Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax-Psv JC schaal 05-08-2012
Narsingh en Mertens' zaten in de broekzak van Dijks en Ricardo. Het is het centrum met Blind. Dat kan echt niet tegen een goede tegenstander.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Blind weer erg attent daar.
Gelukkig verloren. Stel je voor dat je deze pot wint en dat men dan concludeert dat de selectie wel sterk zat is...
Gelukkig verloren. Stel je voor dat je deze pot wint en dat men dan concludeert dat de selectie wel sterk zat is...
Blind verkopen en een aantal spelers op de wachlijst voor het eerste Frank de Boer moet morgen maar eens met z'n vuist op tafel slaan voor het telaat is wanvertoning dit
Theo mag naar Arnhem voegt niks toe
Theo mag naar Arnhem voegt niks toe
En Alderweireld werd er moedeloos van. Blind rammelde aan alle kanten.Ajaciedjuh schreef:Narsingh en Mertens' zaten in de broekzak van Dijks en Ricardo. Het is het centrum met Blind. Dat kan echt niet tegen een goede tegenstander.
Van die kinderen kan je niets verwachten.
Alderwereld mist een leider naast em
Blind is gruwelijk slecht
Janssen is traag en liet weinig zien
Siem op middenveld vind ik niks
Fischer is niet zo onbevangen als verwacht
Ozi nog steeds slecht, geen vlees, geen vis
Al met al; een paar aankoopjes zouden niet misstaan.
Vooral een centrale verdediger !!!!!
Alderwereld mist een leider naast em
Blind is gruwelijk slecht
Janssen is traag en liet weinig zien
Siem op middenveld vind ik niks
Fischer is niet zo onbevangen als verwacht
Ozi nog steeds slecht, geen vlees, geen vis
Al met al; een paar aankoopjes zouden niet misstaan.
Vooral een centrale verdediger !!!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Siem de Jong ook gewoon volop bij twee goals betrokken hè.. Anita heeft ook betere wedstrijden gespeeld. Aras was nog minder dan Narsingh?
Goeie genade hebben jullie Blind weer gezien by die vierde goal? Hoe is het mogelijk dat Fran de Boer dit niet al lang gezien en verholpen heeft. Ieder geval, als hij tegen AZ weer in de basis staat, dan zal ik niet eens de moeite nemen om die wedstrijd te bekijken. Als een coach door onkunde de boel naar de sodemieter helpt, stem ik met mijn voeten.
Ik las laast: Siem is de snelste bij Ajax.... Echt????
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Laat die 2 miljoen maar komen.T82 schreef:Siem de Jong ook gewoon volop bij twee goals betrokken hè.. Anita heeft ook betere wedstrijden gespeeld. Aras was nog minder dan Narsingh?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Blind loopt weg bij eerste paal. Goal!!!
Je leert bij de F jes dat je de paal niet mag verlaten.
Wordt uitgekapt en er uit gelopen. Goal 2
Slap ingrijpen wederom!!!
Blind laat wijnaldum lopen. Goal 4
Duidelijker kan je het niet hebben. 3x door zijn toedoen!!!
Strik erom en wegwezen!!!
Maar dit wisten we vorig seizoen al!!!!
Dat is juist, Mano. Maar hoe komt het dat een coach (die zelf als speler ook regelmatig in de meeste wedstrijden een booboo maakte), die toch een examen moet hebbben afgelegd, dat niet ziet en ingrijpt. I blame de Boer!!!Mano schreef:Blind loopt weg bij eerste paal. Goal!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als ons TH ook zo denkt, wordt het komende seizoen een ramp. Écht.Le T. schreef:Flatteuze uitslag.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Le T. kennende bedoelt hij dat het 6/7-2 had moeten worden ipv 4-2.
Denk dat de boer het ziet en deze wedstrijd gebruikt om de aankoop van een cv te verduidelijken.
Blind is 5de keus.
Blind is 5de keus.
- Ajaciedjuh
Och, we moeten ook niet overdrijven. Met een goede centrale verdediger (aankoop), Eriksen, Gregory (Ricardo speelde overigens prima), Boilesen, Boerrigter en Sulejmani erbij, ziet het er heel anders uit. Aangevuld met Sana (afwachten) en mogelijke aanvallende verstekingen.
Inderdaad, dit had ik niet eens per ongeluk willen winnen. Goed dat duidelijk is dat we er op deze manier echt niet klaar voor zijn. Ik ben erg benieuwd wat er nog gaat gebeuren voor wat betreft versterking achterin.wimpey schreef: Gelukkig verloren. Stel je voor dat je deze pot wint en dat men dan concludeert dat de selectie wel sterk zat is...
Nil volentibus arduum
Ik vond vooral de 2 goals van Ajax erg flatteus. Daardoor lijkt het alsof we aanvallend wat in te brengen hadden.Jöhnk schreef:Le T. kennende bedoelt hij dat het 6/7-2 had moeten worden ipv 4-2.
Positief was wel Dijks, Schöne viel ook wel aardig in maar daar verwacht ik ook weer niet al te veel van. Ook gaf de wedstrijd me het gevoel dat Janssen al op weg is naar de uitgang en dat ontneemt De Boer weer een mogelijkheid om de verkeerde opstelling te maken. Maar of Vitesse nou na vanavond nog even wat dieper in de buidel tast...
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wordt een wurg seizoen en dat vind ik zwaar kut AZ thuis en voor de beker uit Utreg galgje galgje 

2017 gaat over de coulance van sommige posters op dit forum ten opzichte van het TH (gesanctioneerd door Cruijff), nergens anders over.InnerHarbour schreef:
Oh vandaar die verwijzing naar het pas in 2017 afrekenen.
Ik vind het onbestaanbaar dat Ajax geen kloot heeft gedaan deze zomer aan een opzichtig zwakke selectie. En dat is één op één het TH. Ze hebben nog 26 dagen...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het is op zijn minst bizar om bepaalde mensen weg te terroriseren omdat de opleiding ruk is, om vervolgens alles op doorstromende spelers uit die opleiding te zetten. Een beleid wat je op zijn minst bijzonder mag noemen.
I think I lost my fucking headache
Een beetje overdreven Zeux, er is een basisspeler vertrokken. Maar die moeten ze inderdaad wel vervangen. En eigenlijk had dat al gebeurd moeten zijn.
De paniek heeft hier alweer toegeslagen. Het was slecht, maar Ajax mist een behoorlijk aantal spelers. Schone bevalt mij wel trouwens.
15 mei 2011.
Het eerste moment om te oordelen is wat mij betreft aan het einde van de transfermarkt. Het is bepaald niet ideaal dat we nu nog zaken moeten doen maar we zijn nu eenmaal niet de grootste vis in de vijver. Dat betekent dat je soms afhankelijk bent.
Als je door een week langer te wachten een speler hebt die ook een klasse beter is dan het alternatief dan kan dat soms een goede beslissing zijn. Het worden spannende dagen tot het einde van de maand.
Als je door een week langer te wachten een speler hebt die ook een klasse beter is dan het alternatief dan kan dat soms een goede beslissing zijn. Het worden spannende dagen tot het einde van de maand.
Nil volentibus arduum
Hoor de Boer zeggen dat "De Boer: halen van een spits hangt af van blessuregevoeligheid Sigthorsson " en zo te zien heeft ie deze wedstrijd gebruikt om te kijken of dat ie achterin versterking nodig heeft.En ik maar denken dat je met een goede verdediging je al voor 70% kampioen bent in Nederland .. Investeer toch eens en sla niet door met dat hand op de knip beleid ..
Maar goed, dat gaan nog leuke CL. wedstrijdjes worden .. voor de tegenstander ...
Maar goed, dat gaan nog leuke CL. wedstrijdjes worden .. voor de tegenstander ...
Blij met de punten ...