Precies. De tweede kans was recht voor de goal. Bijna onmisbaar. Hij kon de hoek uitzoeken. Over een stiffie zullen we het maar niet hebben.Trab schreef: ↑vr okt 04, 2024 9:41 amTegen de tijd dat ie gaat scoren raakt ie weer geblesseerd999 schreef:Brobbey heeft elke keer wel iets nodigwimpey schreef: ↑
Dat Brobbey die 2e had moeten maken is een feit. Zonder Brobbey en met Akpom was iedere vorm van dreiging trouwens weg. Maar Brobbey heeft effe een goaltje nodig.
.lol
De 1e was de makkelijkste kans , de 2e was ook niet zo moeilijk.Als Brobbey zo in scoringskans komt is het altijd afwachten wat het gaat worden.Dat is ook wat ik bedoelde t.o.v. Haller. Niet dat gelul steeds dat Haller langzaam is, we weten nu onderhand wel dat Haller nooit jou favoriet is geweest.
Dit zijn 2 enorme kansen, die moet je als spits maken, dan is het over en uit met Slavia en dan lullen we hier hoe makkelijk het ging en dat Slavia tegenviel.Nu is Slavia opeens een wonderploeg en moeten we blij zijn dat we een puntje hebben gehaald. Tja ..
Ik vond de eerste kans lastiger dan de tweede. Die tweede kan hij gewoon over de keeper stiften. Die eerste was de hoek lastiger, maar een beetje spits legt hem hoog in de korte hoek.
De contradictie met Brobbey is dat hij de kansen zelf creeert met z’n snelheid. Had Akpom er gestaan dan was er überhaupt geen kans geweest. Maar het zou fijn als iemand na zoveel jaar in de jeugdopleiding eens aan de slag met hem gaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brobbey kan niet schieten, niet dribbelen, niet koppen, komt altijd te laat bij een scherpe voorzet, en mist kans op kans omdat hij altijd uit balans is. Hij kan geen mannetje uitspelen, geen keeper omspelen, en penalties zijn ook niet aan hem besteed (2x mis tegen Panathinaikos). Prima spits.