Oh, my God . . . .Jöhnk schreef: Ajax is blijkbaar de underdog, terwijl ik me afvraag of dat terecht is.

Moderator: mods
Oh, my God . . . .Jöhnk schreef: Ajax is blijkbaar de underdog, terwijl ik me afvraag of dat terecht is.
Neem nou maar van die goeie ouwe Ome Ko aan dat dat echt wel terecht is...Jöhnk schreef:Ajax is blijkbaar de underdog, terwijl ik me afvraag of dat terecht is.
Yep.Jöhnk schreef: Werd Kiev destijds niet in de voorronde uitgeschakeld door FC Thun?
Uh, wat dacht je van voetbaltechnische redenen...Ajax Rules schreef:Maar het ontzag voor dit elftal is objectiveerbaar nergens op gebaseerd.
Is dus gewoonweg niet waar. Ze spelen wel eens voorronde CL en winnen die altijd. Sterker nog, ze spelen eigenlijk altijd wel CL. Als ze dan een keer instromen in de EL, zoals twee jaar terug, dan haalt men gelijk de halve finale. Ze zijn uiteraard niet superieur, maar gezien hun staat in Europa is het heel naïef om te denken dat wij favoriet zijn. Wij hebben in de afgelopen jaren 2x een tegenstander van kaliber verslagen en dat was HSV en Fiorentina. Hoe dat tegen Fiorentina gebeurde moet je het niet over hebben, maar ok. Verder kom ik echt niet.Ajax Rules schreef:
En okee, we leven niet in het verleden. We leven nu. Maar Dynamo Kiev presteert eigenlijk NOOIT iets opziensbarends, en hetzelfde geldt voor Oekraine.
Dynamo favoriet? Het zal wel.... ik zie ze niet wekelijks. Maar het ontzag voor dit elftal is objectiveerbaar nergens op gebaseerd.
Dit is gewoonweg niet waar.Peter schreef:Is dus gewoonweg niet waar. Ze spelen wel eens voorronde CL en winnen die altijd. Sterker nog, ze spelen eigenlijk altijd wel CL.Ajax Rules schreef:
En okee, we leven niet in het verleden. We leven nu. Maar Dynamo Kiev presteert eigenlijk NOOIT iets opziensbarends, en hetzelfde geldt voor Oekraine.
Dynamo favoriet? Het zal wel.... ik zie ze niet wekelijks. Maar het ontzag voor dit elftal is objectiveerbaar nergens op gebaseerd.
Noem je meteen de enige keer dat ze in de laatste tien jaar Europees hebben overwinterd.Peter schreef:. Als ze dan een keer instromen in de EL, zoals twee jaar terug, dan haalt men gelijk de halve finale.
Dat zeg ik dan ook niet.....Peter schreef:Neemt niet weg dat we uiteraard een goede kans hebben, maar favoriet?
Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
Welk type ploegen?Marillion schreef:Als ik er nu eentje had mogen aanwijzen die ik niet had willen loten....
Dit type ploegen ligt Ajax over het algemeen absoluut niet.
Is Hercacles in elke wedstrijd (tegen Roda, tegen Vitesse, tegen Feyenoord) underdog dan?Kowalczyk schreef:Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
K.
Tegen toppers en subtoppers wel. Ik kan me er wel in vinden dat we in Europa een middenmoter zijn, hoor. Topclubs (ManU, Barca etc.), subtoppers (Marseille, CSKA, Roma) en dan de hogere middenmoot (Ajax, Anderlecht, Benfica etc).Ajax Rules schreef:Is Hercacles in elke wedstrijd (tegen Roda, tegen Vitesse, tegen Feyenoord) underdog dan?Kowalczyk schreef:Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
K.