Er is maar één club die keer op keer aantoonbaar bevoordeeld wordt en dat is de huidige nummer 2 op de ranglijst.
AFC Ajax - Go Ahead Eagles zo 23-2 14:30
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Go Ahead Eagles zo 23-2 14:30
Komt door Driessen en Derksen. Die zitten keer op keer Ajax af te zeiken bij VI en te verkondigen dat alle scheidsrechters in het voordeel van Ajax fluiten. Zijn we lekker mee. Straks krijgen we ieder twijfelgeval tegen door dat geneuzel van die lui.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik lees her en der dat Kooij alles voor Ajax floot. Waar komt dat geouwehoer nou weer vandaan? Als de VAR niet ingreep, hadden we dankzij Kooij een handsgoal en een penalty tegen gehad. Ik hoef hem echt niet meer als scheidsrechter te hebben.
Wel leuk dat iedereen weer loopt te janken over lucky Ajax. Het begint weer een klein beetje normaal te voelen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat kan dus niet met de VAR.Die is er juist om twijfel gevallen , zoals j.l. Zondag uit te sluiten.
Dat supporters bang zijn voor D en D, moet niet gekker worden.
Dat supporters bang zijn voor D en D, moet niet gekker worden.
Blij met de punten ...
Zo een Nauber verkondigt gisteravond doodleuk op televisie dat hij normaal niet over kaarten praat maar dat het tegen Ajax wel heel erg was.
Bij de eerste gele kaart hoorde hij de scheidsrechter niet zegt hij. Nou kunnen we best veel vinden van de Arena maar het is er geen Argentinië. Een minuut na de overtreding en toen er geel werd gegeven had hij de scheids prima kunnen horen. Dat hij er voor kiest om te doen alsof hij de scheids niet hoort….
Oké.. dit kan je niet bewijzen. Beide kanten niet.
Maar bij de overtreding op FJ doet hij toch echt even extra moeite om hem tegen te houden? Voor zulke onzin op televisie zou hij nog een wedstrijd moeten krijgen.
Bij de eerste gele kaart hoorde hij de scheidsrechter niet zegt hij. Nou kunnen we best veel vinden van de Arena maar het is er geen Argentinië. Een minuut na de overtreding en toen er geel werd gegeven had hij de scheids prima kunnen horen. Dat hij er voor kiest om te doen alsof hij de scheids niet hoort….
Oké.. dit kan je niet bewijzen. Beide kanten niet.
Maar bij de overtreding op FJ doet hij toch echt even extra moeite om hem tegen te houden? Voor zulke onzin op televisie zou hij nog een wedstrijd moeten krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Ik snap het gevoel wel een beetje. Wel of niet horen kan ik natuurlijk niet beoordelen. Als 'ie het wel heeft gehoord was het gewoon dom want je weet dat een scheidsrechter daar eerder een kaart voor geeft dan voor een stevige overtreding.
Bij die actie met Fitz Jim denk ik dat hij in eerste instantie op intuïtie die stap vooruit zet en zich toen realiseerde dat hij er met twee keer geel af zou gaan. Vervolgens doet hij er nog alles aan om contact te vermijden maar is het te laat. Het contact is wel erg minimaal als het er al is. Ik denk zelfs dat Fitz Jim door zou kunnen als hij echt zou willen. Dan voelt het zwaar maar die stap vooruit doet hem de das om.
Maar misschien kunnen we hem vrijpleiten in Zeist? Dan kan hij zaterdag gewoon spelen.
Bij die actie met Fitz Jim denk ik dat hij in eerste instantie op intuïtie die stap vooruit zet en zich toen realiseerde dat hij er met twee keer geel af zou gaan. Vervolgens doet hij er nog alles aan om contact te vermijden maar is het te laat. Het contact is wel erg minimaal als het er al is. Ik denk zelfs dat Fitz Jim door zou kunnen als hij echt zou willen. Dan voelt het zwaar maar die stap vooruit doet hem de das om.
Maar misschien kunnen we hem vrijpleiten in Zeist? Dan kan hij zaterdag gewoon spelen.

Nil volentibus arduum
Uiteindelijk zijn het twee kaarten die gegeven kunnen worden. Zeker de laatste kaart is gewoon bewust en is ook te bewijzen door die stap. Die eerste is inderdaad niet te bewijzen maar hij krijgt geen geel omdat hij de scheids niet hoort die bij de Toekomst stond.
Maar we hadden hem best vrij kunnen pleiten.
Overigens is het wel kwalijk dat we met 11 tegen 10 een gevaarlijke vrije trap weggeven en we ons sowieso teveel lieten inzakken.
Overigens is het wel kwalijk dat we met 11 tegen 10 een gevaarlijke vrije trap weggeven en we ons sowieso teveel lieten inzakken.
IK GELOOF!!!!!!
-
Waar niemand het over heeft is dat Nauber na zijn eerste gele kaart nog een keer gespaard werd. Ik weet even niet meer op wie hij de overtreding maakte (Taylor?) maar we riepen wel gelijk: “heeeee en hij had al geel!”. Zo op het oog zag dienovertreding er wel uit alsof hij geel waard was, maar Kooij gaf m niet.Lionel schreef:Uiteindelijk zijn het twee kaarten die gegeven kunnen worden. Zeker de laatste kaart is gewoon bewust en is ook te bewijzen door die stap. Die eerste is inderdaad niet te bewijzen maar hij krijgt geen geel omdat hij de scheids niet hoort die bij de Toekomst stond.
-
Het voelt wel alsof Ajax overigens gewoon weer niks gegund wordt he. “Lucky Ajax”, de “scheidsrechter floot alleen maar in het voordeel van Ajax” etcetera. Ik vind dat heerlijk. Zo hóórt het te zijn. Want wij zijn Ajax!