1e goede actie van Eriksen na rust en prompt een doelpunt.Ajaciedjuh schreef:Daar is hij toch![]()
FC Utrecht - Ajax 6-11-2011
Moderator: mods
Re: FC Utrecht - Ajax 6-11-2011
- Ajaciedjuh
Wedstrijd hoeft niet verloren te worden als achterin een beetje oplet. Sulejmani 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Pfffffffffffff SULEJMANI !!! Enkele reis naar Servië graag!!
4 keer scoren in Utrecht en nog op verlies staan :(
Wat is dit voor een wedstrijd joh? Ik zou er nog maar even vol voor gaan als ik Ajax was. Dit is zo'n gekke wedstrijd dat wij ook nog wel twee keer kunnen scoren.
Nil volentibus arduum
Nee, tis allemaal stukken beter geworden.Zet die bril toch eens af.Onze achterhoede in welke samenstelling dan ook is bibberen geblazen.Ons middenveld komt steeds in dit soort wedstrijden te kort ..Arthur schreef:Totaal niet mee eens999 schreef:Afijn, tis alleen maar slechter geworden onder Frenkie ...
En dan te bedenken dat Utrecht ook niks bijzonders is ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 06, 2011 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Persoonlijke foutenArthur schreef:4 keer scoren in Utrecht en nog op verlies staan :(
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bovenberg is overigens een betere rechtsback dan Van der Wiel. Heb hem vorig seizoen 8 keer live in actie gezien bij Excelsior en toen viel hij me altijd al positief op.
- InnerHarbour
Door meisje Eriksen, goed dat zijn handtas niet in de weg zat met koppen.
YNWA
Inderdaad, Utrecht is wel degelijk te pakken. Zelfs nu nog. Als ze het achterin nou eens onder controle houden.Marillion schreef:Wat is dit voor een wedstrijd joh? Ik zou er nog maar even vol voor gaan als ik Ajax was. Dit is zo'n gekke wedstrijd dat wij ook nog wel twee keer kunnen scoren.
Het is niet beter en niet slechter geworden. Dit is gewoon wat deze ploeg maximaal kan999 schreef:Nee, tis allemaal stukken beter geworden.Zet die bril toch eens af.Onze achterhoede in welke samenstelling dan ook is bibberen geblazen.Ons middenveld komt steeds in dit soort wedstrijden te kort ..Arthur schreef:Totaal niet mee eens999 schreef:Afijn, tis alleen maar slechter geworden onder Frenkie ...
Een kwartier nog. De dood of de gladiolen. Einde titelkansen of een wonderbaarlijk terugvechten naar 6-5, waarna ze helemaal in de flow zitten.
Zuidema schreef:Een kwartier nog. De dood of de gladiolen. Einde titelkansen of een wonderbaarlijk terugvechten naar 6-5, waarna ze helemaal in de flow zitten.

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Bossen gaat nu zijn stempel drukken (los vd de pingel waar hij 5 m vandaan staat).
Zelfs het doorgaan/natrappen op die tegenstander bij de middenlijn deed hij als een juffertje.SylvievdVaart schreef:Erika moet nog duidelijk een vent worden. Tjonge, wat een jongetje is dat toch.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
1ste helft 4 m erbij, dus nu minimaal 5
Jezus, Ebecilo. Dat gepiel kan echt niet nu. 

Leren ze op de training ..Zuidema schreef:Jezus, Ebecilo. Dat gepiel kan echt niet nu.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Graaaaaag!999 schreef:Kun jij um niet onder handen nemenSylvievdVaart schreef:Erika moet nog duidelijk een vent worden. Tjonge, wat een jongetje is dat toch.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
.. Dat wordt zunne dood ..SylvievdVaart schreef:Graaaaaag!999 schreef:Kun jij um niet onder handen nemenSylvievdVaart schreef:Erika moet nog duidelijk een vent worden. Tjonge, wat een jongetje is dat toch.

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
We zijn in ieder geval consequent na CL en om 12:30. 

Ik zie de interviews na afloop met Vertonghen, Vd Wiel, etc. alweer voor mij: "Tsja, ik begrijp echt niet hoe dit nu weer kan. Tegen Zagreb speelden we zó goed en nu is Utrecht opeens heel fel.."
- SylvievdVaart
En: "We hebben het weggegeven de eerste minuten na rust".Jabu schreef:Ik zie de interviews na afloop met Vertonghen, Vd Wiel, etc. alweer voor mij: "Tsja, ik begrijp echt niet hoe dit nu weer kan. Tegen Zagreb speelden we zó goed en nu is Utrecht opeens heel fel.."
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Jezus, Sulejmani, wat ben je toch ongelooflijk aan het knoeien.