Vitesse - Ajax 29-11-2009
Moderator: mods
Re: Vitesse - Ajax 29-11-2009
Ik heb niets tegen Vitesse, maar het logo en het shirt zijn wel weer erg lelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
Als ik moet kiezen tussen Vitesse en Nec kies ik toch echt voor Vitesse.
Ik heb een vraagje aan iedereen hier...
Ik weet dat het erg kort dag is, maar ik ben een lange tijd niet thuis geweest en heb de mogelijkheid niet gehad om het internet te gebruiken. Ik ben aankomende weekend een paar dagen in Amsterdam op bezoek sanemn met mijn broertje en een vriend. We willen natuurlijk dolgraag de wedstrijd bezoeken, maar ik heb dus begrepen dat het niet zo makkelijk is. Een vriend van me die seizoenkaarthouder is heeft me uitgelegd dat je voor dit wedstrijd (omdat het een 'hoge risico wedstrijd' is of zoiets..) OF een uitkaart moet hebben, of een seizoenkaart van Vitesse..Kortom, dat het haast onmogelijk voor mij is om kaarten te vinden. Is er hier heel misschien iemand die een idee heeft waar of van wie ik nog kaarten kan halen?
Alvast bedankt!
Ik weet dat het erg kort dag is, maar ik ben een lange tijd niet thuis geweest en heb de mogelijkheid niet gehad om het internet te gebruiken. Ik ben aankomende weekend een paar dagen in Amsterdam op bezoek sanemn met mijn broertje en een vriend. We willen natuurlijk dolgraag de wedstrijd bezoeken, maar ik heb dus begrepen dat het niet zo makkelijk is. Een vriend van me die seizoenkaarthouder is heeft me uitgelegd dat je voor dit wedstrijd (omdat het een 'hoge risico wedstrijd' is of zoiets..) OF een uitkaart moet hebben, of een seizoenkaart van Vitesse..Kortom, dat het haast onmogelijk voor mij is om kaarten te vinden. Is er hier heel misschien iemand die een idee heeft waar of van wie ik nog kaarten kan halen?
Alvast bedankt!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Enoh, de Zeeuw, Suarez en Anita zijn toch echt eerst en vooral straatvechters. Ajax zal zich natuurlijk niet meer laten afbluffen als vorig seizoen.Wouter schreef: En vooral agressief beginnen, Ajax is toch altijd de club van de ideale schoonzonen die niet houden van een potje knokken en liever technisch spel laten zien.
Ik wou net zeggen. We hebben dit seizoen 2 keer verloren, maar dat was niet omdat de tegenstander over ons heen liep.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Denk het ook niet. Vertonghen en Stekelenburg laten zich ook gelden. Alleen Wiel en Alderweireld moeten ff monsters worden nog! Bij Urby heb ik de hoop al opgegeven.
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Nou, het heeft in ieder geval niets te maken met het feit dat het een hoog risico heeft. Voor een uitwedstrijd heb je gewoon een uitkaart nodig. Dus ik denk dat dat hem in ieder geval niet gaat worden voor je. (wedstrijd is ook al uitverkocht voor Ajax-supporters) Dus via een Vitesse-liefhebber is er wellicht nog wat te regelen. Misschien Wouter even PM-en?Mr. Ajax schreef:Ik heb een vraagje aan iedereen hier...
Alvast bedankt!
Op naar de vierde ster!
Ik vind het shirt juist best mooi, zeker in combinatie met de witte broek. Maar goed, ik heb ook altijd bij een vereniging gespeeld die ook in het geel-zwart speelde, misschien dat het daar mee te maken heeft.Jöhnk schreef:Ik heb niets tegen Vitesse, maar het logo en het shirt zijn wel weer erg lelijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik vind geel zwart wel ongeveer de lelijkste kleurencombinatie die er is.
Geef mij maar rood-wit. Rood, wit én zwart is trouwens ook spuuglelijk.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Blauw-wit (Argentinie) of gewoon helemaal wit of zwart..
Wat had Suarez trouwens voor Suarez voor lelijke schoenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GROEN.....
Wat had Suarez trouwens voor Suarez voor lelijke schoenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GROEN.....
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax-vak gaat niet lukken, dus je moet OF iemand kennen met een Vitesse-clubcard OF even op marktplaats kijken.Mr. Ajax schreef:Ik heb een vraagje aan iedereen hier...
Alvast bedankt!
http://link.marktplaats.nl/299682569 bijv.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Vorig jaar speelde Anita als een meisje.Enoh, de Zeeuw, Suarez en Anita zijn toch echt eerst en vooral straatvechters. Ajax zal zich natuurlijk niet meer laten afbluffen als vorig seizoen.
Maar ik ben bang dat de vechtlust bij Vites minder zal zijn. In de afgelopen jaren stonden types als Sansoni, Van der Schaaf en Janssen op het veld. Types die, soms letterlijk, van zich af beten. Nu is het wat liever allemaal.
Niet mee eens. Toen beet ie ook al van zich af.Wouter schreef: Vorig jaar speelde Anita als een meisje.
En bij Ajax is het wat meer 'van dik hout'. Nu nog de juiste balans vinden. Tegen Heerenveen was het wat dat betreft trouwens prima.Nu is het wat liever allemaal.
Met dezelfde inzet gekoppeld aan het surplus aan kwaliteit wint Ajax natuurlijk ook van Vitesse.
Dat is niet de bedoeling. Bepaalde tradities moet je in ere houden en puntverlies voor Ajax in Arnhem is er één van.
Zondag Vitesse: Ik denk dat Vitesse Pantelic en De Zeeuw in de gaten zal houden. Het lastige van dit Ajax is dat er spelers zijn die goed zijn in de kleine ruimte en spelers die goed met ruimte om kunnen gaan. Wat zal Vitesse doen denken jullie? Druk zetten zodat Pantelic en Suarez ver van de goal worden gehouden maar daarbij wel het risico lopen dat Suarez met een steekbal gelanceerd kan worden, De Zeeuw eroverheen zal gaan OF op eigen helft verdedigen zodat de lange bal niet gespeeld kan worden door Ajax?
Ik ben benieuwd... geen idee eerlijk gezegd.
IK GELOOF!!!!!!
Eerst maar zien of de wedstrijd doorgaat, de weersvoorspellingen voor het weekend zijn niet positief. Mocht het wel doorgaan, dan is er een grote kans dat het weer z'n invloed gaat hebben op hoe de wedstrijd verloopt.
Helemaal vergeten, klopt
- Daily Blind
Rishi schreef:Zondag Vitesse: Ik denk dat Vitesse Pantelic en De Zeeuw in de gaten zal houden. Het lastige van dit Ajax is dat er spelers zijn die goed zijn in de kleine ruimte en spelers die goed met ruimte om kunnen gaan. Wat zal Vitesse doen denken jullie? Druk zetten zodat Pantelic en Suarez ver van de goal worden gehouden maar daarbij wel het risico lopen dat Suarez met een steekbal gelanceerd kan worden, De Zeeuw eroverheen zal gaan OF op eigen helft verdedigen zodat de lange bal niet gespeeld kan worden door Ajax?
Hoezo Pantelic? Die kan er toch niks van!
En wat dacht je van het schitterende Rood Swert Groen??Boabdil schreef:Ik vind geel zwart wel ongeveer de lelijkste kleurencombinatie die er is.
Geel-Swert gebruiken ze bij zeer slechtzienden ook vaak. Valt goed op.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Wat lees ik nu op http://www.vitesse.org? Demy de Zeeuw blijkt tien jaar geleden een seizoenkaart te hebben gehad in Arnhem:
Ik verwacht zelf een vergelijkbare tactiek als tegen Twente en PSV. Claudemir zal worden opgeofferd aan De Zeeuw, Greene zal veel tussen en vlak voor de centrale verdedigers spelen. Ik verwacht overigens deze opstelling (vrnl):
Velthuizen
Verhaegh
Sprockel
Van Diermen
Jong-a-Pin
Claudemir
Greene
Kaya
Stevanovic
Nilsson
Pluim
Kolk schijnt nog steeds niet fit te zijn. Het zou wel kunnen dat Bos in plaats van Kaya Hofs opstelt, wat ik niet hoop overigens. Of dat hij toch Molhoek of Jenner opstelt. De meeste spelers zijn net weer fit, wat dat betreft heeft hij wel wat keus.
De Zeeuw trainde ooit bij Vitesse
Demy de Zeeuw volgde ooit in een ver verleden enkele trainingen bij Vitesse. De geboren Apeldoorner deed dat in gezelschap van enkele plaatsgenoten. Uiteindelijk zagen de huidige Ajacied en zijn maatjes af van een langer verblijf in Arnhem en kozen zij voor Go Ahead Eagles.
'Die speelden toen nog in de eredivisie en hadden een betere naam qua jeugdopleiding', legt de 26-jarige middenvelder uit. 'Ik had bij Vitesse niet echt het leuke gevoel wat ik bij Go Ahead wel had. Je moest bijvoorbeeld na de training verplicht melk drinken. Dat vond ik niks. Er was gewoon geen leuke sfeer.'
Later keerde De Zeeuw toch weer terug bij Vitesse, zij het nu als toeschouwer. 'Toen ik bij Go Ahead zat en het eerste elftal in de eerste divisie speelde, werd het Gelredome geopend. Ik heb toen met mijn vader een seizoenskaart gehad voor een paar maanden en dat was wel leuk. Dat was toen een speciale actie omdat het stadion na de winterstop open ging.'
Ook speelde De Zeeuw met de jeugd van Go Ahead diverse keren tegen de Gelderse rivaal. 'Ik speelde altijd tegen Nicky Hofs', weet de international nog goed. 'Bij het Gelderse elftal kwamen we altijd weer samen in één team. We waren toen allebei een halve meter groot. Nicky was toen ook al een heel goede voetballer. Hij was echt het grote talent.'
De Zeeuw en Hofs schopten het uiteindelijk beiden tot het hoogste niveau. De kans is groot dat zij elkaar zondag bij Vitesse - Ajax opnieuw tegen het lijf lopen. Eerstgenoemde is in elk geval beducht voor de Arnhemmers die in eigen huis mogen aantreden. 'Ze zijn een goed voetballende ploeg met spelers die een actie hebben. We moeten ze dus niet onderschatten.'
Bron: Echo.nl 26-11-2009
Goede vraag. Vorig jaar begonnen ze met een stormloop op het doel van Ajax, maar ik verwacht zelf niet dat dat nu weer gebeurt, enerzijds omdat Ajax sterker is, en beter in vorm, en anderzijds omdat Vitesse toen beter draaide.Zondag Vitesse: Ik denk dat Vitesse Pantelic en De Zeeuw in de gaten zal houden. Het lastige van dit Ajax is dat er spelers zijn die goed zijn in de kleine ruimte en spelers die goed met ruimte om kunnen gaan. Wat zal Vitesse doen denken jullie? Druk zetten zodat Pantelic en Suarez ver van de goal worden gehouden maar daarbij wel het risico lopen dat Suarez met een steekbal gelanceerd kan worden, De Zeeuw eroverheen zal gaan OF op eigen helft verdedigen zodat de lange bal niet gespeeld kan worden door Ajax?
Ik verwacht zelf een vergelijkbare tactiek als tegen Twente en PSV. Claudemir zal worden opgeofferd aan De Zeeuw, Greene zal veel tussen en vlak voor de centrale verdedigers spelen. Ik verwacht overigens deze opstelling (vrnl):
Velthuizen
Verhaegh
Sprockel
Van Diermen
Jong-a-Pin
Claudemir
Greene
Kaya
Stevanovic
Nilsson
Pluim
Kolk schijnt nog steeds niet fit te zijn. Het zou wel kunnen dat Bos in plaats van Kaya Hofs opstelt, wat ik niet hoop overigens. Of dat hij toch Molhoek of Jenner opstelt. De meeste spelers zijn net weer fit, wat dat betreft heeft hij wel wat keus.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
schandelijke laster!!!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Hij boekt vooruitgang en er wordt nu gedaan alsof hij de nieuwe Van Basten is dus veel aandacht zal wel naar hem uitgaan. Ik vind Pantelic nog steeds te langzaam maar zo slecht als hij speelde in het begin speelt hij nu niet meer. Al heb ik liever Luis in de spits en een goede rechtsbuiten erbij.Zlatan Son of God schreef:Rishi schreef:Zondag Vitesse: Ik denk dat Vitesse Pantelic en De Zeeuw in de gaten zal houden. Het lastige van dit Ajax is dat er spelers zijn die goed zijn in de kleine ruimte en spelers die goed met ruimte om kunnen gaan. Wat zal Vitesse doen denken jullie? Druk zetten zodat Pantelic en Suarez ver van de goal worden gehouden maar daarbij wel het risico lopen dat Suarez met een steekbal gelanceerd kan worden, De Zeeuw eroverheen zal gaan OF op eigen helft verdedigen zodat de lange bal niet gespeeld kan worden door Ajax?
Hoezo Pantelic? Die kan er toch niks van!
IK GELOOF!!!!!!