brigade zuid schreef:Nou ik denk dat we elkaar wel kunnen feliciteren, dit kan alleen nog fout gaan als PSV met 10-0 van Cambuur wint,
Psssssst. Ze moeten eerst nog winnen van Twente en De Graafschap...
Moderator: mods
brigade zuid schreef:Nou ik denk dat we elkaar wel kunnen feliciteren, dit kan alleen nog fout gaan als PSV met 10-0 van Cambuur wint,
Ik denk dat PSV heel dik gaat winnen van Cambuur. Zeker als Cambuur niet wint morgen. Gat is dan 4 of 5 punten met De Graafschap met nog 2 wedstrijden te gaan. Als PSV dan snel de 1-0 en 2-0 maakt is Cambuur gedegradeerd en heb je kans op een monsterscore. Oliedom van Ajax dat ze niet door zijn gegaan.brigade zuid schreef:Nou ik denk dat we elkaar wel kunnen feliciteren, dit kan alleen nog fout gaan als PSV met 10-0 van Cambuur wint,
Heb niet het gevoel dat AJAX dat ook echt kan , dat doorgaan, eerder dat ze er dan een paar om hun oren krijgen ..Trab schreef:Ik denk dat PSV heel dik gaat winnen van Cambuur. Zeker als Cambuur niet wint morgen. Gat is dan 4 of 5 punten met De Graafschap met nog 2 wedstrijden te gaan. Als PSV dan snel de 1-0 en 2-0 maakt is Cambuur gedegradeerd en heb je kans op een monsterscore. Oliedom van Ajax dat ze niet door zijn gegaan.brigade zuid schreef:Nou ik denk dat we elkaar wel kunnen feliciteren, dit kan alleen nog fout gaan als PSV met 10-0 van Cambuur wint,
Ja dus? Ze gaan die wedstrijd echt niet laten lopen op een vol Vijverberg hoor. Ze kunnen dan juist vrijuit spelen zonder druk. Ben er nog niet gerust op Lucas. PSV creëert veel meer kansen dan Ajax in een wedstrijd. Het is wachten tot ze er wel een keer invallen. Zou zomaar tegen Cambuur kunnen zijn. En uit spelen ze doorgaans beter dan thuis, dus ik zie ze ook nog wel dik winnen bij PEC.LucaS schreef:Nogmaals, in dat geval heeft de Graafschap geen enkele reden om eerste elftalspelers tegen Ajax op te stellen. DIe gaan dan de play-offs in
Mwah, voorlopig begint Cambuur de wedstrijd in Eindhoven in de wetenschap dat ze vechten voor hun laatste kans. Met een beetje geluk is het voor PSV helemaal niet zo makkelijk om er dan een hele rij doelpunten in te schieten.Trab schreef:Ja dus? Ze gaan die wedstrijd echt niet laten lopen op een vol Vijverberg hoor. Ze kunnen dan juist vrijuit spelen zonder druk. Ben er nog niet gerust op Lucas. PSV creëert veel meer kansen dan Ajax in een wedstrijd. Het is wachten tot ze er wel een keer invallen. Zou zomaar tegen Cambuur kunnen zijn. En uit spelen ze doorgaans beter dan thuis, dus ik zie ze ook nog wel dik winnen bij PEC.LucaS schreef:Nogmaals, in dat geval heeft de Graafschap geen enkele reden om eerste elftalspelers tegen Ajax op te stellen. DIe gaan dan de play-offs in
Waarschijnlijk wel.Duke schreef:Speelt PEC Zwolle nog ergens om in de laatste wedstrijd?
Eens, die heeft echt stappen gemaakt.brigade zuid schreef:Ik begin steeds meer respect voor Milik te krijgen, een van de weinigen die opstaat als het belangrijk wordt.
Dat is de vraag. Vitesse en NEC moeten wel druk op de ketel houden.Duke schreef:Speelt PEC Zwolle nog ergens om in de laatste wedstrijd?
Theoretisch gezien kunnen ze zich op laatste speeldag nog helemaal veilig spelen.Marillion schreef:
En als De Graafschap tegen Ajax al veilig is zullen ze het niet weggeven maar ze gaan dan ook niet alles geven. Hun belang ligt dan in de nacompetitie.
.
Ok, thanks.Khraa schreef:Indien gelijk doelsaldo, wint degene met de meeste gescoorde doelpunten.
Klopt, maar Ajax moet wel twee keer winnen, vergeet dat niet, reken jezelf niet rijkzeux schreef:Ok, thanks.Khraa schreef:Indien gelijk doelsaldo, wint degene met de meeste gescoorde doelpunten.
Dus psv zal minimaal 8x moeten scoren.
Klopt. Hij had weinig wedstrijdritme, maar toch verzaakte hij geen moment.Ajaciedjuh schreef:Klaassen natuurlijk nooit wisselen. Een vd weinigen met scorend vermogen. Bij Serero kun je zien dat hij lang niet gespeeld heeft.mattie schreef:Klaassen niet echt best... Samen met Younes klaar voor een wissel
Inderdaad, is echt een overduidelijke penalty, geen twijfel over mogelijk. Snap dat gejank dan ook nietLionel schreef:Terechte pingel gewoon hoor. Moet je je arm maar niet uitgestoken houden.