AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2
Zojuist reed een of andere suïcidale idioot met een Ajax-vlag uit zijn raam door Rotterdam. Zou de verzekering zoiets dekken?
Haha, hier ook. Proost en succes!wimpey schreef:Met Son speelt je heel anders. Via het middenveld. Hopelijk zijn Eriksen en Alli net zo anoniem als in London.Sandro schreef:Dat denk ik eigenlijk ook wel. Alleen heeft Son wel meer klasse denk ik, dus tja...misschien maakt het allemaal niet eens zoveel uit.raymon schreef:Ik denk overigens dat Ajax meer moeite heeft met een type Llorente dan een type Son.
Ik trek er een open. Genoeg geluld.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Besloten om thuis te kijken ipv in een pub. Geen zin in teveel onbekende Spurs fans om me heen. Dus heb m'n projector aangesloten, er komen wat bekende Spurs fans kijken, helemaal goed. Maar fuck wat is het spannend. Maar merk het ook aan mijn Spurs vrienden, hoe gespannen die zijn. Die hebben Europees natuurlijk al heel erg lang niets gewonnen, dus voor hen is het ook 'once in a lifetime'.
Nu bier.

Nu bier.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Fokking goede TV op AT5 nu. Live beelden bij de Arena. Aan de supporters kan het niet liggen. Dit wordt een Ajax-Twente sfeer, maar dan het 100-voudige.
Whitey on the moon.
Des te mooier als we ze pakken. Ik heb een hekel aan die club.raymon schreef:Maar merk het ook aan mijn Spurs vrienden, hoe gespannen die zijn. Die hebben Europees natuurlijk al heel erg lang niets gewonnen, dus voor hen is het ook 'once in a lifetime'.

Sowieso kunnen we wat mij betreft de Engelse teams niet genoeg in de pan hakken.
-
Het staat mij wel tegen dat werkelijk ieder programma op TV aan de haal gaat hiermee. De druk is echt enorm en, in mijn ogen, té.
Real en Juve waren onverwachte prestaties, nu wordt Ajax al naar de finale geschreven.
Real en Juve waren onverwachte prestaties, nu wordt Ajax al naar de finale geschreven.
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hekel aan Spurs? Ik vind ze juist wel sympathiek. Maar goed, in de pan hakken lijkt me voor vanavond een uitstekend idee.Yopii schreef:Des te mooier als we ze pakken. Ik heb een hekel aan die club.raymon schreef:Maar merk het ook aan mijn Spurs vrienden, hoe gespannen die zijn. Die hebben Europees natuurlijk al heel erg lang niets gewonnen, dus voor hen is het ook 'once in a lifetime'.![]()
Sowieso kunnen we wat mij betreft de Engelse teams niet genoeg in de pan hakken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Resultaat telt vanavond, meer niet ...
Blij met de punten ...
Inderdaad. Heel gevaarlijk.GangstaRiB schreef:Het staat mij wel tegen dat werkelijk ieder programma op TV aan de haal gaat hiermee. De druk is echt enorm en, in mijn ogen, té.
IK GELOOF!!!!!!
Same here. Linke wedstrijd. D'r staat een partij spanning op...Lionel schreef:Inderdaad. Heel gevaarlijk.GangstaRiB schreef:Het staat mij wel tegen dat werkelijk ieder programma op TV aan de haal gaat hiermee. De druk is echt enorm en, in mijn ogen, té.
Hopelijk dat een overvolle Arena dezelfde boost geeft als gisteren Anfield voor Liverpool.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik mag toch hopen dat onze spelers die tv programma's op dit moment niet bekijken 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Bij Veronica zie ik steeds items over finales, hebben ze daar wel door dat er vanavond eerst nog een wedstrijd gespeeld moet worden?
YNWA
-
Mazraoui basis zo te zien, voor de rest gebruikelijke 11
-
- AT Toto winner 15/16
Gelukkig de gebruikelijke basis, dus met Neres.
Ik ga me zo terugtrekken in mijn Ajax tunnel om er over ongeveer 180 minuten pas weer uit te komen. Tegen Juventus stamelde ik de laatste 5’ iets van: ‘ik kan er van de spanning verdomme niet eens van genieten!’ (Wat me in een vol en muisstil Bernabeu overigens wél lukte).
Succes, geloof, geniet, juich, vier en vooral: HEUJJHEUUJHEUUHJHEUEEJJJ!!

Succes, geloof, geniet, juich, vier en vooral: HEUJJHEUUJHEUUHJHEUEEJJJ!!

-
Op naar (weer) een historisch avond!!!!!

Het eten is goed zo te zien in Quatar
- Giacomo Puccini
Mazraoui in de basis, keurig! Beste tactiek in een thuiswedstrijd waarin je de tegenstander onder druk wil zetten.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Nou idd, stond er van te kijken.Iniesta schreef:Het eten is goed zo te zien in Quatar
Drake mag ik hopen?raymon schreef: komen wat bekende Spurs fans kijken, helemaal goed.

-
Inderdaad, vast zetten op eigen helft en ze gek combineren!Giacomo Puccini schreef:Mazraoui in de basis, keurig! Beste tactiek in een thuiswedstrijd waarin je de tegenstander onder druk wil zetten.

-
Hoor net dat Dolberg voor de zekerheid warming up heeft gedaan, Neres is echter fit genoeg om te starten!
Hmm, geen goed gevoel over deze wedstrijd. Damn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
O jee, hij is dus echt wel een twijfelgeval, hopelijk kan hij wel gewoon volle bak zijn ding doen.Gaizka1985 schreef:Hoor net dat Dolberg voor de zekerheid warming up heeft gedaan, Neres is echter fit genoeg om te starten!