Ben jij nou een Ajacied?brigade zuid schreef:Wat een kutloting, totaal niet aansprekend en je gaat eraf.

Moderator: mods
Ben jij nou een Ajacied?brigade zuid schreef:Wat een kutloting, totaal niet aansprekend en je gaat eraf.
Ik ben een realist.Cruijff schreef:AFC Ajax, mag ik de clubnaam zo wel schrijven Zuidema?
Ben jij nou een Ajacied?brigade zuid schreef:Wat een kutloting, totaal niet aansprekend en je gaat eraf.Waar is je bravoure gebleven, we gaan er helemaal niet af
Nou, je 'realistische voorspellingen' zijn dan voorlopig nog niet uitgekomen, want tegen Legia Warschau had je er 0 vertrouwen in en vervolgens verslaan we die ploeg over twee wedstrijden met 0-4.brigade zuid schreef:Ik ben een realist.Cruijff schreef:Ben jij nou een Ajacied?Waar is je bravoure gebleven, we gaan er helemaal niet af
M.u.v. de voorhoede en keeper heeft Ajax steeds aan kwaliteit ingeboet. Doorstroming vanuit de jeugd lijkt me behoorlijk, maar niet afdoende om alle klappen op te vangen. Dan komt het dus aan op het aankoopbeleid, hetgeen faalt. Tevens vraag ik me af waarom Blind én Poulsen in één zomer vertrekken.Arthur schreef: Ik heb echt het idee dat die wedstrijd zo'n klap was voor de ploeg dat we sinds die tijd niet echt meer vooruit te branden zijn, maar er speelt ongetwijfeld meer dan dat alleen.
Klopt, op het middenveld en in de defensie hebben we veel kwaliteit ingeleverd.wimpey schreef:M.u.v. de voorhoede en keeper heeft Ajax steeds aan kwaliteit ingeboet. Doorstroming vanuit de jeugd lijkt me behoorlijk, maar niet afdoende om alle klappen op te vangen. Dan komt het dus aan op het aankoopbeleid, hetgeen faalt. Tevens vraag ik me af waarom Blind én Poulsen in één zomer vertrekken.
Eerder al gepost: volgens Poulsen benaderde Ajax hem i.p.v. andersom.Cruijff schreef: Ajax dacht hem met Zimling echter al vervangen te hebben en het respijt van Poulsen kwam dus net iets te laat.
Dnjepr heeft een veel betere selectie dan Legia... echt, ik snap niet dat mensen denken dat het een makkie wordt.Cruijff schreef:Nou, je 'realistische voorspellingen' zijn dan voorlopig nog niet uitgekomen, want tegen Legia Warschau had je er 0 vertrouwen in en vervolgens verslaan we die ploeg over twee wedstrijden met 0-4.brigade zuid schreef:Ik ben een realist.Cruijff schreef:Ben jij nou een Ajacied?Waar is je bravoure gebleven, we gaan er helemaal niet af
Cruijff schreef:Niemand hier die uitkijkt naar bijvoorbeeld Dnjepro Dnjepropetrovsk?
Hooo eens even! Ik zeg helemaal niet dat het makkelijk wordt. Maar als de supporters bang worden van een club die nog niet eens bovenaan staat in de competitie van Oekraïne is er ergens iets misgegaan met de Amsterdamse bluf.WP_LeGeNd schreef:Dnjepr heeft een veel betere selectie dan Legia... echt, ik snap niet dat mensen denken dat het een makkie wordt.
Bovendien is de gemiddelde leeftijd van die selectie 26.5 tegenover de broekies van ons...
Daar zit volgens mij ook wel een breekpunt bij dat Ajax. Had je toen wel de inventiviteit en creativiteit gehad om die Italiaanse muur te breken na de rode kaart (en om die Balotelli met al zijn gezuig gepast te kakken te zetten), dan waren we echt ergens doorheen gegaan qua bewustwording. Dat momentum was ontstaan tegen Barca, maar het was te snel weer voorbij door de fnuikende confrontatie met onze eigen onmacht en eigenlijk ook gebrek aan professionaliteit. Gewogen en toch te licht bevonden. Daarna kregen we nog de veegpartijen tegen RBS en als ik me het goed herinner hebben we daarna geen echt goede pot meer gespeeld.Arthur schreef: Mijn lat ligt in ieder geval wel wat lager. Ik denk dat het vorig jaar bij de 0-0 tegen Milan is misgegaan. Daarna hebben we in mijn herinnering geen wedstrijd meer gespeeld waar echt wat te genieten viel (want dat is toch vooral wat Ajax voor mij Ajax maakt). Ik heb echt het idee dat die wedstrijd zo'n klap was voor de ploeg dat we sinds die tijd niet echt meer vooruit te branden zijn, maar er speelt ongetwijfeld meer dan dat alleen.
Hehe.Cruijff schreef:AFC Ajax, mag ik de clubnaam zo wel schrijven Zuidema?
Ik vlieg op de 11e heen en de 13e terug; vliegtickets zijn geboekt. Ik mag wel hopen dat we wat kaartjes voor een uitvak krijgen!Cruijff schreef:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Fok it. Ik ga naar Kiev.![]()
Weet je al waar en hoe je dat gaat boeken? Hoeveel dagen trek je voor deze reis uit?
Dat zal heus wel gebeuren toch? Thijs? Info volgt over een X aantal dagen ? Als je zelf nu zonder geld zit kun je 't misschien omdraaien: Ajax jou laten betalen en als pers regelaartje, steward of loketmedewerker van het omwisselpunt naar Kiev mee.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik mag wel hopen dat we wat kaartjes voor een uitvak krijgen!
Gezelligheid Thijs! Pak je KLM, Lufthansa of die vage Oekraïense maatschappij?Thijs schreef:Ik hoop het, want ik ga ook! Whoehoe!
Het ticket is op zich even afzien, maar qua hotel zitten we al voor een paar schamele rotcenten prima in de binnenstad. En aangezien het bier ook niks kost, en we nu vanaf A´dam vliegen ipv vanaf Charleroi of weet ik veel wat, wordt het denk ik uiteindelijk qua kosten een ´normale´ Europese trip.
We gaan er woensdagochtend heen en vliegen zaterdagmiddag weer terug.
Anders kun je altijd nog buiten het stadion zingen!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik mag wel hopen dat we wat kaartjes voor een uitvak krijgen!
Wat is je bron??? Ik kom dit nog nergens tegen.brigade zuid schreef:Lees net dat de wedstrijd verplaatst is naar Krasnodar.
Ben al best wel een (heel klein beetje) gek so don't worry.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Laat je niet gek maken door BZ, Cruijff!