Voorbereiding winterstop
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Voorbereiding winterstop
portugal heeft min of meer on-drinkbaar water door de waterleiding stromen. het verbaast me dus nix
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Maar dan kan je toch ook gewoon flessenwater in Portugal kopen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Miel Brinkhuis zei dat het via de huisleverancier goedkoper was.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jol hoopt Pantelic 'binnen nu en een week' terug te hebben
Zondag, 10 januari 2010 om 19:49 | Wed � 50 euro gratis op wedstrijden
Martin Jol vreesde zaterdag nog dat hij Marko Pantelic ‘een paar weken’ kwijt zou zijn, maar daags na de wedstrijd tegen de amateurs van Ajax is de oefenmeester al iets optimistischer. De trainer van Ajax denkt aan een verrekking in de hamstring. “Ik hoop dat hij binnen nu en week weer terug is”, zegt Jol op de website van zijn club.
/
Pantelic viel zaterdag geblesseerd uit tijdens een oefenduel van Ajax en trok zondag naar zijn vaderland Servië, waar hij zich zal laten behandelen. “Een scheur is wat anders dan verrekking”, legt Jol uit. “Ze gaan daar een MRI maken, dus dan zullen we horen wat het is. Als het een scheur is, dan gaat het weken duren, maar ik hoop dat hij binnen nu en week weer terug is.”
Van een spitsenprobleem wil Jol een week voor de competitiehervatting tegen NAC Breda niet spreken. “We hebben niet voor niets een jonge spits als Castillion meegenomen”, zegt hij. “En met onze Koreaanse spits Suk hebben we er sinds kort nog een bij. Die twee gaan zelf uitmaken wie er vanaf nu af en toe bij de selectie komt.”
De kans dat de Deen Christian Eriksen vaker bij de selectie wordt gehaald, is groot. “Hij doet met alles mee en kan het niveau makkelijk aan”, zegt Jol over de zeventienjarige middenvelder. “Bij Castillion ging het me erom dat ik hem beter wilde leren kennen. Hij moet zich nog ontwikkelen. Wat dat betreft heeft Eriksen meer een oude ziel. Toch is hij met zijn zeventien jaar nog hartstikke jong, zeker fysiek. Maar in zijn hoofd is hij oud. Het gaat er nu vooral om dat hij zelf steeds een nieuwe drempel neemt. Dat is belangrijk voor hem.”
Jol wil Eriksen rustig brengen. “Ik denk wel dat ik hem vaker zal laten meetrainen en misschien zelfs af en toe in de wedstrijdselectie zal opnemen. Toch wil ik hem nog niet gelijk met de druk opzadelen dat hij er nu al helemaal bij zit. Aan de andere kant: stel dat hij een keer goed invalt, kan dat hem natuurlijk ook weer wat verder brengen.”
VZ
-
- AT Toto winner 15/16
Allemaal zo voorzichtig... gooi gewoon af en toe eens een jeugdspeler er in.Jol wil Eriksen rustig brengen. “Ik denk wel dat ik hem vaker zal laten meetrainen en misschien zelfs af en toe in de wedstrijdselectie zal opnemen. Toch wil ik hem nog niet gelijk met de druk opzadelen dat hij er nu al helemaal bij zit. Aan de andere kant: stel dat hij een keer goed invalt, kan dat hem natuurlijk ook weer wat verder brengen.”
Ik moet wel zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van het niveau van de jeugd maar ik lees hier met enige regelmaat dat spelers zoals Jozefzoon, Eriksen en nog een paar, het niveau hebben. Hoe zit het met Boilesen, is ie al bij AJAX?
- Jinne
- Site Admin
Gewoon kraanwater dus. ;-)Benji schreef:Miel Brinkhuis zei dat het via de huisleverancier goedkoper was.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Goed, dat duurt dus nog wel even met Eriksen. Hoe doet Martin Jol het? Hééél voorzichtig.Jol wil Eriksen rustig brengen. “Ik denk wel dat ik hem vaker zal laten meetrainen en misschien zelfs af en toe in de wedstrijdselectie zal opnemen. Toch wil ik hem nog niet gelijk met de druk opzadelen dat hij er nu al helemaal bij zit. Aan de andere kant: stel dat hij een keer goed invalt, kan dat hem natuurlijk ook weer wat verder brengen.”

Castillion hoeven we dus voorlopig in in Ajax 1 te verwachten.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hoe verzint-ie ze hè?
wat een dijenkletser!!! 
Hoe doet Martin Jol het? Hééél voorzichtig.

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Ajaciedjuh
Ik heb het idee dat hij veel meer gecharmeerd is van Suk.joey schreef: Castillion hoeven we dus voorlopig in in Ajax 1 te verwachten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik ook. Die is dan ook onder zijn verantwoordelijkheid gehaald.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ben ik de enige die het woord "niet" mist in deze zin? naast dat 2x in... Vooral blijven oefenen joey.joey schreef:Castillion hoeven we dus voorlopig in in Ajax 1 te verwachten.
’ERIKSEN PAST ZICH MOEITELOOS AAN’
ALBUFEIRA – Ajax-trainer Martin Jol was na afloop van de oefenwedstrijd tegen de zaterdagamateurs van Ajax (7-0) uitermate te spreken over het spel van invaller Christian Eriksen.
„Hij heeft zich moeiteloos aangepast”, prees hij het zeventienjarige talent. „Christian deed mee alsof hij al jaren in Ajax 1 voetbalt. Hij voedt medespelers met slimme én simpele passes, heeft overzicht en andere kwaliteiten die dit elftal kan gebruiken. Hadden we andere spelers zoals Van der Vaart en Sneijder, dan had ik er nog wel even mee gewacht om hem te brengen”, zei de trainer, die nog niet weet of hij Eriksen definitief bij de selectie haalt.
„Dat wil ik eigenlijk alleen doen als ik het idee heb dat hij daadwerkelijk mee kan doen of gaat invallen. Anders kan hij beter uitkomen voor de A1, die ook in het weekeinde speelt.” Ook Geoffrey Castillion (18) debuteerde voor Ajax.
Blij met de punten ...
Ja wacht nog maar met Josefzoon en Castillion. Daar lopen nu Zlatan en Messi....
IK GELOOF!!!!!!
Zoals?
Als die jongen andere kwaliteiten heeft dan de spelers nu en dat de selectie zijn kwaliteiten kan gebruiken moet je hem er gewoon bij nemen. Hij geeft ook nog eens aan dat Eriksen geen concurrenten als Vaart en Sneijder heeft dus zie ik geen reden waarom hij hem er niet bij neemt.
IK GELOOF!!!!!!
Niets tegenstrijdigs, hij is erg gecharmeerd van hem. Alleen hij vindt wel dat hij moet spelen, of in het eerste of in de jeugd. Hij wil hem dus niet op de bank laten zitten bij het eerste. Hij is er dus nog niet uit of hij direct mag starten in het eerste.
Als die jongen er klaar voor is moet hij gewoon bij de selectie trainen en invallen eventueel.
IK GELOOF!!!!!!
Blijkbaar vindt Jol dat hij het meeste leert van spelen (waar dan ook) en in ieder geval trainen bij het eerste.
Weet iemand eigenlijk hoe zijn maatje Boilesen het doet?
Daar kun je vast weinig van zeggen na die paar dagen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vanmiddag dus om 16.30u Nederlandse tijd tegen FC Groningen, in Alcantarilha, op het terrein van Sportclub Amendoeira. (Ondanks dat ik Portugees altijd een soort gay-versie vind van het Spaans, zijn dit toch wel echt twee schit-ter-rende namen, heeft Ajax ooit in een plaats gespeeld met zo'n mooie naam?)
Alcantarilha. Je zou er maar wonen zeg.
"Ik woon in Kudelstaart, en jij?"
"Alcantarilllllllllllllllllha!"
Nou, 0-1 voor Alcantarilha, dat weet ik wel.
Alcantarilha. Je zou er maar wonen zeg.
"Ik woon in Kudelstaart, en jij?"
"Alcantarilllllllllllllllllha!"
Nou, 0-1 voor Alcantarilha, dat weet ik wel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Blind begint in de basis tegen Ajax. Bron: officiële site. Ook Theo Lucius doet mee.