FC Timisoara - Ajax 02-12-2009
Moderator: mods
Re: FC Timisoara - Ajax 02-12-2009
Blind is mee. Dus die kan linksback spelen.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Shakison is niet zo lang geleden teruggekomen van een blessure. Wel onbegrijpelijk dat je Atouba haalt, terwijl Shakison geen schim minder is.
Atouba is toch hartstikke geblesseerd? Bovendien kan hij er geen fluit van.
In Shakison zie ik het ook wel zitten, voor zover ik hem ken, maar die is dus net terug inderdaad.
In Shakison zie ik het ook wel zitten, voor zover ik hem ken, maar die is dus net terug inderdaad.
Ja. Atouba is zeg maar pas fit wanneer het nieuwe seizoen op punt van beginnen staat. Blijf er overigens bij dat er in de jeugd momenteel niet beter aan een linksback rondloopt dan Shakison. Van de A1 tot en met de B1 loopt er niets rond. Fysiek uitermate geschikt. Een reus in vergelijking met Anita. Bovendien is hij rap en speelt simpel wanneer het moet. Kan daarnaast ook aanvallend z'n steentje bijdragen.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Daar zou ik ook voor kiezen... Jan V. die snapt het wel.. heb je ook gelijk meer lengte achterin. Daarnaast een rechtspoot op links lijkt mij ook niet al te slimAjaciedjuh schreef:Wie zou je anders daar moeten opstellen? Vertonghen? en dan Oleguer in 't centrum?Peter schreef:Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani. Aldus nu.nl
Te meer omdat Anita en Urby niet helemaal fit zijn. Beetje gek dat een Wiel dan op links speelt...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Van der Wiel is technisch goed, snel en beweeglijk. Voor hem zou het geen problemen moeten opleveren als hij op links staat. Maar ik zou Daley Blind daar lekker opstellen. We kunnen toch ook met 3 verdedigers spelen? Die gasten gaan toch voor de counter.
IK GELOOF!!!!!!
mattie schreef:Daar zou ik ook voor kiezen... Jan V. die snapt het wel.. heb je ook gelijk meer lengte achterin. Daarnaast een rechtspoot op links lijkt mij ook niet al te slimAjaciedjuh schreef:Wie zou je anders daar moeten opstellen? Vertonghen? en dan Oleguer in 't centrum?Peter schreef:Vermoedelijk opstelling Ajax: Stekelenburg; Silva, Alderweireld, Vertonghen en Van der Wiel; Enoh, De Zeeuw en Aissati; Suarez, Pantelic en Sulejmani. Aldus nu.nl
Te meer omdat Anita en Urby niet helemaal fit zijn. Beetje gek dat een Wiel dan op links speelt...
Maar het liefst zie je onze vaste linksback Anita daar speelen toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Wat een gigant moet dat zijn.D_skilled schreef:Ja. Atouba is zeg maar pas fit wanneer het nieuwe seizoen op punt van beginnen staat. Blijf er overigens bij dat er in de jeugd momenteel niet beter aan een linksback rondloopt dan Shakison. Van de A1 tot en met de B1 loopt er niets rond. Fysiek uitermate geschikt. Een reus in vergelijking met Anita. Bovendien is hij rap en speelt simpel wanneer het moet. Kan daarnaast ook aanvallend z'n steentje bijdragen.
Ajax!
Als Ajax vanavond maar niet de hoge bal gaan hanteren.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Giacomo Puccini schreef:Wat een gigant moet dat zijn.D_skilled schreef:Ja. Atouba is zeg maar pas fit wanneer het nieuwe seizoen op punt van beginnen staat. Blijf er overigens bij dat er in de jeugd momenteel niet beter aan een linksback rondloopt dan Shakison. Van de A1 tot en met de B1 loopt er niets rond. Fysiek uitermate geschikt. Een reus in vergelijking met Anita. Bovendien is hij rap en speelt simpel wanneer het moet. Kan daarnaast ook aanvallend z'n steentje bijdragen.

IK GELOOF!!!!!!
0-2 2x Suarez
Burnet zie ik het betaalde voetbal niet halen. Maar goed, we zijn het er in ieder geval over eens dat hij tekortkomt voor Ajax.Vedette-10- schreef:En die Burnet is in mijn ogen ook geen verkeerd talent. Al denk ik dat hij wel aardig wat tekortkomt voor Ajax.
Maar voor Vitesse, Heracles, Sparta, Groningen, NAC en Utrecht is hij geen slechte speler, toch?
Over de wedstrijd: ik heb er een beetje het Rosenborg/Salzburg gevoel bij. Ajax gaat niet verliezen, maar ook niet winnen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik verwacht geen grootse wedstrijd, maar wel een overwinning.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik ook. Het wordt een kutwedstrijd, maar we gaan 'm wel winnen met 0-1.Thijs schreef:Ik verwacht geen grootse wedstrijd, maar wel een overwinning.
K.
Still alive...
- Giacomo Puccini
Donald in de basis ten koste van Aissati. Anita en Urby in de basis. (bron: de T.) Jol zei gisteren al dat hij de basis in stand wil houden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Zeker de eerste helft wordt dit een leuke en open wedstrijd ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Yep, dit is um ...Beloki schreef:Donald in de basis ten koste van Aissati. Anita en Urby in de basis. (bron: de T.) Jol zei gisteren al dat hij de basis in stand wil houden.
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Donald, Enoh; Suarez, Pantelic, Emanuelson.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Timisoara moet vanavond winnen om kans te houden op overwintering. Ik ben benieuwd of dat ook betekent dat ze vanavond daadwerkelijk gaan aanvallen. Lijkt me voor de wedstrijd in ieder geval wel het beste.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Nou, die hoeven ook niet meer aan te vallen..
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Jezus.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!