Feyenoord - Ajax 28-10-2012
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax 28-10-2012
De Boer haalt met zijn wissel dat beetje druk ( ondanks dat hield Feyenoord toch nog 4 man achter ) weg.En met zijn domme Sul wissel spoort ie ook niet helemaal.Ajax is gelul ploegje .. Men lult alles recht wat krom is ...
Blij met de punten ...
Helemaal mee eens!Jabu schreef:We kunnen wellicht (weer) terecht klagen over beslissingen van de scheidsrechter, maar Ajax roept dit door weer zo'n klote instelling over zich af. Als je alleen kan voetballen in de CL met een grote tegenstander die jou onderschat en je steeds op strijdlust laat afbluffen tegen Feyenoord, Utrecht, ADO, etc., dan is dat uiteindelijk ook een gebrek aan kwaliteit. Steeds maar weer in de laatste minuten een voorsprong weggeven is in dat licht tekenend.
Cholera zeg wat blijken die Ajax spelers toch keer op keer weer SLAPPE EIKELS!!!!
- SylvievdVaart
Sjokkertje Sulejmani: LOL. Eencellig (dank Thijs, mooie analogie) kutpubliek: LOL. Clasie met zijn rotkop: LOL. Koeman met zijn overdreven quasi oh-wat-ben-ik-boos uitdrukking: LOL. Nijhuis scheidsrechter: LOL. Uitslag: LOL. En KUT.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
De helft van de eredivisie had al een betere spits dan wij en dus spelen we nu maar helemaal zonder spits.WP_LeGeNd schreef:We missen een echte spits! Een aanspeelpunt die een bal kan vasthouden... Bullie of pantelic...
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Goede samenvatting Syl.SylvievdVaart schreef:Sjokkertje Sulejmani: LOL. Eencellig (dank Thijs, mooie analogie) kutpubliek: LOL. Clasie met zijn rotkop: LOL. Koeman met zijn overdreven quasi oh-wat-ben-ik-boos uitdrukking: LOL. Nijhuis scheidsrechter: LOL. Uitslag: LOL. En KUT.

Sana was matig de eerste helft, maar nog 2 klasse beter dan Sulejmani.
Eriksen, Vermeer, Siem, Blind redelijk, rest was matig tot slecht.
MOTM: Vermeer (overigens ontzettend slechte uittrappen).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vrees dat ik tot diep in maandag Gilles de la Tourette aanvallen ga hebben..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Vind je Kenneth echt de MOTM Ajaciedjuh? Ok, Vermeer hield er een aantal ballen uit, maar zou het mathematisch überhaupt mogelijk te zijn om te becijferen hoe vaak een bal van hem direct bij Feyenoord belandde? In het Engelse gedeelte krijgt Vermeer zelfs een 8 van Orange14, maar bedenk eens hoeveel makkelijker het voetballen is in de Kuip als je 35 keer balverlies (Eriksen trouwens ook nog bedankt voor al die keren de bal zomaar inleveren!!!) minder hebt.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik snap het ook niet zo goed. Je hebt een heel veld voor je, van 50 meter breed ofzo. Dan moet je daar die bal toch wel kunnen krijgen?
Ik snap dat je uit instinct al die schuimbekkende malloten in de vakken wil raken, maar qua voetbal is dat niet de oplossing.
Ik snap dat je uit instinct al die schuimbekkende malloten in de vakken wil raken, maar qua voetbal is dat niet de oplossing.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik zou het wel leuk vinden als Alderweireld een keer een bal bij de zijlijn snoeihard de tribune inschiet dat ie zo'n gastje bovenop z'n kaak raakt, maar bij Vermeer gaat het echt nergens over.
Dan hoor je de commentator nog doodleuk zeggen dat meevoetballen doorgaans één van de sterke punten van Kenneth Vermeer is. Kom op man! Dat hij telkens de bal bij de opponent inlevert is gewoon structureel!
Dan hoor je de commentator nog doodleuk zeggen dat meevoetballen doorgaans één van de sterke punten van Kenneth Vermeer is. Kom op man! Dat hij telkens de bal bij de opponent inlevert is gewoon structureel!
- Ajaciedjuh
Hij heeft verder prima gekeept. Zijn voortzetting is al weken zeer matig.Cruijff schreef:Vind je Kenneth echt de MOTM Ajaciedjuh? Ok, Vermeer hield er een aantal ballen uit, maar zou het mathematisch überhaupt mogelijk te zijn om te becijferen hoe vaak een bal van hem direct bij Feyenoord belandde? In het Engelse gedeelte krijgt Vermeer zelfs een 8 van Orange14, maar bedenk eens hoeveel makkelijker het voetballen is in de Kuip als je 35 keer balverlies (Eriksen trouwens ook nog bedankt voor al die keren de bal zomaar inleveren!!!) minder hebt.
Redding kopbal blessuretijd, daarom MOTM.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tja, Vermeer wordt onder druk gezet, en de rest van het elftal bijft in de dekking lopen ..
Blij met de punten ...
Ja hij heeft een aantal aardige reddingen gemaakt, daar voor dit "opstel" is het cijfer toch geen 8? We spelen 2-2 tegen f*cking feyemoord een vrij matige ploeg die we simpel op een nederlaag met bijna 2 doelpunten verschil hadden moeten trakteren.
Je gaat dit gelijkspel toch niet afschuiven op de uittrappen van Vermeer ...
Blij met de punten ...
Nee niet specifiek daarop. Dit was een dramatische teamprestatie. Eriksen maakt een mooie goal maar bezorgt de ploeg weer balverlies na balverlies. Schöne en Poulsen beiden allesbehalve goed, wat miste ik Anita. Hoe makkelijk kon Ajax soms combineren op de helft van Feyenoord, maar hoe vaak deden ze dit volledig verkeerd. Wat verschrikkelijk om aan te gluren hoe Sulejmani als een dikke hoop stront rondbanjert. Hoe irritant is het dat je telkens Feyenoord laat opbouwen als je keeper elke bal direct naar de tegenpartij toespeelt.
Een optelsom, met ook nog een vrij laffe Nijhuis maakt dat dit weer een absolute klote beurt van Ajax was!!
Een optelsom, met ook nog een vrij laffe Nijhuis maakt dat dit weer een absolute klote beurt van Ajax was!!
Zelfs niet een beetje specifiek, Vermeer heeft geen schuld aan dit gelijkspel.Integendeel, je moet je pijlen eens een keertje richten op b.v. de huurling Poulsen, het lichtgewichtje Sana, de weer verzakende Ericsen, de geen rots in de branding Moisander en Alderweireld, de weggeooide 16,5 miljoen man Sulejmani en de domme wissels van De Boer ...
Blij met de punten ...
Je kunt twisten over kaart-beslissingen van de scheids, maar no way dat de 2-2 daardoor komt. Hele knappe goal, vol in de dekking in een vol strafschopgebied. Heeft niks met tien man te maken. Voor die rode kaart was er ook regelmatig druk (en paniek) in het strafschopgebied.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Natuurlijk heeft dat alles met de rode kaart te maken. Alleen al het feit dat Moisander de man van Pelle was..
I think I lost my fucking headache
Hij werd toch gedekt? Het was anders geweest als Pelle helemaal vrij had gestaan.LucaS schreef:Natuurlijk heeft dat alles met de rode kaart te maken. Alleen al het feit dat Moisander de man van Pelle was..
Of Moisander die acte wél had kunnen voorkomen, zullen we gewoon niet weten.
Ik vind dit verlies niet door de scheids komen. Wel door slecht en slordig spel van Ajax.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het gaat er niet om of dat we verliezen door de rode kaart van Moisander, het gaat er om dat als je daar geel voor geeft dat beide andere overtredingen aan Feyenoord kant die notabene worden gezien door de scheids dan gewoon ROOD moeten zijn ..
Blij met de punten ...
Yes. True. En daar ben ik het dus ook mee eens.999 schreef:Het gaat er niet om of dat we verliezen door de rode kaart van Moisander, het gaat er om dat als je daar geel voor geeft dat beide andere overtredingen die notabene worden gezien door de scheids dan gewoon ROOD moeten zijn ..
Ajax had het bij de rode kaart die Clasie (en ook Immers) hadden moeten hebben makkelijker gehad waarschijnlijk. In die zin heeft Nijhuis invloed gehad. Maar in het totale wedstrijdbeeld is het terecht een gelijkspel en hadden ze ook zomaar kunnen verliezen.
Dus het maakt niet uit dat je met een man minder speelt? En wie er achterin staat maakt ook niet uit, als ze hun maar maar dekken. Vanaf het moment dat Blind weg moest van linksachter was het een onafgebroken stroom van aanvallen van F vanaf die kant. Natuurlijk heeft een rode kaart grote invloed op de wedstrijd. En ik weet dat je niet kan zeggen wat er met 11 tegen 11 gebeurd zou zijn, maar ik mag aannemen dat we het erover eens zijn dat de kansen van Ajax met 11 tegen 11 een stuk groter zijn.Zeux schreef:Hij werd toch gedekt? Het was anders geweest als Pelle helemaal vrij had gestaan.LucaS schreef:Natuurlijk heeft dat alles met de rode kaart te maken. Alleen al het feit dat Moisander de man van Pelle was..
Ik vind dit verlies niet door de scheids komen. Wel door slecht en slordig spel van Ajax.
Ik zie net de KANSEN die Feyenoord heeft gehad ( met 11 man ) en zie geen AJAX ( ook met 11 man ) kansen behalve een knullige goal Lucas ... Maar goed we hebben wel een mental coach .. dat dan weer wel ...LucaS schreef:Dus het maakt niet uit dat je met een man minder speelt? En wie er achterin staat maakt ook niet uit, als ze hun maar maar dekken. Vanaf het moment dat Blind weg moest van linksachter was het een onafgebroken stroom van aanvallen van F vanaf die kant. Natuurlijk heeft een rode kaart grote invloed op de wedstrijd. En ik weet dat je niet kan zeggen wat er met 11 tegen 11 gebeurd zou zijn, maar ik mag aannemen dat we het erover eens zijn dat de kansen van Ajax met 11 tegen 11 een stuk groter zijn.Zeux schreef:Hij werd toch gedekt? Het was anders geweest als Pelle helemaal vrij had gestaan.LucaS schreef:Natuurlijk heeft dat alles met de rode kaart te maken. Alleen al het feit dat Moisander de man van Pelle was..
Blij met de punten ...
Vanzelfsprekend zijn die dan groter.LucaS schreef: Dus het maakt niet uit dat je met een man minder speelt? En wie er achterin staat maakt ook niet uit, als ze hun maar maar dekken. Vanaf het moment dat Blind weg moest van linksachter was het een onafgebroken stroom van aanvallen van F vanaf die kant. Natuurlijk heeft een rode kaart grote invloed op de wedstrijd. En ik weet dat je niet kan zeggen wat er met 11 tegen 11 gebeurd zou zijn, maar ik mag aannemen dat we het erover eens zijn dat de kansen van Ajax met 11 tegen 11 een stuk groter zijn.
Ik vind alleen niet dat we door de scheids heben gelijkgespeeld.
Ajax kwam de hele wedstrijd al (onnodig) in problemen met druk in het strafschopgebied.
Als ploeg moet je ook om kunnen gaan met slechte scheidsbeslissingen. Die zijn er namelijk aan de lopende band en zo kun je iedere verloren of gelijkgespeelde wedstrijd wel afschuiven op de scheids.
Ajax speelde grote delen van de wedstrijd slecht, met een paar spelers echt onder de maat. Dàt telt.
Met 11 tegen 10 (wat het had moeten zijn), win je met twee vingers in de neus, met 11 tegen 11 win je met moeite, met 10 tegen 11 speel je met moeite gelijk.
Waarom is het topic genaamd "De open deur" eigenlijk verdwenen? 1. Wat een kutvragen van Humberto Tan 2...Pfffffff, wat een clichés: Eriksen: "Niet lekker dat we zo vaak gelijk spelen." "Iedereen wil zijn best doen om die goal niet tegen te krijgen."