Ajax - Celtic 06-11-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Celtic 06-11-2013
Neeeeeee... Niet hoorn... Dit wordt nog spannend....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Veltman heeft echt een voortreffelijke wedstrijd gespeeld.
Wat gleden er trouwens weer veel mensen uit.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit is binnen!
Bij vlagen goed voetbal gezien en een geweldige goal. Genoeg positieve puntjes wat mij betreft. Nu werken aan dat vertrouwen en hopen op een spoedige terugkeer van Duarte.

Bij vlagen goed voetbal gezien en een geweldige goal. Genoeg positieve puntjes wat mij betreft. Nu werken aan dat vertrouwen en hopen op een spoedige terugkeer van Duarte.

Was niet veul, maar drie punten en dat telt ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 06, 2013 10:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh

MOTM by far: Veltman

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Net als tegen Vitesse. Moisander zal erin komen voor Denswil.Jabu schreef:Veltman heeft echt een voortreffelijke wedstrijd gespeeld.
Waardeloos gespeeld tegen een ongelooflijk beroerde tegenstander. Maar goed, wel een prachtige goal.
I think I lost my fucking headache
Ajaciedjuh schreef:![]()
![]()
![]()
MOTM by far: Veltman![]()
Met Schone.
-
Mijn vrouw vraagt lachend waarom ik van die rode oren heb (kwam beneden), alsof ik iets anders zou hebben bekeken, nee, dit was zo slecht, maar de uitslag is zo lekker.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Ook Denswil komt er wel, maar voorlopig even Veltman-Moisander.
Dik verdiende overwinning. Hopelijk geeft het Ajax een boost voor de komende weken. Nu nog Duarte voor Serero op het middenveld en dat ziet er ook weer een stuk beter uit. Klaassen speelde ook een goede wedstrijd. Als nu ook zijn teamgenoten zijn loonacties goed gaan inschatten, dan gaat hij er dit seizoen nog veel maken.
Ook Schöne heeft zich weer in de eerste 11 gespeeld.
Dik verdiende overwinning. Hopelijk geeft het Ajax een boost voor de komende weken. Nu nog Duarte voor Serero op het middenveld en dat ziet er ook weer een stuk beter uit. Klaassen speelde ook een goede wedstrijd. Als nu ook zijn teamgenoten zijn loonacties goed gaan inschatten, dan gaat hij er dit seizoen nog veel maken.
Ook Schöne heeft zich weer in de eerste 11 gespeeld.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo nov 06, 2013 10:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Laatste half uur zag je toch redelijk aanvallende intenties. Maar wat een onrust in die laatste vier minuten. Pffff. Hielden geen bal vast.
Veltman sterk. Da's mooi.
Veltman sterk. Da's mooi.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Laatste half uur krijg je veel meer ruimte en moet je eigenlijk uitlopen naar een 2-0. Behoudens die laatste vijf minuten was Ajax heer en meester. Die lui hebben volgens mij één kansje gehad? Oftewel, zeer verdiende overwinning met goede intenties en bij vlagen ook goed positiespel.
- InnerHarbour
Prima knokkend Ajax naar 3 punten. Laat Celtic eerst maar eens dat punt goedmaken. Na de kerst gaan we zoals elk jaar pas beginnen.
Thake that azijnzeikers!

Thake that azijnzeikers!
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo nov 06, 2013 11:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
YNWA
En met lichtpuntjes. Ik noem een Veltman en een Klaassen. Ook Schöne is gewoon basismateriaal als hij dit niveau blijft halen.Peter schreef:Laatste half uur krijg je veel meer ruimte en moet je eigenlijk uitlopen naar een 2-0. Behoudens die laatste vijf minuten was Ajax heer en meester. Die lui hebben volgens mij één kansje gehad? Oftewel, zeer verdiende overwinning met goede intenties en bij vlagen ook goed positiespel.
Is die Waterreus bedreigt in de trein? Opvallend positief over Ajax
Veltman was geweldig. Schone goed.
Dissonanten, Boilesen en De Jong. Laat De Jong alsjeblieft eens op krachten komen.
Dissonanten, Boilesen en De Jong. Laat De Jong alsjeblieft eens op krachten komen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, kreeg ook de indruk dat Schöne erg gemotiveerd was. Die wil basisplaats terug.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die goal is wel schitterend, hoor. Er staan zelfs mensen op uit hun rolstoel omdat ze het niet geloven.
Overigens is er wel een probleem op de vleugels. Sightorsson heeft daar niets te zoeken en Fischer viel ook niet goed in. Schöne speelde erg goed maar trekt ook steeds vanaf de vleugel naar binnen.
Begint de winterstop eerder, omdat ook het seizoen eerder is afgelopen?
De Jong kan die rustperiode wel gebruiken denk ik.
De Jong kan die rustperiode wel gebruiken denk ik.
Dat was het dus, die goal was schitterend, maar verder ...
Blij met de punten ...
Waterreus genoot van denswill.... Dussss
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
De hele voorhoede is een probleem.Jabu schreef:Overigens is er wel een probleem op de vleugels. Sightorsson heeft daar niets te zoeken en Fischer viel ook niet goed in. Schöne speelde erg goed maar trekt ook steeds vanaf de vleugel naar binnen.
Godsamme, wat is die gelijkmaker van Milan uit een onterechte pingel belangrijk geweest zeg. Anders lig je zo maar op schema voor de tweede plaats.
I think I lost my fucking headache