Willem II - Ajax 23-02-2014

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 11:04 am

Haha, Wouter.

De simplistische manier waarop je hier je stelling beargumenteerd, doet signalen afgeven dat je niet erg veel kaas hebt gegeten van hoe snel de hersenpan van bepaalde topsporters moet functioneren en dat je waarschijnlijk ook net een stukje minder 'slim' bent dan je jezelf inschat. :smallgrin.gif:

Wouter schreef:

PIet Keizer destijds: "Voetbal speel je met je hersens."
Als die hersens zo belangrijk waren in het voetbal, had ik het wel verder geschopt dan Theo Janssen en Nicky Hofs, en heette de beste voetballer ooit niet Pele, Cruijff, Maradona of Messi, maar Albert Einstein.
:smallgrin.gif: :aai.gif:

Wouter
Berichten: 18984
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door Wouter » do feb 26, 2015 7:14 pm

Is dat niet precies wat ik opschrijf, Johan?
Waar jij het over hebt, het snelle overzicht etc., is het resultaat van de snelheid waarmee de hersenen de informatie van het oog ontvangen en daar iets mee doen. Je ziet het en je doet het, in een halve seconde. Dat heeft inderdaad iets met de hersenen te maken, maar niet zozeer met intelligentie en zeker niet met diepgaand denkwerk of zo.
Ik word gewoon een beetje kriebelig van mensen die voetbal zien als wetenschap en bijvoorbeeld Johan Cruijff aanzien voor een soort Albert Einstein, en zich zelfs naar hem gaan vernoemen... :confused.gif:

Hij kon goed voetballen, dat wel.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door Cruijff » do feb 26, 2015 7:29 pm

Wouter schreef:Ik word gewoon een beetje kriebelig van mensen die voetbal zien als wetenschap en bijvoorbeeld Johan Cruijff aanzien voor een soort Albert Einstein, en zich zelfs naar hem gaan vernoemen... :confused.gif:
Ik zou nooit de arrogantie durven hebben om de naam van zo'n grootheid te claimen wanneer ik niet by coincidence gewoon ook diezelfde achternaam zou hebben, Freundliche Freund. :666.gif:

Wouter
Berichten: 18984
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door Wouter » do feb 26, 2015 11:35 pm

:1evil.gif: Oh, ik dacht dat je bij Feyenoord had gevoetbald... :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door InnerHarbour » vr feb 27, 2015 9:25 am

Cruijff schreef:
Wouter schreef:Ik word gewoon een beetje kriebelig van mensen die voetbal zien als wetenschap en bijvoorbeeld Johan Cruijff aanzien voor een soort Albert Einstein, en zich zelfs naar hem gaan vernoemen... :confused.gif:
Ik zou nooit de arrogantie durven hebben om de naam van zo'n grootheid te claimen wanneer ik niet by coincidence gewoon ook diezelfde achternaam zou hebben, Freundliche Freund. :666.gif:
Dit in tegenstelling tot iemand die de naam van een bepaalde Argentijn heeft aangenomen. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door beelzebub » vr feb 27, 2015 9:33 am

Willen jullie geen grappen maken over mijn vriend Lionel Rampersadsingh. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Willem II - Ajax 23-02-2014

Bericht door Lionel » za feb 28, 2015 1:01 am

InnerHarbour schreef:
Cruijff schreef:
Wouter schreef:Ik word gewoon een beetje kriebelig van mensen die voetbal zien als wetenschap en bijvoorbeeld Johan Cruijff aanzien voor een soort Albert Einstein, en zich zelfs naar hem gaan vernoemen... :confused.gif:
Ik zou nooit de arrogantie durven hebben om de naam van zo'n grootheid te claimen wanneer ik niet by coincidence gewoon ook diezelfde achternaam zou hebben, Freundliche Freund. :666.gif:
Dit in tegenstelling tot iemand die de naam van een bepaalde Argentijn heeft aangenomen. :smallgrin.gif:
Haha zou je denken maar het is echt niet zo!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie