ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011
Ongelooflijk
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Verder, moet je deze goal van ADO dan maar eens bekijken .. LOL ..Arthur schreef:Vind ik niet. Het voetbal is zeker niet goed, maar we zijn in ieder geval wel verder qua positiespel, druk zetten, etc. Als er van de zomer kwaliteit kan worden gehaald is dat in ieder geval een basis.Jöhnk schreef:Dat is zeer zeker waar, 999.999 schreef:
Maar dan is er nog onze achterhoede ... en zo is er altijd wat ... Je kan lullen wat je wilt Johnk, je kan hoog of laag springen, je kan w.b. de Boer roepen dat het allemaal beter is, maar als je echt eerlijk bent is het nog steeds drie keer niks op het veld ..Zelfs niet tegen een ADO wat er ook weinig van bakt ...
Blij met de punten ...
GODVERDOMME!
- Monkey Tonk
ik lig dubbel.
- Ajaciedjuh
Blunder Jantje
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sorry, om deze kon ik alleen maar lachen....
- InnerHarbour
Hollebollegijs blijft weer lekker op zijn lijnstaan ibij een corner in het 5 meter gebied.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik ben er wel klaar mee.
Ajax verdient niets. Wat een beschamend gepruts.

Het stinkt aan alle kanten!
Ja, daar heb je dus die betere spelers voor nodig. Maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is dat je vriend Jol er nog minder van bakte dit seizoen.999 schreef:Verder, moet je deze goal van ADO dan maar eens bekijken .. LOL ..Arthur schreef:Vind ik niet. Het voetbal is zeker niet goed, maar we zijn in ieder geval wel verder qua positiespel, druk zetten, etc. Als er van de zomer kwaliteit kan worden gehaald is dat in ieder geval een basis.Jöhnk schreef:
Dat is zeer zeker waar, 999.
Laatst gewijzigd door Arthur op zo mar 20, 2011 2:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een godvergeten zootje.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Verdediging staat bij elke ADO goal positioneel te SCHUTTEREN, Arthur ..Arthur schreef:GODVERDOMME!
Blij met de punten ...
Waarom denk je dat ik vloek? Omdat ik blij ben met onze verdediging?999 schreef:Verdediging staat bij elke ADO goal positioneel te SCHUTTEREN, Artur ..Arthur schreef:GODVERDOMME!

- Ajaciedjuh
ADO ook niet.joey schreef:Ajax verdient niets. Wat een beschamend gepruts.![]()
![]()
- Monkey Tonk
Heb me prima vermaakt. Tranen in mijn ogen van het lachen. Geweldige pot.
Gewoon 3x geblunder....
Castillion bevalt me overigens wel. Nog wat onbehouwen in z'n enthousiasme, maar speelt wel aardig.
Castillion bevalt me overigens wel. Nog wat onbehouwen in z'n enthousiasme, maar speelt wel aardig.
Wat Jol er mee te maken heeft begrijp ik niet, schrijf dat geneuzel maar toe aan het weinige verstand wat je blijkbaar hebt ..Arthur schreef:Ja, daar heb je dus die betere spelers voor nodig. Maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is dat je vriend Jol er nog minder van bakte dit seizoen.999 schreef:Verder, moet je deze goal van ADO dan maar eens bekijken .. LOL ..Arthur schreef: Vind ik niet. Het voetbal is zeker niet goed, maar we zijn in ieder geval wel verder qua positiespel, druk zetten, etc. Als er van de zomer kwaliteit kan worden gehaald is dat in ieder geval een basis.
Blij met de punten ...
Zo zie je hoe belangrijk een ingespeelde verdediging is. Je kunt niet zomaar de beste spelers verliezen en denken dat je gewoon verder gaat op de goede weg. Volgend jaar moet het dan maar gebeuren. 

Beter dan Cvitanich. Maar dat kan al snel.Benji schreef:Gewoon 3x geblunder....
Het werkt mij ook op mijn lachspieren, MT. Ik kan dit moeilijk serieus nemen.

Laatst gewijzigd door joey op zo mar 20, 2011 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Het ligt niet alleen aan Verhoeven, maar je kunt wel zeggen dat het seizoen voorbij was toen Stekelenburg zijn vinger brak. Die redde tenminste nog wel eens de verdediging als ze een fout maakten. Nu gaat de bal er elke keer in.
Wellicht dat ik een nuilert ben hoor, maar zo'n ploeg gun je toch niet eens om punten te halen...
Bahbah... ik heb niet eens meer medelijden met ze... het is gewoon een beroerd gezicht dit... Ze moeten zich kapot schamen.
Bahbah... ik heb niet eens meer medelijden met ze... het is gewoon een beroerd gezicht dit... Ze moeten zich kapot schamen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Eensbanjavi schreef:Wellicht dat ik een nuilert ben hoor, maar zo'n ploeg gun je toch niet eens om punten te halen...
- Ajaciedjuh
Onverdiende nederlaag, maar wat een gepruts achterin.
Einde kampioenschap
Einde kampioenschap
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onverdiende nederlaag? Toe dan.