Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10331
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door WP_Legend » ma okt 24, 2016 10:52 am

Guardado vind ik goed hoor, zou ik er graag bij hebben... Net als Propper trouwens (alhoewel hoe het middenveld dan ik elkaar moet steken geen idee)

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Marillion » ma okt 24, 2016 12:29 pm

Leuk al die toekomstplannen om door te selecteren. En er is in de meeste gevallen absoluut wat voor te zeggen. Maar kijk nu eens naar de selectie van Ajax en die van Feyenoord. Dan is het toch zeker helder dat wij nu al het betere materiaal hebben?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Trab » ma okt 24, 2016 1:15 pm

Vond Feyenoord helemaal niet zo goed spelen gisteren. Ze leken goed omdat Ajax zo slecht was. Ook was het niet zo dat Ajax afgejaagd werd. Wel op het middenveld maar niet achterin. De kansen die Feyenoord kreeg in de 1e helft ontstonden door fouten van Sinkgraven, Viergever en uit een standaardsituatie. Had dus niks met goed spel te maken. Als je zelfs zonder onder druk te staan (Viergever) een bal zo inspeelt dan houdt het op natuurlijk. Ajax speelde gewoon te schijterig gisteren. In de 1e helft werd er ingezakt op de eigen helft en puur op de omschakeling gegokt. Dat pakte slecht uit doordat onze middenvelders 0 ruimte kregen en onze buitenspelers veel balverlies leden/verkeerde keuzes maakten. Van Youness is bekend dat hij stekeblind is en medespelers die er beter voor staan over het hoofd ziet. Wat er met Traore aan de hand is weet ik niet. Vond hem de eerste wedstrijden als rechtsbuiten echt geweldig. Sinds Bosz heeft gezegd dat hij minder trucjes moet doen (ADO uit meen ik) raakt hij geen knikker meer. Laat die jongen lekker z'n gang gaan. Nu zit hij steeds na te denken en maakt hij de verkeerde keuzes.
In de 2e helft zette Ajax wel vroeg druk ipv in te zakken. De dominantie van Feyenoord was weg en na de prachtige 0-1 had Ajax het af kunnen maken. In het laatste kwartier ging Feyenoord alles of niks spelen. Bij die 1-1 gingen wel 4 spelers in de fout. Die El Ghazi krijg ik echt een punthoofd van. Gaat die jongen ooit weleens met een vies broekje van het veld? Zoals hij dat duel aanging (beter gezegd niet aanging) nadat hij Jones uitspeelde dat kan echt niet. En Veltman en Dijks zijn Ajax onwaardig. Dat is genoegzaam bekend.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door elliquido » ma okt 24, 2016 1:54 pm

Bosz: 'het oogde vermoeid'

23 oktober 2016

Bij Fox Sports gaf Peter Bosz direct na afloop aan wel te kunnen leven met het gelijkspel. 'Als je de hele wedstrijd ziet kan ik daar wel mee leven. Het is alleen jammer dat het vlak voor tijd misgaat. Het was vandaag niet best van ons. Dat lag vooral aan onszelf. Ik weet niet of het schroom of spanning was. In de tweede helft ging dat iets beter. Maar het oogde vermoeid. Het mag geen excuus zijn, maar we hebben inmiddels veel duels achtereen gespeeld met dezelfde spelers, die ook nog eens allen internationals zijn. Dat begin je te merken. Het was niet fris vandaag.'

zucht.....
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Demosthenes » ma okt 24, 2016 2:20 pm

Marillion schreef:Leuk al die toekomstplannen om door te selecteren. En er is in de meeste gevallen absoluut wat voor te zeggen. Maar kijk nu eens naar de selectie van Ajax en die van Feyenoord. Dan is het toch zeker helder dat wij nu al het betere materiaal hebben?
Klopt, maar in de C1 loopt zo'n geweldig talent, die moet erin, Ajax moet verjongen. :aai.gif:

Talent genoeg, maar of het eruit komt zie je pas in het tweede seizoen, of als er internationaal gepresteerd moet worden. Het zal wel aan Bosz liggen, maar genoeg posters schreven Tete, Van der Beek, Bazoer en Riedewald de hemel in, drie ervan haalden het Nederlands elftal, maar ik geloof niet dat Ajax die spelers nu mist. Lees op AT over die spelers, hoe bijvoorbeeld Van de Beek vorig seizoen gezien werd, maar nu heeft bijna niemand het over hem, hij was toch de 'redder' in 2016? Hij is jong.

Ziyech? Hij heeft vier jaar ervaring.
Hij debuteerde voor Heerenveen op 2 augustus 2012 in de thuiswedstrijd in de derde kwalificatieronde voor de UEFA Europa League tegen Rapid Boekarest.
https://www.wikiwand.com/nl/Hakim_Ziyech
A full international from the age of 15, Traoré represented Burkina Faso at two Africa Cup of Nations tournaments.
https://www.wikiwand.com/en/Bertrand_Traor%C3%A9

Ik zie deze ervaren speler liever dan El Ghazi, ook al scoort Traore te weinig. Zou hij trouwens vaker hebben gescoord, dan had hij niet bij Ajax gespeeld. Ik neem aan dat Cerny, die nu weer begint te scoren, de plaats van Cerny zal gaan overnemen, misschien al dit seizoen. Hij moet dan wel laten zien beter te zijn, in dit geval betekent dat vaker scoren, meer assist op zijn naam.

Verjongen was het toch doel van de JC-revolutie of was dat het gevolg? Het leverde angsthazenvoetbal op, de grote rondo en die tot vervelens toe i.t.t. wat er nu te zien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door brigade zuid » ma okt 24, 2016 2:29 pm

elliquido schreef:Bosz: 'het oogde vermoeid'

23 oktober 2016

Bij Fox Sports gaf Peter Bosz direct na afloop aan wel te kunnen leven met het gelijkspel. 'Als je de hele wedstrijd ziet kan ik daar wel mee leven. Het is alleen jammer dat het vlak voor tijd misgaat. Het was vandaag niet best van ons. Dat lag vooral aan onszelf. Ik weet niet of het schroom of spanning was. In de tweede helft ging dat iets beter. Maar het oogde vermoeid. Het mag geen excuus zijn, maar we hebben inmiddels veel duels achtereen gespeeld met dezelfde spelers, die ook nog eens allen internationals zijn. Dat begin je te merken. Het was niet fris vandaag.'

zucht.....
Daar kies je zelf voor lamlul.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door elliquido » ma okt 24, 2016 2:47 pm

zo kwaad word ik er van.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Thijs » di okt 25, 2016 1:16 pm

Geen vooronderzoek naar Michiel Kramer. Hoofdstuk 2.302 van dit jaar in het boek 'Kan nog íemand de KNVB serieus nemen?'
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Mr. Ajax
Berichten: 14593
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2016 3:05 pm

Thijs schreef:Geen vooronderzoek naar Michiel Kramer. Hoofdstuk 2.302 van dit jaar in het boek 'Kan nog íemand de KNVB serieus nemen?'

Mwah, ben de eerste die dat aapmens van de Nederlandse velden zie verdwijnen, maar hier was er niet zo heel veel aan de hand, vind ik. De afgelopen jaren zijn er echter ZAT gevallen geweest waarin die ook vrijgesproken werd, en die toch een stuk ernstiger en duidelijker waren. Dat is inderdaad flink frustrerend.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Lionel » di okt 25, 2016 8:48 pm

Nieuwe beelden niet gezien, Mr. Ajax?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Marillion » di okt 25, 2016 9:12 pm

Heb je een link? Het enige dat ik tot nu toe heb gezien zijn wat vage beelden van achter het doel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op basis daarvan ook niet zou vervolgen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Sandro » di okt 25, 2016 9:22 pm

Ik heb begrepen dat hij Onana toch wel degelijk met z'n knie geraakt heeft. Maar laten we er geen big deal van maken als Onana dat zelf ook niet doet. Zal wel meevallen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Lionel » di okt 25, 2016 9:22 pm

IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Marillion » di okt 25, 2016 9:33 pm

Nou, daar zou ik me verder niet druk over maken. Als het echt een serieus issue was dan zou Onana ook wel anders reageren.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14593
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Mr. Ajax » di okt 25, 2016 9:59 pm


Een vervelende rotstreek van een hopeloze mongool, maar verder echt niet zoveel aan de hand. Kramer moet echt wel een keertje stevig aangepakt worden door de KNVB, maar niet hiervoor, naar mijn bescheiden mening.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door 999 » wo okt 26, 2016 11:41 am

Maar het is wel elke keer iets met deze wannabe vedette ...

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Le T. » wo okt 26, 2016 1:12 pm

Een rotstreekje, niet heel belangrijk verder, maar wel gewoon rood of een schorsing achteraf.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016

Bericht door Demosthenes » vr okt 28, 2016 8:39 am

Le T. schreef:Een rotstreekje, niet heel belangrijk verder, maar wel gewoon rood of een schorsing achteraf.
Niet dus, weer niet en had het toch tot een zaak gekomen, dan had de rapporteur, voor een wederdienst?, wel ergens een komma gezet, waar een punt had moeten staan of Kraamer geschreven i.p.v. Kramer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Plaats reactie