Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Jöhnk » vr sep 18, 2009 9:23 am

Inderdaad, Luuk.

Tot de 16 ging het redelijk. Daarna wist Ajax het niet meer. Gebrek aan kwaliteit (Kennedy), vorm (Suarez) en spelpatronen. En natuurlijk ook de verdienste van Timisoara. Die ploeg kan verdedigen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door FlaFlu » vr sep 18, 2009 9:24 am

Die Pantelic heeft echt geen bal fatsoenlijk geraakt. Indien er sprake is van eerlijke concurrentie hoeft Cvitanich zich vooralsnog geen zorgen te maken. Is het jullie trouwens nog opgevallen dat Cvita weer iedere bal wilde kaatsen? Anyway, over Pantelic. Wist totaal niet hoe hij moest lopen. Week teveel uit naar de zijkanten en ging de bal op de meest onmogelijke plekken halen. Overschatte zichzelf ook een aantal keer. Vreemd trouwens dat Jol zo lang 4-4-2 bleef spelen. Suárez en Aissati liepen elkaar veel in de weg en De Jong liep ook weer veel te veel in de passinglijn van de spits. Ik snap niet dat Jol Suárez niet op rechts gooide in plaats van Kennedy en niet gewoon met Sulejmani op links en een centrumspits ging spelen. Nu kreeg je dat eeuwige gebrei van Aissati op links, het constant naar binnen trekken van Suárez omdat hij vooral uitweek naar de linker kant en Pantelic die vrijwel alleen maar naar de bal toe kwam.

Wat me ook weer opviel was de situatie bij voorzetten. Niet zo zeer dat die allemaal slecht waren (Sulejmani had een aantal aardige voorzetten/corners), maar dat geen enkele speler agressief naar de bal toe gaat. Meestal is er niet eens een Ajacied die een serieus duel om de bal aan gaat. Iedereen blijft gewoon staan in de hoop dat de bal precies op z'n hoofd belandt. Zeker een spits moet agressief richting de eerste paal/bal gaan en niet lafjes bij de tweede paal blijven staan, zoals Pantelic deed.

Emanuelson wederom prima als linksback. :yes.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Mano » vr sep 18, 2009 9:25 am

Spijker op zijn kop. Waarbij naar mijn mening de laatste twee het belangrijkst zijn. Wanneer je een creatieve middenvelder met scorend vermogen toevoegt zullen onze spitsen ook meer gaan scoren.
Precies, als een middenvelder zijn man kan uitspelen en overzicht behoud word de verdediging uit elkaar getrokken...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Jöhnk » vr sep 18, 2009 9:26 am

Enganche schreef:Vreemd trouwens dat Jol zo lang 4-4-2 bleef spelen. Suárez en Aissati liepen elkaar veel in de weg en De Jong liep ook weer veel te veel in de passinglijn van de spits.
Vreemd inderdaad. Met deze selectie moet je 4-3-3 spelen.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Mano » vr sep 18, 2009 9:27 am

Enganche schreef:Die Pantelic heeft echt geen bal fatsoenlijk geraakt. Indien er sprake is van eerlijke concurrentie hoeft Cvitanich zich vooralsnog geen zorgen te maken. Is het jullie trouwens nog opgevallen dat Cvita weer iedere bal wilde kaatsen? Anyway, over Pantelic. Wist totaal niet hoe hij moest lopen. Week teveel uit naar de zijkanten en ging de bal op de meest onmogelijke plekken halen. Overschatte zichzelf ook een aantal keer. Vreemd trouwens dat Jol zo lang 4-4-2 bleef spelen. Suárez en Aissati liepen elkaar veel in de weg en De Jong liep ook weer veel te veel in de passinglijn van de spits. Ik snap niet dat Jol Suárez niet op rechts gooide in plaats van Kennedy en niet gewoon met Sulejmani op links en een centrumspits ging spelen. Nu kreeg je dat eeuwige gebrei van Aissati op links, het constant naar binnen trekken van Suárez omdat hij vooral uitweek naar de linker kant en Pantelic die vrijwel alleen maar naar de bal toe kwam.

Wat me ook weer opviel was de situatie bij voorzetten. Niet zo zeer dat die allemaal slecht waren (Sulejmani had een aantal aardige voorzetten/corners), maar dat geen enkele speler agressief naar de bal toe gaat. Meestal is er niet eens een Ajacied die een serieus duel om de bal aan gaat. Iedereen blijft gewoon staan in de hoop dat de bal precies op z'n hoofd belandt. Zeker een spits moet agressief richting de eerste paal/bal gaan en niet lafjes bij de tweede paal blijven staan, zoals Pantelic deed.

Emanuelson wederom prima als linksback. :yes.gif:
viel me ook op ja, dat Pantelic bij de 2de paal bleef staan. terwijl een rush rchting eerste met 2 boomlange verdedigers veel gevaarlijker is.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door joey » vr sep 18, 2009 9:28 am

Eerlijke concurrentie bestaat niet in het voetbal, Enganche. Trainers hebben altijd voorkeuren.
Het stinkt aan alle kanten!

columbus
Berichten: 5409
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door columbus » vr sep 18, 2009 9:28 am

Ik denk dat het vooral een mentaal probleem is. Vorig seizoen was dat goed zichtbaar. Van Basten liet hem volledig aan zijn lot over wat resulteerde in een speler, dat met overgewicht en zijn ziel onder zijn armen, over het veld ronddwaalde.

Geloof ook wel in de wat hardere misschien wel vaderlijke aanpak. Immers Rambo Verbeek is ook iemand die van hard trainen zijn spelers naar zijn hand zet.

Kortom. het lijkt er op alsof hij nog steeds iedere vorm van zelfvertrouwen compleet weg is. Misschien zou hij, naast de minuten van Ajax 1, ook zijn wedstrijden bij het 2e moeten spelen. Door veel te spelen krijgt hij 'het' weer...

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Daily Blind » vr sep 18, 2009 9:55 am

Bijna direct na de inval beurt liep Pantelic 2x erg goed vrij, maar werd hij gewoon overgeslagen door het egoistische spel van Suarez. Met een steekpass had hij Pantelic gewoon vrij kunnen spelen. Daarna leek het wel of Pantelic het wel goed vond en maakte geen enkele keer meer een diepgaande loopacties en kwam alleen maar de bal halen.

Gisteren was het gewoon erg slecht en heeft Jol wederom bewezen tactisch weinig in zijn mars te hebben. Ik vond het coachen van hem op het eind al genoeg zeggen. "kom op"

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door LucaS » vr sep 18, 2009 10:00 am

Suarez speelde sowieso geen bal af gisteren
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Donkey Shot » vr sep 18, 2009 10:59 am

Eeen groot verschil net NAC; toen zat Ajax er fel bovenop, nu was dat stukken minder. [toegegeven: ik heb alleen de eerste helft gekeken.]

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door peter » vr sep 18, 2009 11:03 am

LucaS schreef:Had Cvitanich geen penalty moeten hebben? In het stadion leek het iig van wel.

Lichtpunt is toch wel dat ons centrale verdedigingsduo weer de nul heeft gehouden. De 5e wedstrijd samen, de 5e keer de nul. Klasse!
Eens. Vond ons solide ogen. Complementair duo ook.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Bert » vr sep 18, 2009 11:12 am

Ik vond het vooral goed om te zien dat we vrij compact bleven spelen. Dit valt me sowieso dit seizoen op: de defensieve organisatie blijft vrij goed intact.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Arwin » vr sep 18, 2009 11:19 am

Peter schreef:
LucaS schreef:Had Cvitanich geen penalty moeten hebben? In het stadion leek het iig van wel.

Lichtpunt is toch wel dat ons centrale verdedigingsduo weer de nul heeft gehouden. De 5e wedstrijd samen, de 5e keer de nul. Klasse!
Eens. Vond ons solide ogen. Complementair duo ook.
Dat we ook eindelijk gewoon eens een rechts- en een linkspoot in het centrum hebben staan, scheelt al de helft. Maar bij een blessure van Vertonghen zul je zien dat we er al sterk op achteruit gaan.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Banjavi » vr sep 18, 2009 11:26 am

Jol: 'Scorend vermogen niet kunnen doortrekken'
Ajax kende donderdag een valse start in de groepsfase van de Europa League door met 0-0 gelijk te spelen tegen FC Timisoara. "Je weet dat je punten moet pakken, anders kom je in de problemen", zei trainer Martin Jol na afloop.

Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM

Timisoara beperkte zich vrijwel de hele wedstrijd tot verdedigen en had offensief weinig in te brengen. Het enige gevaar van de bezoekers kwam voort uit een snelle counter, maar Maarten Stekelenburg stond op de goede plaats. "Ze hebben hun reputatie waargemaakt", doelde Jol op de defensieve instelling van de Roemeense ploeg.

Ajax slaagde er donderdag niet in zijn reputatie hoog te houden. De Amsterdammers, die dit seizoen bekend staan om hun scorend vermogen, faalden voor het vijandige doel. "Wij hebben vrij vaak in de competitie gescoord, maar konden dat niet in Europees verband doortrekken. De mogelijkheden hebben we wel gehad."

"Defensief en opbouwend waren we in de eerste helft perfect", vervolgde Jol. "We misten vanavond alleen de scherpte om hun linies open te breken. Met een beetje klasse konden we toch tot scoren komen, maar dat lukte niet."

Toen Ajax in de slotfase de druk op de Roemenen opvoerde, vielen er ook gaten in de Amsterdamse defensie. Jol was blij dat zijn ploeg geen late tegentreffer te verwerken kreeg. "Uit ervaring weet ik dat je zo'n wedstrijd nog kan verliezen. Dat is niet gebeurd. Samen met onze goede organisatie is dat het enige positieve van deze avond."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door 999 » vr sep 18, 2009 11:36 am

Zes scheids en hulp-Sinterklaasen, en dan nog een bewuste handsbal niet zien ..

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Scherrer » vr sep 18, 2009 11:43 am

Enganche schreef:Die Pantelic heeft echt geen bal fatsoenlijk geraakt. Indien er sprake is van eerlijke concurrentie hoeft Cvitanich zich vooralsnog geen zorgen te maken. Is het jullie trouwens nog opgevallen dat Cvita weer iedere bal wilde kaatsen? Anyway, over Pantelic. Wist totaal niet hoe hij moest lopen. Week teveel uit naar de zijkanten en ging de bal op de meest onmogelijke plekken halen. Overschatte zichzelf ook een aantal keer. Vreemd trouwens dat Jol zo lang 4-4-2 bleef spelen. Suárez en Aissati liepen elkaar veel in de weg en De Jong liep ook weer veel te veel in de passinglijn van de spits. Ik snap niet dat Jol Suárez niet op rechts gooide in plaats van Kennedy en niet gewoon met Sulejmani op links en een centrumspits ging spelen. Nu kreeg je dat eeuwige gebrei van Aissati op links, het constant naar binnen trekken van Suárez omdat hij vooral uitweek naar de linker kant en Pantelic die vrijwel alleen maar naar de bal toe kwam.
Dat laatste was mij ook enorm opgevallen. Pantelic liep constant naar de bal toe en ging dan op een meter of twee van de man met de bal staan. Dom en zinloos, want het werd daardoor vaak een druk kluitje waaruit balverlies ontstond. Bovendien was er dan niemand aanspeelbaar in de spits, waardoor een breedtepass of kansloze passeeractie de enige opties waren. Cvitanich was wat dat betreft veel beter op dreef.

Pantelic probeerde ook 4 of 5 keer vanaf de midencirkel door het midden van het veld een rush/slalom-actie uit te halen, waarbij hij elke keer bij de eerste tegenstander al de bal kwijtraakte. Maar de volgende keer deed hij precies hetzelfde. Volgens mij heeft hij een beetje last van zelfoverschatting.
***

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door brigade zuid » vr sep 18, 2009 11:47 am

Enganche schreef: Wat me ook weer opviel was de situatie bij voorzetten. Niet zo zeer dat die allemaal slecht waren (Sulejmani had een aantal aardige voorzetten/corners)
Ik vond zn voorzetten juist slecht, veel te laag steeds.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door 999 » vr sep 18, 2009 12:20 pm

Nou, de voorkeuren zijn weer gemaakt lees ik. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Jammer, want voordat Pantalic inviel was het eigenlijk al dommig voetbal.Aissati die steeds naar binnen trok, maar Urby die nooit van de ontstane ruimte gebruik durfde te maken ( ergo, ook hij trok steeds naar binnen ).Suarez die blijkbaar het boek " Alleen op wereld met zijn verjaardag heeft gekregen ".De Zeeuw die blij mocht zijn dat zijn balverlies ( meerdere keren ) niet tot tegen doelpunten kwamen.Een Chivantich die steeds te laat was, zelf bij de enige echte goede voorzet ( strak, hard over de grond tussen keeper en verdediging in ).Siem de Jong waarvan ik het idee had dat hij eigenlijk geen idee had wat ie af en toe aan het doen was.Tot de ( of een paar meter er voor ) zestien kwam men zo af en toe nog wel, en vervolgens steeds maar weer de bal spelen naar de man met dat boek AODW, terwijl er genoeg andere afspeelmogelijkheden waren om eens iets " verassend " te doen,Enz. enz.

Lichtpuntjes waren er een paar, een paar keer de goede wiselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Urby die nu al TWEE wedstrijden redelijk goed staat te backen ( zal het maar niet te hard roepen, kan zo weer veranderen ).Het centrum, ondanks dat het traag oogt, wat weer de NUL houdt.Stekelenburg die het enige gevaarlijke schot op zijn doel nu wel er uit ranselde.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door GangstaRiB » vr sep 18, 2009 12:25 pm

999 schreef:Nou, de voorkeuren zijn weer gemaakt lees ik. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Jammer, want voordat Pantalic inviel was het eigenlijk al dommig voetbal.Aissati die steeds naar binnen trok, maar Urby die nooit van de ontstane ruimte gebruik durfde te maken ( ergo, ook hij trok steeds naar binnen ).Suarez die blijkbaar het boek " Alleen op wereld met zijn verjaard heeft gekregen ".De Zeeuw die blij mocht zijn dat zijn balverlies ( meerdere keren ) niet tot tegen doelpunten kwamen.Een Chivantich die steeds te laat was, zelf bij de enige echte goede voorzet ( strak, hard over de grond tussen keeper en verdediging in ).Siem de Jong waarvan ik het idee had dat hij eigenlijk geen idee had wat ie af en toe aan het doen was.Tot de ( of een paar meter er voor ) zestien kwam men zo af en toe nog wel, en vervolgens steeds maar weer de bal spelen naar de man met dat boek AODW, terwijl er genoeg andere afspeelmogelijkheden waren om eens iets " verassend " te doen,Enz. enz.

Lichtpuntjes waren er een paar, een paar keer de goede wiselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Urby die nu al TWEE wedstrijden redelijk goed staat te backen ( zal het maar niet te hard roepen, kan zo weer veranderen ).Het centrum, ondanks dat het traag oogt, wat weer de NUL houdt.Stekelenburg die het enige gevaarlijke schot op zijn doel nu wel er uit ranselde.
Wisselwerking Wiel en Kennedy? Van der Wiel deed zowat alles in z'n eentje.

Verder was Urby back en dan is het redelijk vermoeiend om iedere keer het gat in te duiken. Ik zat in het stadion en heb een paar keer haarfijn gezien dat Aisatti NIKS van zijn positie begreep.

Aisatti vond ik gisteren de slechtste van het hele veld. Geen durf, geen snelheid... helemaal niks.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Khraa » vr sep 18, 2009 12:27 pm

Ik zou alleen zo graag een keer zien dat Vertonghen of Alderweireld eens mee opkomen. Tegen dit soort teams moet er veel meer dynamiek in het spel komen. Iedereen bleef netjes op zijn positie staan. Daardoor stonden de aanvallers meestal tegen 6-7 verdedigende spelers. Makkelijk verdedigen voor Timisoara,
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door 999 » vr sep 18, 2009 12:27 pm

GangstaRiB schreef:
999 schreef:Nou, de voorkeuren zijn weer gemaakt lees ik. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Jammer, want voordat Pantalic inviel was het eigenlijk al dommig voetbal.Aissati die steeds naar binnen trok, maar Urby die nooit van de ontstane ruimte gebruik durfde te maken ( ergo, ook hij trok steeds naar binnen ).Suarez die blijkbaar het boek " Alleen op wereld met zijn verjaard heeft gekregen ".De Zeeuw die blij mocht zijn dat zijn balverlies ( meerdere keren ) niet tot tegen doelpunten kwamen.Een Chivantich die steeds te laat was, zelf bij de enige echte goede voorzet ( strak, hard over de grond tussen keeper en verdediging in ).Siem de Jong waarvan ik het idee had dat hij eigenlijk geen idee had wat ie af en toe aan het doen was.Tot de ( of een paar meter er voor ) zestien kwam men zo af en toe nog wel, en vervolgens steeds maar weer de bal spelen naar de man met dat boek AODW, terwijl er genoeg andere afspeelmogelijkheden waren om eens iets " verassend " te doen,Enz. enz.

Lichtpuntjes waren er een paar, een paar keer de goede wiselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Urby die nu al TWEE wedstrijden redelijk goed staat te backen ( zal het maar niet te hard roepen, kan zo weer veranderen ).Het centrum, ondanks dat het traag oogt, wat weer de NUL houdt.Stekelenburg die het enige gevaarlijke schot op zijn doel nu wel er uit ranselde.
Wisselwerking Wiel en Kennedy? Van der Wiel deed zowat alles in z'n eentje.

Verder was Urby back en dan is het redelijk vermoeiend om iedere keer het gat in te duiken. Ik zat in het stadion en heb een paar keer haarfijn gezien dat Aisatti NIKS van zijn positie begreep.

Aisatti vond ik gisteren de slechtste van het hele veld. Geen durf, geen snelheid... helemaal niks.
Een paar keer, lezen blijft moeilijk, was er een goede wisselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Dat jij dat hebt gemist kan ik ook niks aan doen.

Ach gut, nu is het weer vermoeiend als een back enkele keer de onstane ruimte aan de zijkant moet benutten ?.Moe nie gekker worden ..

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door GangstaRiB » vr sep 18, 2009 12:45 pm

999 schreef:
GangstaRiB schreef:
999 schreef:Nou, de voorkeuren zijn weer gemaakt lees ik. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Jammer, want voordat Pantalic inviel was het eigenlijk al dommig voetbal.Aissati die steeds naar binnen trok, maar Urby die nooit van de ontstane ruimte gebruik durfde te maken ( ergo, ook hij trok steeds naar binnen ).Suarez die blijkbaar het boek " Alleen op wereld met zijn verjaard heeft gekregen ".De Zeeuw die blij mocht zijn dat zijn balverlies ( meerdere keren ) niet tot tegen doelpunten kwamen.Een Chivantich die steeds te laat was, zelf bij de enige echte goede voorzet ( strak, hard over de grond tussen keeper en verdediging in ).Siem de Jong waarvan ik het idee had dat hij eigenlijk geen idee had wat ie af en toe aan het doen was.Tot de ( of een paar meter er voor ) zestien kwam men zo af en toe nog wel, en vervolgens steeds maar weer de bal spelen naar de man met dat boek AODW, terwijl er genoeg andere afspeelmogelijkheden waren om eens iets " verassend " te doen,Enz. enz.

Lichtpuntjes waren er een paar, een paar keer de goede wiselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Urby die nu al TWEE wedstrijden redelijk goed staat te backen ( zal het maar niet te hard roepen, kan zo weer veranderen ).Het centrum, ondanks dat het traag oogt, wat weer de NUL houdt.Stekelenburg die het enige gevaarlijke schot op zijn doel nu wel er uit ranselde.
Wisselwerking Wiel en Kennedy? Van der Wiel deed zowat alles in z'n eentje.

Verder was Urby back en dan is het redelijk vermoeiend om iedere keer het gat in te duiken. Ik zat in het stadion en heb een paar keer haarfijn gezien dat Aisatti NIKS van zijn positie begreep.

Aisatti vond ik gisteren de slechtste van het hele veld. Geen durf, geen snelheid... helemaal niks.
Een paar keer, lezen blijft moeilijk, was er een goede wisselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Dat jij dat hebt gemist kan ik ook niks aan doen.

Ach gut, nu is het weer vermoeiend als een back enkele keer de onstane ruimte aan de zijkant moet benutten ?.Moe nie gekker worden ..
Het gaat erom dat de veldbezetting niet klopte en dat het daarom (gelukkig) amper voorkwam dat Urby meekwam. Anders hadden we wel tegen een verdwaalde countergoal opgelopen.

Met een betere veldbezetting had Aisatti niet gespeeld en had Mickey op zijn plaats gestaan. Heel vreemd dat Jol na de rust, zijn team ongewijzigd liet opdraven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door 999 » vr sep 18, 2009 12:53 pm

GangstaRiB schreef:
999 schreef:
GangstaRiB schreef:
Wisselwerking Wiel en Kennedy? Van der Wiel deed zowat alles in z'n eentje.

Verder was Urby back en dan is het redelijk vermoeiend om iedere keer het gat in te duiken. Ik zat in het stadion en heb een paar keer haarfijn gezien dat Aisatti NIKS van zijn positie begreep.

Aisatti vond ik gisteren de slechtste van het hele veld. Geen durf, geen snelheid... helemaal niks.
Een paar keer, lezen blijft moeilijk, was er een goede wisselwerking tussen v.d. Wiel en Kennedy.Dat jij dat hebt gemist kan ik ook niks aan doen.

Ach gut, nu is het weer vermoeiend als een back enkele keer de onstane ruimte aan de zijkant moet benutten ?.Moe nie gekker worden ..
Het gaat erom dat de veldbezetting niet klopte en dat het daarom (gelukkig) amper voorkwam dat Urby meekwam. Anders hadden we wel tegen een verdwaalde countergoal opgelopen.

Met een betere veldbezetting had Aisatti niet gespeeld en had Mickey op zijn plaats gestaan. Heel vreemd dat Jol na de rust, zijn team ongewijzigd liet opdraven.
Mickey had op zijn plaats gestaan ?.Komop zeg , Mickey laat week in week uit niks zien en die had van jou nu mee moeten doen ?.Veldbezetting viel best mee, kansen waren er nauwelijks voor de tegenstander.

Maar goed als het te veel gevragen is om als back enkele keren buitenom te gaan, tja dan houdt het op .. voor mij dan toch ..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Jöhnk » vr sep 18, 2009 1:09 pm

Misschien was dat wel de opdracht van Jol.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax-FC Timisoara 17-09-2009

Bericht door Bert » vr sep 18, 2009 2:09 pm

Zou me niets verbazen, want wie had de positie van Urby moeten overnemen als deze was opgekomen? Een daarvoor geschikte speler was niet in de buurt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie