ADO Den Haag - Ajax 23-09-2012

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey

Re: ADO Den Haag - Ajax 23-09-2012

Bericht door wimpey » ma sep 24, 2012 7:22 pm

Middenveld is probleemzone. Hadden we tegen AZ (2e helft), H'veen (omdat we de 0-2 niet maakten) en Dortmund amper wat in te brengen. Tegen ADO blijkbaar ook niet, ik heb die pot niet gezien. Daar komen we momenteel qua bezetting en uitvoering tekort. Van het trio Toby, Poulsen, Moisander zal er een continu, zonder bal, het middenveld op moeten zoeken vanuit de opbouw. Om een tegenstander te lokken. Tegen Dortmund kwamen we niet verder dan wat kansloos geschuif tussen die 3 in laag tempo. Zo ontregel je het middenveld van de tegenstander niet en creer je geen ruimte en aanspeelmogelijkheden. En dan ben je afhankelijk van de lange bal om voorin te komen.

Lijkt me trainbaar en oplosbaar, kwestie van lef / vertrouwen, afspraken, samenspel en bewegen. Ik maak me nog geen zorgen over deze ploeg. Het loopt nog niet lekker, maar er zijn enkele basisspelers pas laat bij gekomen en we hebben nogal wat lui die van een zware blessure terug komen. Daarnaast zijn de leiders vertrokken en het duurt effe voordat je een nieuwe hierarchie hebt. Tegen AZ en Heerenveen stond niemand op toen de wedstrijd kantelde. Tegen ADO schijnt men collectief de eerste helft te hebben verslapen. Tijd dus dat een paar man zich duidelijker profileren.

Twente is een mooie gelegenheid om een doorstart te maken. Ik heb daar wel een goed gevoel over. Ploegen van FdB staan er normaliter wanneer het nationaal om het eggie gaat. En zo goed is Twente m.i. ook niet. Ajax ook niet trouwens. :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 24, 2012 11:46 pm

En Dortmund ook niet :hypocrite.gif:

Tegen Twente doen we het altijd goed als het moet. De beker en de JC-schaal vind ik niet zo boeiend. In competitieverband winnen we meestal. Thuis zeker. Hoop dat morgen jongens als Denswil, Boccara de kans krijgen.

Poulsen hebben we nodig tegen Twente en tegen Madrid. Vind het wel een baas :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 26, 2012 9:27 am

Ik ook en ik heb nog geen smerige overtreding van hem gezien.

Plaats reactie