Ajax-haat.
Blinde ajax-haat. Het is calimero-gedrag: uitzinnig dat ze als onderdeurtje een échte club als Ajax pijn doen.
Dat is de prijs voor zo lang (ongenaakbaar) aan de top staan. Dan wordt je diep gehaat.
Moderator: mods
Ajax-haat.
Ja, Henderson sprak Sutalo er ook meteen op aan. Maar ja, toen was het kwaad al geschied.mattie schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:14 pmYopii schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:10 pmHad iets kunnen doen, toch?Cluijffert schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:09 pmNog een goal tegen krijgen met 11 tegen 10 man… dat zal vast ook aan de coach liggen.
Wat dan ? Sutalo moet zijn kop gebruiken .. dit mag Sutalo nooit overkomen
De 2e plaats, Yopi.
Ja het mooiste was dat hij een bal over de zijlijn schoot en daarna deed alsof het was omdat er iemand van Groningen op de grond lag.peter schreef:Behalve die assist was Berghuis weer dramatisch he.
Ik vind het wel mooi hoe Groningen nu viert alsof het de beker heeft gewonnen hoor. Wij zijn Ajax. Zoveel is wel duidelijk.
Dit is puur een kwaliteit probleem, niet de coach.Lionel schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:13 pmHet is de angst, het achteruit lopen… zelfs tegen 10 man. Dit is de coach.Cluijffert schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:09 pmNog een goal tegen krijgen met 11 tegen 10 man… dat zal vast ook aan de coach liggen.
Ik ben wel klaar met hem. Ik trek niet nog zo een jaar. Ik wil godverdomme voetbal zien.
Natuurlijk staan we wel met 'iets': directe plaatsing CL.
Wie stel jij voor dan?Yopii schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:10 pmHad iets kunnen doen, toch?Cluijffert schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:09 pmNog een goal tegen krijgen met 11 tegen 10 man… dat zal vast ook aan de coach liggen.
Arrivederci. Volgend jaar een coach die verder kijkt dan het resultaat, hopelijk.
Hmmm. Weirde regel. Hij begaat een keiharde overtreding.Historicus schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:13 pmVolgens mij was de bal niet in het spel toen Vaessen Wijndal sloeg. Dan krijg je als Vaessen geen vrije bal tegen, hoogstens een kaart.zeux schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:02 pmSterker nog. Dat had een vrije trap voor Ajax moeten zijn.Historicus schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:01 pmNu slaat Vaessen bewust Wijndal en krijgt maar geel. Dat is raar. Slaan is rood.
Jij gelooft er nog in? Sparta gaat het PSV toch niet lastig maken? Geloof ik niks van. Die clubs spelen finales tegen Ajax. Niet tegen PSV.Mr. Ajax schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:22 pmIk kan wel iemand slaan nu hoor, maar voel ook wel iets van berusting. We verdienen het ook niet, op deze manier. Koud en rationeel bekeken is de tweede plaats een godswonder, dat moeten we ook niet vergeten.
Het is nog niet klaar. Er is nog een speelronde te gaan waarvan er nog van alles kan gebeuren. Maar dit is wel effe erg kut vanavond.
Je hoeft niet tegen die engnek aan te kijken. Dat is je eigen keus.Yopii schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:20 pm
![]()
![]()
![]()
![]()
De Schaal uit het raam, moet ik dan blij zijn met de tweede plaats? Dat is voor managers, niet voor supporters.
Wij kunnen straks tegen een juichende Luuk de Jong aankijken, verdomme.![]()
![]()
Daar geloof ik ook echt niets van. Hlynsson speelt er nog, dat is tenminste iets.peter schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:23 pmJij gelooft er nog in? Sparta gaat het PSV toch niet lastig maken? Geloof ik niks van. Die clubs spelen finales tegen Ajax. Niet tegen PSV.Mr. Ajax schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:22 pmIk kan wel iemand slaan nu hoor, maar voel ook wel iets van berusting. We verdienen het ook niet, op deze manier. Koud en rationeel bekeken is de tweede plaats een godswonder, dat moeten we ook niet vergeten.
Het is nog niet klaar. Er is nog een speelronde te gaan waarvan er nog van alles kan gebeuren. Maar dit is wel effe erg kut vanavond.
Wat moet je anders, peter? We zijn supporters. Achteraf janken kan nog altijd. Wat kost het je om er nog effe in te geloven?peter schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:23 pmJij gelooft er nog in? Sparta gaat het PSV toch niet lastig maken? Geloof ik niks van. Die clubs spelen finales tegen Ajax. Niet tegen PSV.Mr. Ajax schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:22 pmIk kan wel iemand slaan nu hoor, maar voel ook wel iets van berusting. We verdienen het ook niet, op deze manier. Koud en rationeel bekeken is de tweede plaats een godswonder, dat moeten we ook niet vergeten.
Nouja, Sparta speelde toch 1-1 tegen FC Utrecht vandaag. En wie weet gunt Steijn het Sutalo wel erg en zweept hij zijn ploeg op. (Grapje.)peter schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:23 pmJij gelooft er nog in? Sparta gaat het PSV toch niet lastig maken? Geloof ik niks van. Die clubs spelen finales tegen Ajax. Niet tegen PSV.Mr. Ajax schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:22 pmIk kan wel iemand slaan nu hoor, maar voel ook wel iets van berusting. We verdienen het ook niet, op deze manier. Koud en rationeel bekeken is de tweede plaats een godswonder, dat moeten we ook niet vergeten.
We zijn nog altijd de enige met drie sterren, en dat blijft voorlopig nog even zo.Ajax Rules schreef: ↑wo mei 14, 2025 9:25 pmIk heb voor het eerst in mijn leven een meubel kapot geslagen en de buren hebben waarschijnlijk de politie gebeld. Wat een teringzooi zeg.
Dit is nou de zoveelste keer dat we een hoofdprijs of succes door de vingers laten glippen. We zijn zolangzamerhand een net zo grote loser-club als Feyenoord, een lachertje. Met juist dat sneue PSV als de club die altijd aan het langste eind trekt en ons uitlacht. Ik ben er echt kapot van.