Ja.Thijs schreef:Ff snel :Klopp is de trainer van Dortmund toch?
Champions League 2012-2013
Moderator: mods
Re: Champions League 2012-2013
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
wat een groot voordeel dit.. Ook geen EL.. na de winterstop. Kan ajax zich helemaal richten op de competitie.. Ook al had je het team van verleden jaar dan had je nu ook geen kans gemaakt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Geen leuke loting wat mij betreft. Madrid heb ik wel even gezien en City heeft al zijn charme verloren. Alleen Dortmund vind ik leuk. Ben met de vorige CL ontmoeting ook daar geweest en ik heb wel zin om een keer terug te gaan.
Sportief gezien is het natuurlijk een drama. Zou me niet verbazen als we geen punt halen.
Sportief gezien is het natuurlijk een drama. Zou me niet verbazen als we geen punt halen.
Nil volentibus arduum
Met nul punten naar huis en 4 tot 6 keer ingemaakt worden met een doelpuntje of 2, 3, 4 verschil? Dat kan natuurlijk best eens doorwerken in de competitie.wimpey schreef:Ja, als we er dan toch hard afgaan.... Na 6 potjes alles op de eredivisie. Simpel zat.Benji schreef:Doe Dortmund maar!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik denk dat Cruijff gaat zeggen dat we best een kans maken!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Frank, wat een held:

Frank&Ronald de Boer @FrankRonald1970
F. Wanneer is de finale??

Frisse schreef:Met nul punten naar huis en 4 tot 6 keer ingemaakt worden met een doelpuntje of 2, 3, 4 verschil? Dat kan natuurlijk best eens doorwerken in de competitie.wimpey schreef:Ja, als we er dan toch hard afgaan.... Na 6 potjes alles op de eredivisie. Simpel zat.Benji schreef:Doe Dortmund maar!
Heeft Verheijen daar eigenlijk ook onderzoek naar gedaan?
Alle drie wel leuke reisjes, ben alleen vorig jaar al in Manchester en Madrid geweest ;). Denk dat ik Manchester wel nog een keertje meepak en Dortmund sowieso.
- Jinne
- Site Admin
Dortmund viel wel tegen vorig seizoen, terwijl ze toch niet in supersterke poule zaten en ook City ging natuurlijk nat. Dan waren wij nog dichtste bij plaatsing.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Aan Real Madrid hebben we toch mooie herinneringen?
Gewoon balletje hooghouden en dan worden ze gek
Gewoon balletje hooghouden en dan worden ze gek

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- InnerHarbour
Juist ja.InnerHarbour schreef:Als het een beetje tegenzit heb je Real Madrid, Manchester City en Dortmund in je poule. Ik zeg, nul punten in dat geval, nou vooruit in de laatste wedstrijd als er voor de tegenstander niets meer op het spel staat, ééntje voor de moeite.
YNWA
- Ajaciedjuh

Benji schreef:Frank, wat een held:
Frank&Ronald de Boer @FrankRonald1970
F. Wanneer is de finale??
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Makkie ben benieuwd wie er 2e wordt Real of MC wie er met ons meegaat naar de knockout fase 

Wij zijn toch wel verplicht aan onze stand om hier minimaal tweede te worden. Hoe vaak hebben Dortmund en City nou de CL gewonnen? 

- AT Toto winner 09/10
Ja ik ben vorige seizoen ook uitgerekend naar Madrid en Manchester gegaan. Ik wil in ieder geval naar Dortmund. Ik vrees dat er niet veel Ajacieden naar Real gaan, voor de derde keer op rij...Alexander schreef:Alle drie wel leuke reisjes, ben alleen vorig jaar al in Manchester en Madrid geweest ;). Denk dat ik Manchester wel nog een keertje meepak en Dortmund sowieso.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Ajax zal inmiddels wel spijt hebben van die goedkope blinde ppt'jes... 

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
18 sept dortmund uit
6 nov city uit
4 dec madrid uit
6 nov city uit
4 dec madrid uit
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Voor 60 euro op en neer naar Manchester, Dortmund doen we met de auto. Jottum, over 3 weken al. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit dus.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Eigenlijk een dramatische loting. We gaan niet veel verdienen, ben ik bang...
Wanneer wordt er wat bekendgemaakt over het verkoop morgen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Gelijk in Dortmund de eerste klap uitdelen dus. Dan thuis een puntje tegen Madrid en als je dan City verslaat ben je al bijna een ronde verder.
Speelschema is voor mij persoonlijk wel bijzonder slecht. Dortmund uit kan ik waarschijnlijk wel vergeten en Madrid thuis zit ik in Toscane.

Speelschema is voor mij persoonlijk wel bijzonder slecht. Dortmund uit kan ik waarschijnlijk wel vergeten en Madrid thuis zit ik in Toscane.
Nil volentibus arduum
-
Oh godverdomme kut, moet ik voor m'n werk in München zijn op 7 en 8 november...dat verzin je toch niet.
Kijken of er tickets zijn van Manchester naar München en dan maar lullen als brugman morgen op kantoor. KAF
edit: ok, kan voor 100 piek van Manchester naar Munchen vliegen. Zucht.
Kijken of er tickets zijn van Manchester naar München en dan maar lullen als brugman morgen op kantoor. KAF
edit: ok, kan voor 100 piek van Manchester naar Munchen vliegen. Zucht.
Ondanks dat ik vorig jaar al in Manchester was heb ik m'n ticket al geboekt. Via Liverpool deze keer, voor een schappelijke 60 euro.
Dortmund wil ik met de auto, maar denk dat ik niet de enige Ajacied ben die daar heen wilt. Iemand enig idee hoe groot hun uitvak is?
Madrid is al behoorlijk aan de prijs. Ik wacht die nog even af, was daar vorig jaar ook al en heb geen zin om er weer voor lul heen te gaan.
Dortmund wil ik met de auto, maar denk dat ik niet de enige Ajacied ben die daar heen wilt. Iemand enig idee hoe groot hun uitvak is?
Madrid is al behoorlijk aan de prijs. Ik wacht die nog even af, was daar vorig jaar ook al en heb geen zin om er weer voor lul heen te gaan.