Ajax - VVV-Venlo 11-04-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - VVV-Venlo 11-04-2010
Kennedy weer bij de selectie 

- Giacomo Puccini
Nou, dan kan het niet mis gaan.............
Thuiswedstrijd, dus Ajax gaat simpel winnen van VVV. Het is slechts de vraag hoeveel-0 het wordt, en of we dichterbij Twente kunnen komen! Ik hoop op een herhaling van de laatste bekerfinale.
Thuiswedstrijd, dus Ajax gaat simpel winnen van VVV. Het is slechts de vraag hoeveel-0 het wordt, en of we dichterbij Twente kunnen komen! Ik hoop op een herhaling van de laatste bekerfinale.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Urby erbij, maar ook Sulejmani weer. Toch opvallend als hij mag vertrekken (in de picture zetten?). Suk is daardoor buiten de selectie gekomen.Ajax.nl schreef:Selectie voor duel met VVV-Venlo
10 april 2010
Martin Jol heeft zaterdag de wedstrijdselectie voor het duel met VVV-Venlo bekendgemaakt. Urby Emanuelson, die vrijdag de training wegens lichte knieklachten uit voorzorg oversloeg, behoort tot de achttien geselecteerde spelers.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Siem de Jong
Vurnon Anita
Dennis Rommedahl
Kennedy
Demy de Zeeuw
Nicolas Lodeiro
Christian Eriksen
Ajax - VVV-Venlo begint zondag om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En Kennedy ook weer. Daar wordt je toch ook niet goed van. Heb die man nog nooit een goede wedstrijd zien spelen, een Rommedahl zonder snelheid. 

- Ajaciedjuh
Gabri i.p.v. Enoh.
---------- Stekelenburg
- VD Wiel - Toby - Vertonghen - Anita
-- De Zeeuw ------------ Gabri
------------- Siem
- Suarez ---- Pantelic - Urby
Bron: EredivisieLive.
---------- Stekelenburg
- VD Wiel - Toby - Vertonghen - Anita
-- De Zeeuw ------------ Gabri
------------- Siem
- Suarez ---- Pantelic - Urby
Bron: EredivisieLive.
Ajax.nl schreef:Opstellingen Ajax - VVV
11 april 2010
De thuiswedstrijd Ajax - VVV-Venlo begint om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA. Bekijk hier de opstellingen van beide teams en lees vanaf de aftrap de hoogtepunten van het duel in het minuut-tot-minuut verslag.
Scheidsrechter: Danny Makkelie
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Gabri, Emanuelson; Pantelic, Suarez (c).
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Rommedahl, Kennedy, Lodeiro, Eriksen.
Opstelling VVV-Venlo: Boffin; Timisela, De Regt, Paauwe (c), Fleuren; Leemans, Ahahaoui, Auassar, Schaken; Boymans, Dada.
Wissels: Böhm, Verdellen, Van Dessel, Calabrò, García, Janssen, Nkume.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Weinig hersens. Ik had Lodeiro of Eriksen opgesteld.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Ik ook. De Zeeuw en Siem in de 'verdedigende' rol en Eriksen voor de creativiteit.joey schreef:Weinig hersens. Ik had Lodeiro of Eriksen opgesteld.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
misschien aan het begin van de 2e helft... VVV heeft zich aardig aangepast zo.Ajaciedjuh schreef:Ik ook. De Zeeuw en Siem in de 'verdedigende' rol en Eriksen voor de creativiteit.joey schreef:Weinig hersens. Ik had Lodeiro of Eriksen opgesteld.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- Giacomo Puccini
Ik ook. Jammer, want er begint een tendens te ontstaan. Bij mij gaat de vlag uit als we Emanuelson komende zomer voor een leuk bedragje weten te slijten.joey schreef:Weinig hersens. Ik had Lodeiro of Eriksen opgesteld.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Dan zullen ze wel een goede linker buitenspeler moeten halen als Urby vertrekt.
Dat werkt dus niet, want De Zeeuw en De Jong lopen 75 procent van de wedstrijd in de spits.Ajaciedjuh schreef:Ik ook. De Zeeuw en Siem in de 'verdedigende' rol en Eriksen voor de creativiteit.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dan moet De Zeeuw eens discipline tonen.
- Giacomo Puccini
De vijandelijke 16 is anders wel waar het moet gebeuren. Ik hou daar wel van, middenvelders die daar veelvuldig opduiken. Al mag De Zeeuw wat minderen, die mist de kansen te veel.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Demmy is belangrijk. 6 goals en minimaal zoveel assists.Giacomo Puccini schreef:De vijandelijke 16 is anders wel waar het moet gebeuren. Ik hou daar wel van, middenvelders die daar veelvuldig opduiken. Al mag De Zeeuw wat minderen, die mist de kansen te veel.
Idd. Waarom niet Eriksen op linksvoor, Urby linksachter en Anita voor Enoh? Gabri speelde in Waalwijk wel niet zo hondsberoerd!joey schreef:Weinig hersens. Ik had Lodeiro of Eriksen opgesteld.
Hoe dan ook, een opstelling met De Zeeuw, De Jong en Eriksen/Lodeiro werkt natuurlijk nooit. Dan moeten De Zeeuw en De Jong puur controlerend spelen en dat hebben ze allebei nooit gekund. Wil je met die twee spelen, dan moet er een controleur achter ze spelen of een controlerende halfspeler naast de Jong (met De Zeeuw als controleur).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh

Dat is 1, wij stellen voor dat het 8-0 wordt
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Bijna 0-1 en dan een mooie vrije trap Suarez. Zijn 30ste
!

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
werken aan het doelsaldo en vanaf nu al verder denken... Woe uit. Cruciaal in mijn ogen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Mooie goal, slechte muur. 

Mooie goal, maar die muur en die keeper...
Maar goed ook, want Ajax begon weer eens slap. Meteen een kans voor FEEFEEFEE.

Maar goed ook, want Ajax begon weer eens slap. Meteen een kans voor FEEFEEFEE.
- Ajaciedjuh
Pingel