt gelijk. Stekelenburg stond toen in het doel.
Had vanavond even al mijn bezochte Ajax-wedstrijden gearchiveerd op http://www.footballfans.eu, en nu blijkt dat dit mijn 41e Europacup-wedstrijd van Ajax wordt waar ik bij aanwezig ben. En m'n 199e in totaal. Bijna een jubileum!
Kowalczyk schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik ga met mijn vriendin mee. Ik weet dat ze graag wil dat ik mee ga, en ik wil het zelf ook.
Ik heb blijkbaar even niet opgelet, maar bij deze heel erg gefeliciteerd papa.Kowalczyk schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik ga met mijn vriendin mee. Ik weet dat ze graag wil dat ik mee ga, en ik wil het zelf ook.
Maar bedankt voor alle input, guys![]()
![]()
K.
Een volle ArenA zou ideaal zijn natuurlijk!Thijs schreef:Inmiddels meer dan 40.000 kaarten verkocht.
TeundB schreef:TeundB
Sinds Ajax-coach Martin Jol na afloop van de wedstrijd Dinamo Kyiv - Ajax liet weten vertrouwen te hebben in de thuiswedstrijd van aanstaande woensdag bij een volle ArenA, loopt de kaartverkoop voor de wedstrijd storm.
Haha. Dit is, dat schat ik tenminste zo in, zo'n momentje waarvan je zelf een paar jaar geleden niet had geloofd dat je nu deze beslissing zou nemen.Kowalczyk schreef:Allemaal leuk en aardig, maar ik ga met mijn vriendin mee. Ik weet dat ze graag wil dat ik mee ga, en ik wil het zelf ook.
Maar bedankt voor alle input, guys![]()
![]()
K.