AZ - Ajax 17-03-2013

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey

Re: AZ - Ajax 17-03-2013

Bericht door wimpey » zo mar 17, 2013 5:14 pm

Yopi schreef: Ik ben getraumatiseerd. Haal pas opgelucht adem als Ajax een gat van een doelpunt of drie heeft geslagen. Heb jij dat niet? :blush.gif:
Jawel. Maar vandaag was er na de 1-2 en 2-3 weinig aan de hand. Ajax had de touwtjes op het middenveld in handen.

Toby kon Altidore (weer) niet aan. Hoewel die pass bij de 0-1 natuurlijk subliem was.

Defensief was Ajax vandaag vaak shaky. De afstemming onderling haperde. Vond Vermeer bij de 2-3 ook niet vrijuit gaan. Ik ben in dit soort wedstrijden toch wel blij met Poulsen. Haalt een hoop weg, vooral met de kop. En hij weet de rust te bewaren.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 17, 2013 5:35 pm

wimpey schreef:Jawel. Maar vandaag was er na de 1-2 en 2-3 weinig aan de hand. Ajax had de touwtjes op het middenveld in handen.

Dat garandeert niets, dat is juist het probleem. Het kan zomaar 4-3 worden, zelfs als AZ er niets van bakt. De verdediging van Ajax is bijna even slecht als die van PSV.

Ik ben opgelucht, zeg. Niet normaal. :blush.gif: :headbang.gif:

Hoe reageerde Van Gaal op de doelpunten van Ajax? Dat heb ik even gemist.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 17, 2013 5:36 pm

Poulsen heeft blijkbaar een spier verrekt. Verheyen kom er maar in.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 17, 2013 5:37 pm

Jöhnk schreef:Poulsen heeft blijkbaar een spier verrekt. Verheyen kom er maar in.
Hopelijk is 2 weken herstel voldoende.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo mar 17, 2013 5:38 pm

wimpey schreef:Ik ben in dit soort wedstrijden toch wel blij met Poulsen. Haalt een hoop weg, vooral met de kop. En hij weet de rust te bewaren.
Na een moeizame seizoenstart is Poulsen controlerend zeker belangrijk geworden voor Ajax. Alleen vind ik hem met de kop juist wat kwetsbaar, zeker als het op puur afdekken aankomt. Volgens mij was Poulsen ook te apathisch bij de 1-2 van Az. Stond erbij en keek ernaar hoe die Henriksen vlakbij Poulsen frank en vrij mocht inkoppen. Maar misschien zag ik het niet goed, ik moet die beelden nog terugzien. Ik hou mijn hart in ieder geval vast als ie strakkies tegenover Toivonen staat en hem door de lucht moet afstoppen. Maar ja, beter hebben we niet voor het afstoppen van een 10.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mar 17, 2013 6:03 pm

Bij standaard situaties zal Poulsen niet aan Toivonen worden gekoppeld. Die taak is dan voor Alderweireld of Moisander neem ik aan.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 17, 2013 6:16 pm

Vergis je niet, Poulsen is ontzettend kopsterk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo mar 17, 2013 6:19 pm

Marillion schreef:Bij standaard situaties zal Poulsen niet aan Toivonen worden gekoppeld. Die taak is dan voor Alderweireld of Moisander neem ik aan.
We lopen zo al wat op de cruciale wedstrijd in Eindhoven vooruit. Maar om hier toch even op in te gaan: het gaat natuurlijk niet alleen om standaardsituaties. Een Toivonen kan ook knap vervelend zijn in real time, penetrerend in de 16. Ik verwacht dat tegen Psv Alderweireld op Matavz gezet wordt. Dan hou je dus Poulsen en Moisander over om Toivonen af te stoppen én om onze verdedigend zwakke backs tegen Mertens, Lens of Narsingh te ondersteunen. Wordt zo nog druk zat voor die twee. Het zal in die wedstrijd vermoedelijk erg belangrijk worden dat Ajax zich niet in een verdedigende rol laat drukken, zoals zelfs het armetierige AZ vanmiddag in een paar fases van de wedstrijd lukte.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 6:56 pm

wimpey schreef:
Toppie schreef:Kuipers is geen top scheidsrechter een aanfluiting die Oldenzaler
Ik ben niet van het zeiken op scheidsrechters. Maar AZ kreeg vandaag werkelijk alles mee. Geen geel voor Altidore, een corner terwijl de bal nog niet half zover over de lijn was als laatst bij Ajax - ADO, geen pingel tegen terwijl Reijnen aan Hoesen's shirt hangt etc etc.
In het stadion leek dat toch niet helemaal zo, pas in de 2e helft gaf Kuipers veel in AZ, eerder in de wedstrijd hebben we een paar keer mazzel gehad met wat buitenspelmomentjes van AZ die niet klopten en Moisander die bij 0-0 nog een overtreding op Beerens maakte, op zijn snufferd ging en de vrije trap zelf mee kreeg. Als Ajax 1-0 achter was gekomen had ik het nog moeten zien.

Maar verder ben ik blij dat dit potje achter de rug is, want wij zaten vanmiddag in de slotfase ook met geknepen billen op ons stoeltje. Wel opvallend dat enorm veel fans in de thuisvakken ongeveer 6 minuten voor het einde het voor gezien hielden en op zoek gingen naar hun auto op de parkeerplaats. Alsof het in hun wedstrijd van het jaar niet spannend was. :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 6:58 pm

Ajaciedjuh schreef:Vergis je niet, Poulsen is ontzettend kopsterk.
Hij haalt wel een hoop weg ja. Corners en afvallende ballen (wat irritant dat die het laatste half uur bijna allemaal voor AZ waren) die dan opnieuw de zestien in werden gebracht waren bijna allemaal voor Poulsen.

Als hij ook nog ff aanvallend ballen de kruising in gaat koppen of vanaf eigen helft ze wat meer naar Siem of Hoesen koopt en wat minder over de zijlijn maakt ie me nog blijer. :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 7:19 pm

Wat toch altijd wel een grappig fenomeen is, is dat de subjectieve Studio Sport kijker (en daarvan zijn er een heleboel subjectief) nu van mening zijn dat Feyenoord in de Kuip twee zuivere penalties is onthouden en dat de 1-3 van Siem de Jong had moeten worden afgekeurd vanwege buitenspel van Poulsen.

En dat de gele kaart van Pelle uiteraard een complot is. :smallgrin.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo mar 17, 2013 7:29 pm

Dit zijn 3 hele belangrijke punten. Over 2 weken kunnen we misschien wel nog iets meer uitlopen. Op PSV na krijgen we geen lastige uitwedstrijden meer. Groningen uit hebben we als laatste wedstrijd en die presteren echt hopeloos dit seizoen. Ik heb er wel vertrouwen. Wel balen dat we om half 5 spelen. Zul je zien dat de concurrentie punten verspeelt en dat wij weer vergeten te scoren.

Le T.

Bericht door Le T. » zo mar 17, 2013 7:36 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:Maher zit in een vormdipje, de balbehandeling gaat wat stroef.
Maher wordt in de media tot ongekende hoogte gehypt. Zet dat af tegen hetgeen hij op het veld laat zien en je kunt enkel vaststellen dat tussen hype en prestaties werelden van verschil liggen. Die jongen zou in Duitsland of Engeland compleet verzuipen.
Ik ben wel met je eens dat de media de laatste tijd aan het compenseren zijn voor het feit dat ze hem een jaar lang nauwelijks als talent wilden herkennen, of wisten te herkennen. Met name toen ze Eriksen nog als de nieuwe prooi van Barca en City aan het afschilderen waren. Dus kan krijg je een beetje een overreactie en daar steekt zijn vorm van de laatste maand wat schril bij af.

Ajaciedjuh schreef: Je moet het nieuws niet geloven, maar gewoon zelf kijken. Eriksen is gewoon een klasse speler.

Dat doe ik en daarom zie ik ook dat Maher de hele tijd van die momentjes heeft dat de bal hem van de voet loopt en hij moet corrigeren. Dat is typisch voor mindere vorm, net de timing niet goed, hoewel er wel weer een paar mooie passes bij zaten, maar veel scherpe acties zitten er dan niet in.

Met die hardnekkige Eriksenhype heb ik dan ook nooit meegedaan.
Cruijff schreef:In het stadion leek dat toch niet helemaal zo, pas in de 2e helft gaf Kuipers veel in AZ, eerder in de wedstrijd hebben we een paar keer mazzel gehad met wat buitenspelmomentjes van AZ die niet klopten en Moisander die bij 0-0 nog een overtreding op Beerens maakte, op zijn snufferd ging en de vrije trap zelf mee kreeg. Als Ajax 1-0 achter was gekomen had ik het nog moeten zien.
Op mijn tv ook hoor, een paar keer goed weggekomen met een beslissing.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mar 17, 2013 7:42 pm

Waarom werd Kolbeinn nou eigenlijk gewisseld? Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus ik kan geen goed oordeel vellen over de wedstrijd. Had alleen niet verwacht dat je na een 1-3 voorsprong het toch weer zo ver laat komen dat AZ tot in de 93ste minuut een kans krijgt.
Whitey on the moon.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 7:58 pm

Ik heb zo goed mogelijk zitten opletten, maar Maher legde sommige ballen erg makkelijk bij medespelers neer. Veel één keer raken ook.
Yopi schreef:Eriksen is een dragende speler geworden, Maher doet leuke dingen.

Pff, ik zit nog steeds te shaken. :excited.gif:
Ik vind Eriksen slechts 2 op de 10 keer positief onderscheidend, vaak onzichtbaar en diverse malen één van de minst spelende Ajacieden op het veld. Waarmee onderscheidde Eriksen zich vandaag? Nergens mee...

...Stel Eriksen eist die vrije trap waarmee Siem 1-3 binnenkegelt op en helpt die vervolgens om zeep (zoals we van hem gewend zijn) dan winnen we misschien nieteens. Viergever mistte nog een megakans op 3-3, de lange bal kwam van Maher en was precies op maat.

Gaat die erin dan lijdt Ajax puntverlies. Niemand binnen ons elftal die dan nog opstaat. En dan is het verhaal van de wedstrijd opeens dat Maher met een beslissende assist Ajax van plaats 1 naar plek 3 helpt dalen en dat Viergever zijn beroerde verdedigen een beetje goedmaakt door een doelpunt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mar 17, 2013 8:07 pm

In mijn ogen is Siem de Jong belangrijker voor Ajax dan Eriksen. Ik ben ook blij met zijn optreden van vandaag. Hij is toch één van de jongens die het de komende weken voor ons moet doen.

Van Eriksen verwacht ik tegen PSV wel een goede wedstrijd. In de eerste ontmoeting had Van Bommel erg veel moeite met hem.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo mar 17, 2013 8:09 pm

Marillion schreef: Van Eriksen verwacht ik tegen PSV wel een goede wedstrijd. In de eerste ontmoeting had Van Bommel erg veel moeite met hem.
Yep, dat zijn de wedstrijden dat de scouts echt meekijken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 8:21 pm

Fischer mag ook wel weer eens opstaan, al een lange tijd geen goede wedstrijd meer zien spelen en vandaag was het ook weer zeer matig.

Ook hij is in potentie natuurlijk iemand die Mark van Bommel het leven lekker zuur kan maken. :biggthumpup.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 17, 2013 8:28 pm

Cruijff schreef: Waarmee onderscheidde Eriksen zich vandaag? Nergens mee...
Je gaf het al aan, je hebt vooral op de (slecht spelende) Maher zitten letten. Daarbij is het je ontgaan dat Eriksen een puike pot speelde. Hij is altijd aanspeelbaar, altijd in beweging en heeft altijd oog voor meerdere afspeelmogelijkheden. Wat hij beheerst, is de speler aanspelen die op dat moment net effe ruimte heeft. Zo kom je als team tot goed combinatievoetbal.

Het ziet er niet spectaculair uit, maar is vele malen belangrijker en effectiever dan wat Maher vandaag liet zien. Maher hield de bal te lang bij zich en was vooral daar waar het Ajax geen pijn deed. Aan de zijlijn trucjes eruit gooien: boeien. Ik kan me geen doelpoging van Maher voor de geest halen. Is ie überhaupt gevaarlijk geweest rond of in Ajax' 16? Hij gaf idd die lange haal op Viergever. Daar stond Ajax weer te snurken, waardoor er nog een kans uit voort kwam...

Eriksen was met een prachtige stift dichtbij de 4e goal en veel nadrukkelijker aanwezig in het aanvalsspel dan Maher dat was. Ik sluit niet uit dat Maher een grote speler wordt, maar voorlopig is hij vooral het troetelkind van graag hypende media en zgn. analytici en kenners.

Ajax doet er verstandig aan dat soort geruis uit te sluiten bij een evt. besluitvormingsproces v.w.b. Maher. Sec moet je je de vraag stellen of Maher het in zich heeft om tot een topper uit te groeien en een investering van bijna 10 miljoen waard is. O.b.v. zijn 2e seizoenshelft tot dusver is die vraag easy te beantwoorden...

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 17, 2013 8:34 pm

Yopi schreef: Hoe reageerde Van Gaal op de doelpunten van Ajax? Dat heb ik even gemist.
Direct na de 0-2 stonden de camera's op het zonnetje in huis gericht. Gezicht op onweer en heftig gesticulerend richting mevr. bondscoach.

Kan natuurlijk zijn dat er sprake was van een echtelijk dispuut. Je zal zo'n babbelbox als eega hebben... :smallgrin.gif:

Het is z'n club niet meer, hij is liever trainer, maar was graag AD van Ajax geworden. En dan stond z'n club ook nog in no-time met 0-2 achter. :smallgrin.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo mar 17, 2013 8:40 pm

Waar ik wel van baalde was dat die 1-2 valt ui een corner die geen corner was. De bal van Vermeer hield hij toch gewoon binnen?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 8:44 pm

wimpey schreef:
Cruijff schreef: Waarmee onderscheidde Eriksen zich vandaag? Nergens mee...
Je gaf het al aan, je hebt vooral op de (slecht spelende) Maher zitten letten. Daarbij is het je ontgaan dat Eriksen een puike pot speelde. Hij is altijd aanspeelbaar, altijd in beweging en heeft altijd oog voor meerdere afspeelmogelijkheden. Wat hij beheerst, is de speler aanspelen die op dat moment net effe ruimte heeft. Zo kom je als team tot goed combinatievoetbal.

Het ziet er niet spectaculair uit, maar is vele malen belangrijker en effectiever dan wat Maher vandaag liet zien. Maher hield de bal te lang bij zich en was vooral daar waar het Ajax geen pijn deed. Aan de zijlijn trucjes eruit gooien: boeien. Ik kan me geen doelpoging van Maher voor de geest halen. Is ie überhaupt gevaarlijk geweest rond of in Ajax' 16? Hij gaf idd die lange haal op Viergever. Daar stond Ajax weer te snurken, waardoor er nog een kans uit voort kwam...
Nee, ik heb niet puur op Maher zitten letten. Ook op Beerens, op Moisander, Blind, Siem, op het fenomeen waarom Altidore nou zou gevaarlijk is tegen onze Ajax defensie. Als je de dingen echt goed wilt kunnen zien moet je én naar het stadion gaan én op tv de boel nog een keer helemaal terugkijken en opletten wie nu precies wat deed op beslissende momenten en wie er onzichtbaar bleven of faalden.

Ik ben altijd onder de indruk van Eriksen zijn loopvermogen, daar gaan veel tegenstanders kapot aan en dan is hij aan de bal als hij zijn dag heeft een zeer gevaarlijke klant. Maar draai het eens even om? Is Maher vandaag nummer 8 bij Ajax en Eriksen nummer 8 bij AZ zou Eriksen dan in staat zijn om de wedstrijd te kantelen? Ik weet zeker van niet, dan gaat de thuisploeg met grotere cijfers onderuit.
wimpey schreef:Eriksen was met een prachtige stift dichtbij de 4e goal en veel nadrukkelijker aanwezig in het aanvalsspel dan Maher dat was. Ik sluit niet uit dat Maher een grote speler wordt, maar voorlopig is hij vooral het troetelkind van graag hypende media en zgn. analytici en kenners.
Op tv is dat inderdaad een mooie stift met een puike redding van Esteban. In het stadion werd ik echter boos om zijn keuze. Die bal kon er niet in, Esteban stond amper voor zijn doel, de redding hoefde absoluut niet uit zijn tenen te komen. Daarentegen waren er meerdere opties voor Eriksen, een afspeelmogelijkheid, ruimte om nog iets verder naar het doel te lopen. Met een een droge lage knal had hij easy kunnen scoren.
wimpey schreef:Ajax doet er verstandig aan dat soort geruis uit te sluiten bij een evt. besluitvormingsproces v.w.b. Maher. Sec moet je je de vraag stellen of Maher het in zich heeft om tot een topper uit te groeien en een investering van bijna 10 miljoen waard is. O.b.v. zijn 2e seizoenshelft tot dusver is die vraag easy te beantwoorden...
Maher is absoluut een speler die de strijd met sterke tegenstand aan kan, of het nu middenvelders van Italië zijn of in grote wedstrijden tegen Eredivisieclubs of in de Europa League (de kwartfinale campagne vorig seizoen was indrukwekkend). Dit seizoen loopt alles mis bij AZ, alleen bij de beker + competitie in de Arena pakten ze een resultaat. Zowel in de Kuip als in het Philips stadion kwamen ze onfortuinlijk met 10 man te staan. Maher scoorde bij PSV-AZ nog wel even 1-1 toen ze met 10 tegen 11 stonden. Daarna was het over.

Maar sowieso moet Ajax het veel handiger spelen met transfers en de spel van vraag en aanbod. Handelen zoals in 2008 waar Van Basten riep dat we eerst Sulejmani halen en daarna de rest mag nooit meer gebeuren. Zeker niet als clubs weten dat je 30 miljoen in de knip hebt want dat transferbudget kreeg hij van de directie en dat stond in alle kranten. Oerdom. :blackcat.gif:

Ajax moet Maher in mei 2013 halen, of in juni 2013 want eind mei zal hij nog bezig zijn met ballen in de nacompetitie. En Eriksen in juli of augustus 2013 verkopen. Niet eerst 18 miljoen incasseren en bij elk 'suspect' het prijskaartje duurder zien worden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 17, 2013 8:46 pm

El Clavo schreef:Waar ik wel van baalde was dat die 1-2 valt ui een corner die geen corner was. De bal van Vermeer hield hij toch gewoon binnen?
Klopt, ik heb dat duidelijk kunnen zien. Eredivisie Live heeft dat neem ik aan ook wel goed in beeld kunnen brengen? De NOS koos er trouwens voor om Kuipers in bescherming te nemen. :smallgrin.gif: 20 camera's rond het veld en zij tonen een herhaling waarbij je een paal in de weg ziet staan zodat Jeroen Elshoff in zijn commentaar kan zeggen dat het met die paal ervoor niet te zien is. :excited.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » zo mar 17, 2013 9:49 pm

Cruijff schreef:
Ik heb zo goed mogelijk zitten opletten, maar Maher legde sommige ballen erg makkelijk bij medespelers neer. Veel één keer raken ook.
Hij kan zo goed voetballen, zijn ondergrens in balcontrole ligt ook heel hoog. Maar je ziet gewoon dat het makkelijke van de laatste maanden, dat de bal altijd meteen goed ligt, dat hij precies aanvoelt hoeveel tijd hij heeft, dat dat er even niet is.
Gaat die erin dan lijdt Ajax puntverlies. Niemand binnen ons elftal die dan nog opstaat. En dan is het verhaal van de wedstrijd opeens dat Maher met een beslissende assist Ajax van plaats 1 naar plek 3 helpt dalen en dat Viergever zijn beroerde verdedigen een beetje goedmaakt door een doelpunt.
Klopt. Ik las hier ook iets over dat de beeldvorming over Feijenoord bij de NOS niet klopte, maar als ik het niet zelf anders had gezien zou ik ook de indruk krijgen dat Ajax veel sterker was dan AZ. Ik vond het beide kanten op kunnen, en uiteindelijk gaf de afgeweken bal en het blijkbaar niet hinderlijk buitenspel staan daarbij de doorslag. Maar goed, Frank de Boer zit vanavond in Studio Voetbal, dus de goed nieuwsshow gaat nog door. Ik zie ze op deze manier niet alles winnen.
Zeux schreef:
Marillion schreef: Van Eriksen verwacht ik tegen PSV wel een goede wedstrijd. In de eerste ontmoeting had Van Bommel erg veel moeite met hem.
Yep, dat zijn de wedstrijden dat de scouts echt meekijken.
Volgens mij komt het dan omdat hij in die wedstrijden van de tegenstander geen tijd krijgt om te beginnen met treuzelen en wijfelen en lopen met de bal tot hij hem maar fantasieloos afschuift naar iemand die in de dekking staat.
wimpey schreef: Eriksen was met een prachtige stift dichtbij de 4e goal en veel nadrukkelijker aanwezig in het aanvalsspel dan Maher dat was. Ik sluit niet uit dat Maher een grote speler wordt, maar voorlopig is hij vooral het troetelkind van graag hypende media en zgn. analytici en kenners.

Ajax doet er verstandig aan dat soort geruis uit te sluiten bij een evt. besluitvormingsproces v.w.b. Maher. Sec moet je je de vraag stellen of Maher het in zich heeft om tot een topper uit te groeien en een investering van bijna 10 miljoen waard is. O.b.v. zijn 2e seizoenshelft tot dusver is die vraag easy te beantwoorden...
Als je toppers wil herkennen moet je natuurlijk naar talent kijken en niet naar spelniveau, anders kopen we weer spelers waar geen enkele rek in zit. Dat Maher bijzonder veel talent heeft qua balbehandeling, trap en inzicht kon ik je al vertellen toen de media nog Eriksen omhoog aan het schrijven waren.

Je moet niet vergeten dat de media gedomineerd worden door mensen die Messi en Ronaldo nog niet eens als talent zouden herkennen voordat ze er 3 in een wedstrijd inschieten, het is grotendeels nog dezelfde pers die Zlatan de miskoop van de eeuw noemde omdat. Dus als ze dan horen dat er bij Ajax een groot talent rondloopt, en die dan ook nog een lichte tred heeft en gemak aan de bal uitstraalt en zo doet denken aan eerdere grote talenten, dan gaan ze meteen helemaal los omdat ze erbij willen zijn als er een talent ontdekt wordt. Maher kon zo lekker dik een jaar onder de radar blijven, terwijl dat in alle opzichten een groter talent is, niet veel groter, maar wel in bepaalde opzichten belangrijk groter.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Rednose

Bericht door Rednose » zo mar 17, 2013 9:50 pm

Cruijff schreef:
El Clavo schreef:Waar ik wel van baalde was dat die 1-2 valt ui een corner die geen corner was. De bal van Vermeer hield hij toch gewoon binnen?
Klopt, ik heb dat duidelijk kunnen zien. Eredivisie Live heeft dat neem ik aan ook wel goed in beeld kunnen brengen? De NOS koos er trouwens voor om Kuipers in bescherming te nemen. :smallgrin.gif: 20 camera's rond het veld en zij tonen een herhaling waarbij je een paal in de weg ziet staan zodat Jeroen Elshoff in zijn commentaar kan zeggen dat het met die paal ervoor niet te zien is. :excited.gif:
Volgens mij kon je duidelijk zien dat het geen corner was, ook bij de NOS.
Maar voor de scheids is dat lastiger te zien omdat Vermeer er voor lag. Is gewoon fout Ajax
Een corner hoeft toch niet echt een probleem te zijn? De fouten die werden gemaakt waren het echte probleem, niet de scheids (al had die #$@!!!* beter moeten kijken).
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Plaats reactie