Wat is er met jou gebeurd in Tanzania? Als ik dit een maandje terug had geschreven, had je me afgemaakt.goodfella schreef:Is dat zo?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hela! Dat zijn teksten die ik niet van jou verwacht!goodfella schreef:Vorig jaar verspeelde Ajax alles in februari...
Dit jaar kan het in november al voorbij zijn.![]()
Maar ik snap niet waarom iedereen elkaar na papegaait dat Martin Jol er wel wat van snapt itt Marco van Basten. We hadden vorig seizoen na 9 wedstrijden slechts een punt minder behaald. Tegen de degradatiekandidaten Sparta en Roda laten we punten liggen. Twee Brazilianen huren we voor een seizoen om ze vervolgens in het 2de wat ervaring op te laten doen? In de Uefa Lague is het alle hens aan dek. In Groningen speelt Sulejmani een prima pot, maar inmiddels is hij uit de picture verdwenen. Het duo Alderweireld - Vertonghen is met toeval tot stand gekomen. Emanuelson begint als hangende linksbuiten en staat 3 weken later linksback. Siem de Jong mag op donderdag in de basis starten en enkele dagen later zit hij niet eens bij de wedstrijdselectie. Kennedy wordt ook weer van stal gehaald. Waarom zou je nog een voorbereiding doen?

Jol is een betere trainer dan Van Basten, maar dat kan al snel. Hij blijft ook rustig. Maar hij heeft de moeilijke wedstrijden nog niet gehad. Eens zien wat er gebeurt als Ajax gaat verliezen.