Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
En zul je zien dat Cambuur het binnen een half uur helemaal laat lopen ...
Die deden het alle drie prima ja!
Niks gemist, Dubbel. Het was weer dramatisch ploegen en ploeteren. Goddank toch nog drie punten. Voer voor psychologen dit.
Ajax draait tot nu toe een uitstekende 2e seizoenshelft. Een wedstrijd niet gewonnen en de rest wel.
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat vrouwtje Ramona boven alles voor Ajax is. Dan komt een hele tijd niks. En dan Eniesee.
Dit is een grapje, toch?Nihad schreef: ↑za apr 23, 2022 6:10 pmAjax draait tot nu toe een uitstekende 2e seizoenshelft. Een wedstrijd niet gewonnen en de rest wel.
Tadic was slecht. Nog lang niet zo slecht als Blind en Haller maar wel slecht. Serieus: is die Haller technisch zwak, ja of ja? Het absolute dieptepunt was Berghuis. Dat leek op sabotage. Zoals ie ook tegen z’n kakkievrienden speelde. Opzouten deze zomer.
+ 1. Of je nou vertrekt of niet: je wilt toch iets tastbaars voor een jaar arbeid?
Vergeet Taylor niet.wimpey schreef: ↑za apr 23, 2022 7:45 pm+ 1. Of je nou vertrekt of niet: je wilt toch iets tastbaars voor een jaar arbeid?![]()
Ik zie Timber en Brobbey energie leveren. Dat valt op tussen schijndoden als Haller, Berghuis en Blind (hoe vaak leed die balverlies?). Ik snap dat niet. Jochies als leiders en ervaren overbetaalde figuren, die geleid moeten worden. Bizar.
wimpey schreef: ↑za apr 23, 2022 7:30 pmTadic was slecht. Nog lang niet zo slecht als Blind en Haller maar wel slecht. Serieus: is die Haller technisch zwak, ja of ja? Het absolute dieptepunt was Berghuis. Dat leek op sabotage. Zoals ie ook tegen z’n kakkievrienden speelde. Opzouten deze zomer.
Klaassen voegt voetballend niets toe. Het gematigde enthousiasme over Taylor deel ik niet. Draait veel te vaak terug. Speelt te obligaat. Van Gelderen lijkt me ook geen basismateriaal.
Nous was (uiteraard) weer afwezig. Wat is er met Licha? Die hebben we nodig. En Timber helemaal. Een witte raaf. Net als Brobbey. Daar zit tenminste energie in.