Jol maar weer terughalen, Voetske?999 schreef:Dus op het moment dat de tegenstander druk gaat zetten zakt het weer een heel eind terug in nivo ..

Wat verwacht je van de Boer, dat ie Ajax in een week op het niveau van Madrid brengt?
Moderator: mods
Jol maar weer terughalen, Voetske?999 schreef:Dus op het moment dat de tegenstander druk gaat zetten zakt het weer een heel eind terug in nivo ..
Terug op het 'oude' nivo, helaas. Er is geen opbouw meer. Langzamerhand weer lange ballen. Demmy komt niet meer in het spel voor.999 schreef:Dus op het moment dat de tegenstander druk gaat zetten zakt het weer een heel eind terug in nivo ..
Nee, natuurlijk niet. Maar ik had wel de stille hoop dat Ajax de rust en het overleg in zijn spel kon vasthouden als een tegenstander druk zette op man en bal. Dat is duidelijk nog wat te vroeg.wimpey schreef: De Boer is geen magier.
999 heeft gelijk, hoor. De wedstrijden zonder Suarez en EH van zijn lieveling Jol waren stúkken beter dan deze wedstrijd...wimpey schreef:Jol maar weer terughalen, Voetske?999 schreef:Dus op het moment dat de tegenstander druk gaat zetten zakt het weer een heel eind terug in nivo ..![]()
Wat verwacht je van de Boer, dat ie Ajax in een week op het niveau van Madrid brengt?
Een week geleden speelden we als een kroegelftal. Alles lang op de man met de bierbuik. Effe geduld he...Zuidema schreef:Nee, natuurlijk niet. Maar ik had wel de stille hoop dat Ajax de rust en het overleg in zijn spel kon vasthouden als een tegenstander druk zette op man en bal. Dat is duidelijk nog wat te vroeg.wimpey schreef: De Boer is geen magier.
Yep, passing wordt ook weer slordig.999 schreef:Structuur is weg, tis weer veel lopen met de bal ...
Klopt. De intenties van FdB lijken me in ieder geval duidelijk na een paar potjes. En daar ben ik best wel blij mee. Dat Ajax die ook onder druk kan blijven uitvoeren is een langer proces.wimpey schreef: Een week geleden speelden we als een kroegelftal. Alles lang op de man met de bierbuik. Effe geduld he...