Eens, ik heb het ook al vaker gezien in andere wedstrijden. Valt me erg tegen.joey schreef:Je ziet nu ook het zwakke punt van Eriksen. Zit hem op zijn huid en hij verdwijnt in het niets.
FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
Daarom: De Boer gaat te snel met dit systeem. Er geen enige zekerheid of automatisme. Dat moet eerst maar eens neergezet worden. Jol zag het dus nog niet zo slecht....wimpey schreef:Voila. Het Ajax van LvG was ook fysiek top. En in staat om de organisatie te bewaren wanneer het niet liep. Vandaag zijn de ruimtes weer enorm. Lekker voor Utrecht, die snijden keer op keer als een mes door de boter.joey schreef:Als je fysiek minder bent moet je de bal snel rondspelen en de duels ontlopen. Maar daarvoor moet je zuiver passen en bewegen zonder bal. Dat gebeurt dus niet.
Whitey on the moon.
De Boer, haal die verschrikkelijke Sulejmani eraf! 

Het stinkt aan alle kanten!
Ik geef je volledig gelijk. Erger me kapot aan die slapjanus.joey schreef:De Boer, haal die verschrikkelijke Sulejmani eraf!
- Ajaciedjuh
Ondanks het nu ook minder met Utregg is, kan Ajax geen vuist maken. Bedenkelijk Nivo. Kampioensaspiraties kan weer de koelkast in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat doe ik al vanaf het moment van z'n 'wederopstanding'wimpey schreef:Ik geef je volledig gelijk. Erger me kapot aan die slapjanus.joey schreef:De Boer, haal die verschrikkelijke Sulejmani eraf!
- SylvievdVaart
Tja, eigenlijk kan praktisch heel Ajax gewisseld worden vandaag. Misschien Ajax eruit, Barca erin 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Waarvan idd geen sprake is geweest.Benji schreef:Dat doe ik al vanaf het moment van z'n 'wederopstanding'wimpey schreef:Ik geef je volledig gelijk. Erger me kapot aan die slapjanus.joey schreef:De Boer, haal die verschrikkelijke Sulejmani eraf!
- Ajaciedjuh
Ebic eindelijk een keer buitenom!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
FC Utrecht - Ajax 23-01-2011
Nee joh. Tegen de meeste tegenstanders in nl kan het gewoon, en zo blijven spelen is de snelste manier om het onder de knie te krijgenGangstaRiB schreef:De Boer gaat te snel met dit systeem. Er geen enige zekerheid of automatisme. Dat moet eerst maar eens neergezet worden. Jol zag het dus nog niet zo slecht....
-
Nope, dit komt niet meer goed vandaag. Iedereen verliest z'n persoonlijke duels en Utrecht is heer en meester.
Whitey on the moon.
Of Utrecht eruit en Feyenoord erin ..SylvievdVaart schreef:Tja, eigenlijk kan praktisch heel Ajax gewisseld worden vandaag. Misschien Ajax eruit, Barca erin
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Cvitanich is me een potje slecht. Komt in aanmerking voor Jupiler League.
Zo dat was de laatste keer Cvitanich. Daahaag.
Zo dat was de laatste keer Cvitanich. Daahaag.
Meteen doorverkopen naar Argentinie en je verlies nemen.
Ze hebben het prutser Vorstermans nog niet eens moeilijk kunnen maken...
Ze hebben het prutser Vorstermans nog niet eens moeilijk kunnen maken...
-
Mensen hier vinden Mickey slecht, maar Eriksen spant de kroon hoor vandaag.
Whitey on the moon.
Onze spelers snappen het niet. Nog altijd niet. Voetbal is in de 1e plaats duels uitvechten, bewegen. Werken zonder bal.
Eriksen zakt me vandaag ook door de ondergrens. Bij ieder zuchtje tegenstand levert hij de bal in.
Eriksen zakt me vandaag ook door de ondergrens. Bij ieder zuchtje tegenstand levert hij de bal in.
- Ajaciedjuh
Nu komt alles goed!
999 schreef:Of Utrecht eruit en Feyenoord erin ..SylvievdVaart schreef:Tja, eigenlijk kan praktisch heel Ajax gewisseld worden vandaag. Misschien Ajax eruit, Barca erin

Valt er toch nog iets te lachen.

Goed, we zijn weer terug op aarde. Nu weten we waar Ajax staat. De Boer mag laten zien dat hij hier iets van weet te maken.
Danny zit er meteen weer bij zoals bij eindstadium-terminaal Jol
Frank mag wel oppassen, Blind zal de messen uit het vet halen en slijpen.Benji schreef:Danny zit er meteen weer bij zoals bij eindstadium-terminaal Jol

- Ajaciedjuh
Leuk om zo'n talenten achter de hand te hebben, maar als basis is het (nog) niet Ajax-waardig.
Benji schreef:Danny zit er meteen weer bij zoals bij eindstadium-terminaal Jol
Ik zou er ook zo bijzitten als mijn zoon zo liep te voetballen.
Ajax is echt kansloos.
Zo het AJAX kwartiertje .. Pakken we toch nog de 2 - 2 in de laatste minuut ...
Blij met de punten ...
Alleen de keeper is vandaag Ajax-waardig.Ajaciedjuh schreef:Leuk om zo'n talenten achter de hand te hebben, maar als basis is het (nog) niet Ajax-waardig.
Ach ja, Ten Cate, Koster en Van Basten wisten tenminste wel in Utrecht te winnen 

15 mei 2011.